Ja misschien welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent dus blijkbaar niet dik. Zover ik weet aardig as fuck, dus ze zijn er. echt waar.
Waarschijnlijk friendzone je ze onbewust :p
Ik had gedacht dat jij wel op 1 zou staanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven
kijk jerry shinen
ik heb een hele middag zonder sof gefokt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel op 1 zou staan
quote:
jullie vrouwen hebben het maar makkelijk ;')quote:
Het is toch gewoon leuk om een keer bovenaan te staan? Hoef je je niet bezwaard om te voelen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
MAAR IK HAD VANDAAG OOK ECHT HELEMAAL NIKS TE DOEN.
Ik stiekem ook wel. maar jer heeft ook veel gepost.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel op 1 zou staan
5 tot 10 kg zou mooi zijnquote:
Je hebt het goed gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb een hele middag zonder sof gefokt.
Ja, zeker voor een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. maar jer heeft ook veel gepost.
ik was er tot 16.40 hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb een hele middag zonder sof gefokt.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jullie vrouwen hebben het maar makkelijk ;')
Nee het voelt echt alsof ik een zolderautist ben en dat valt best wel mee, ben na school dat overigens verkort was tot 11.00 ook nog naar een vriends huis geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is toch gewoon leuk om een keer bovenaan te staan? Hoef je je niet bezwaard om te voelen hoor![]()
Lastig. Ik herken het ook wel. Zou ook wel een kilo of 4 of 5 kwijt willen maar dan eigenlijk alleen van mijn buik. En ik weet dat het puur komt door het gezuip van mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 tot 10 kg zou mooi zijnmaar omdat ik niet te dik ben zal dat wel lang duren.
Niet slechtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is wel mijn record trouwens :p
Wij moeten jagen. En het is flink vermoeiend als je verhongerd omdat je niks vangt.quote:
Ze had de intentie om de top 3 vrij te laten. Nou ja, toch de 1e plaats vrijgegevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Sof met der: Ja ik ga vandaag echt minder op FOK! hoorecht waar
![]()
![]()
Lukt je niet schat
Nee maar komt omdat jullie zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Sof met der: Ja ik ga vandaag echt minder op FOK! hoorecht waar
![]()
![]()
Lukt je niet schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |