quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Welkom in het grote Fok! als speler topic. Dit idee is opgedaan op het Managers United forum. Toen vroegen we ons af hoe Fok! users het zouden doen als speler door middel van de FM Editor?!
Word jij de wereldvoetballer van de komende jaren? Of zal je roemloos ten onder gaan in de Jupiler League?
Hou de ontwikkeling van de Fok! spelers in de gaten hier: http://www.forcedinduction.nl/
Ronde 1 is gestart op 23 januari 2013 en loopt op dit moment nog.
Ronde 2 inschrijvingen zijn gesloten! Deze ronde zal binnenkort starten.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrière?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
De database zal de grootste voetballanden in Europa bevatten en starten in Nederland in juli 2012. Het kan dus zijn dat je in Zuid Amerika belandt na een aantal seizoenen, of dat je onderin de Italiaanse serie B bengelt. Dit is afhankelijk van jouw keuzes aan het begin.
We zijn de eerste ronde gestart op 23 januari 2013. Ronde 2 zal kort na 1 februari 2013 starten met een aantal nieuwe regels.
Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde voor zijn potentieel.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale “Fok! als speler” forum, zoals je hierboven vind.
Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Hoe zit het met onze abilities dan? PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability. (wat je nu bent)
Ben je 17 jaar, dan is je CA 100.
Ben je 18 jaar, dan is je CA 110.
Ben je 19 jaar, dan is je CA 120.
Ben je 20 jaar, dan is je CA 130.
Ben je 21 jaar, dan is je CA 140.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Aan het einde van het seizoen 2019/2020 worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
5. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
8. Iedereen kiest dezelfde club! Wat nu?
Dit is tricky. Het wordt één database, waar men dus samen kan komen te spelen. Tot de deadline mag je wel je speler aanpassen en dus ook de club. Als je aanpast, gaarne de hele inschrijving opnieuw plaatsen voor overzicht.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Ronde 1
Ronde 2: Inschrijving gesloten
[ Bericht 3% gewijzigd door Sejt op 01-02-2013 20:05:21 ]I love my mispoken words.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Sejt het volgende:
Voor mensen die zich nog niet ingeschreven hebben voor Ronde 2: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 (zie "LEES DIT EERST")
Vrijdagavond 20.00uur sluiten de inschrijvingen!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist voor seizoen 2018/2019: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=893#pid893
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Sejt het volgende:
League updates voor seizoen 2018/2019: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Sejt het volgende:
Als iemand zich probeert te registreren, geef even een seintje hier.
Om spam tegen te gaan, heb ik administrator activation aangezet.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een screentje van mijn speler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef Sejt het volgende:
[..]En van Blaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef Sejt het volgende:
[..]Oef, hij is nog best goed geworden ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zijn techniek nou 15 was geweest (wat ik had opgegeven) dan was het helemaal een baas geweest
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Zeker niet slecht inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oef, hij is nog best goed geworden ook.
Als zijn techniek nou 15 was geweest (wat ik had opgegeven) dan was het helemaal een baas geweest
Ze doen een Sulejmaniquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Feyenoord koopt Ulfie voor 7.5 miljoen en stelt m vervolgens niet op
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef The_Groove het volgende:
Heb je een screenshot van Maxwell?
14 doelpunten in 32 wedstrijden- Het gaat bijna ergens op lijken!
Wanneer beginnen we met de nieuwe game?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Sejt het volgende:
Zo, het spel staat op 21 juni 2019Ik ga 'm vannacht weer door laten lopen, aangezien de transferperiode verreweg het langst duurt.
Morgen dus weer nieuwe updates én de laatste kans om je in te schrijven of je inschrijving te wijzigen
penetreert de 16 denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is 'Gets Into opposition Area' in die lijst?
http://i45.tinypic.com/aaj88x.png
Ligt er nog een beetje aan. Djurres heeft wat problemen met FM op de VPS te installeren. Als dat werkt, kan ik daar beginnen de database op te zetten direct na sluiting van de inschrijvingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer beginnen we met de nieuwe game?
Morgen al () of toch Zondag (
)?
Ik zie dat nergens staanquote:
Ze willen Manchester City nadoen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Feyenoord koopt Ulfie voor 7.5 miljoen en stelt m vervolgens niet op
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan
Ik denk Rukt op wanneer mogelijk.
Of Komt op helft tegenstander.
Ik ben wel een hoogvlieger zeg. Almere City.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Sejt het volgende:
5 Fok!ers gewild op 9 juni 2019.
[ afbeelding ]
Jordi: Napoli
Jasper: Almere City
Carlos: SV Ried
Dieter: Mainz & Reading
Dion: Kaiserslautern
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik ben wel een hoogvlieger zeg. Almere City.
Niet té neerbuigend doen over Almere, ze staan in mijn FM12 Twentegame wel in de halve finale van de bekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik ben wel een hoogvlieger zeg. Almere City.
Fuck yeah, SV Ried. De allereerste keer dat er een club geïnteresseerd isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Sejt het volgende:
5 Fok!ers gewild op 9 juni 2019.
[ afbeelding ]
Jordi: Napoli
Jasper: Almere City
Carlos: SV Ried
Dieter: Mainz & Reading
Dion: Kaiserslautern
Geactiveerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sejtie, ik heb me aangemeld op forcedinduction en wacht op activatie
Ben van de Kaart vind ik persoonlijk nog beterquote:
Sam Bal en Stanley Messie zijn mijn favorieten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ben een paar uurtjes eerder thuis, kan ik mooi aan Grote Pier schaven
Hier kan je btw nog inspiratie vinden mocht je niet tevreden zijn met de naam van je spelert:
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-raarste-namen-schaamnamen/
Ik vind het wel goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Typisch het volgende:
Paar mensen zin om samen te beginnen als international bij pak hem beet bij Luxemburg? Ik ga een CV maken, dus als er dan nog een paar mensen zijn kunnen we kijken of we ze naar een toernooi kunnen helpen in de loop van het spel.
Ik zeg doen. Dan hebben we al 1 spits en CV.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef ado98 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goedben nu bij australië maar zou hem wel kunnen veranderen
ben spits
oke, luxemburg toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Dan hebben we al 1 spits en CV.
gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal er ook een Luxemburger van maken, ben rechtsbackquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Typisch het volgende:
Paar mensen zin om samen te beginnen als international bij pak hem beet bij Luxemburg? Ik ga een CV maken, dus als er dan nog een paar mensen zijn kunnen we kijken of we ze naar een toernooi kunnen helpen in de loop van het spel.
ja graagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Zal er ook een Luxemburger van maken, ben rechtsback
Prima, hebben we al 3 Luxemburgers met verschillende posities.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil wel Luxemburger worden (ben AML) eventueel
En een AML en een VRquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Zal er ook een Luxemburger van maken, ben rechtsback
Neen, doe Sjet effe dmen danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan ik eigenlijk wel m'n topic editten als ik hem aangemaakt als guest?
Doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben er ook voor in, ik ben een CV (+ rechtsback), al ben ik nu Deen, wat ook wel een leuke nationaliteit is.
Wil graag verschillende posities bezetten, als die 2 andere posities hebben kunnen ze beter bij Luxemburg toch? Zijn al met meer nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
Maar aangezien er ook al 2 bij de Faroer zitten, zullen we dan daar niet bij gaan?
Prima toch, import Luxemburgers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind mijn creatie Piet Uytdenbroeck te mooi om aan te passen in iets Frans klinkends
Centrale middenvelder komt er aan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef Typisch het volgende:
We hebben nog een aantal c(a)m's nodig, een keeper en een ram.Als men zich geroepen voelt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef ado98 het volgende:
ook even een frans tintje aangegeven: Henk Stokbrood
Henk Baguette zou wel grappiger klinken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef ado98 het volgende:
ook even een frans tintje aangegeven: Henk Stokbrood
Henk Stokbrood is veel origineler manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Henk Baguette zou wel grappiger klinken.
ik houd het op Henk Strokbrood vind ik mooierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Henk Stokbrood is veel origineler man
Het is je geraden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef ado98 het volgende:
Luxemburg wordt gewoon een groot voetballandHenk Stokbrood schiet ze er wel in
Ben de vorige als 17-jarige begonnen, begin je een jaar bij U-18 (althans ik wel) vond ik maar kut.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Piet geeft ze wel voor.
Ik begin trouwens wel als 17-jarige, ben benieuwd of ik er gelijk bij zit
ik ook of misschien beginnen we eerst bij onder 19 ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Piet geeft ze wel voor.
Ik begin trouwens wel als 17-jarige, ben benieuwd of ik er gelijk bij zit
Ja, dat kan, al wil ik wel het maximale aan wensen met betrekking tot career plans op 1 houden. Dus één club, divisie of land waar je graag wilt spelen, of niet wilt spelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sejt, kan ik ook instellen naar welke club ik niet wil dat mn speler gaat?
Ik wil alleen mijn nationaliteit veranderen in Luxemburg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:16 schreef Sejt het volgende:
Irritatie100, als je een kleine wijziging hebt, geef maar door in PM. Anders even registreren en een nieuw topic aanmaken, dan verwijder ik je oude
Donequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wil alleen mijn nationaliteit veranderen in Luxemburg.
?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
Zoekt vrije ruimte op is 'Moves into channels', toch?
Klinkt niet helemaal hetzelfde. Move Into Channels is de ruimtes tussen de verdedigers induiken. Heb nu op m'n werk alleen niet de mogelijkheid om te bekijken welke het wél is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
En bij Verborgen eigenschappen; als je geen vuile overtredingen wil maken, moet je dan een laag nummer of een hoog nummer invullen?
Ok. Dan hoor ik het later wel van je. Of van iemand andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal hetzelfde. Move Into Channels is de ruimtes tussen de verdedigers induiken. Heb nu op m'n werk alleen niet de mogelijkheid om te bekijken welke het wél is.
Laag nummer in vuile overtredingen = minder.
Dat antwoord telt niet toch?quote:Career plan. Ik wil uiteindelijk spelen bij/in volgende club, land of divisie: Champions league.
Kan ik me voorstellen, je had ook een saaie spelerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind de huidige game totaal niet interessant meerhopen dat ronde 2 snel van start gaat
Voor mij wordt hij iets interessanterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind de huidige game totaal niet interessant meerhopen dat ronde 2 snel van start gaat
Klopt, Champions League is geen divisiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef DeHovenier het volgende:
Van de speler van vgr (John Beekman):
Dat antwoord telt niet toch?
Ik ook, jaartje bij Sparta gezeten sindsdien alleen maar bij Düsseldorf aan het pendelen tussen Bundesliga en 2. Bundesligaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, je had ook een saaie speler
Vanavond om 20.00uur gooi ik alles dicht en begin dan pas te kijken naar de inschrijvingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, ik had nog wat kleine wijzigingen doorgevoerd bij mijn attributes
Klinkt als een goed plan wmbquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef Sejt het volgende:
Ronde 1 is nu aan het begin van seizoen 2019/2020. Sowieso heb ik de intentie om nog door te spelen tot einde van dit seizoen.
Tegelijkertijd zal ik de database aanmaken voor ronde 2. Ik begrijp, dat sommige spelers in ronde 1 nu pas een beetje aan spelen toekomen. Het spelen van 2 rondes tegelijkertijd zal voor mij en anderen verwarrend werken.
De optie waar ik aan denk, dat ik de savegame uploadt en dat men 'm naar behoefte kan downloaden. Wat vinden jullie daarvan?
Is goed hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef Sejt het volgende:
Ronde 1 is nu aan het begin van seizoen 2019/2020. Sowieso heb ik de intentie om nog door te spelen tot einde van dit seizoen.
Tegelijkertijd zal ik de database aanmaken voor ronde 2. Ik begrijp, dat sommige spelers in ronde 1 nu pas een beetje aan spelen toekomen. Het spelen van 2 rondes tegelijkertijd zal voor mij en anderen verwarrend werken.
De optie waar ik aan denk, dat ik de savegame uploadt en dat men 'm naar behoefte kan downloaden. Wat vinden jullie daarvan?
Eens. We kunnen voor ronde 2 de grens verleggen van 2020 naar 2025. Dan zal het gros rond de 30 liggen qua leeftijd en gaat bijna iedereen wel weer bergaf. Tot nu toe hebben we geen keepers, volgens mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is goed hoorZullen we voor de volgende ronde van tevoren afspreken wanneer we stoppen? Dat wanneer het bij sommige tegenvalt we niet eerder stoppen. Het leukste lijkt me dat we doorgaan tot de jongste spelers rond de 29 jaar zijn? Dan zijn de oudere over de 30 dus eindigen ze ongeveer met hun carrière..
Keeper!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Silv het volgende:
Welke posities zijn nog nodig voor Luxemburg?
Volgens mij klopt allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
Wil iemand nog even kijken of mijn inschrijving op forcedinduction.nl klopt?
Ik heb dat ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat mijn speler een clubhopper wordt, loyaliteit 1.
quote:Persoonlijkheid:
| - Aanpassingsvermogen 15
| - Ambitie 18
| - Controverse 1
| - Loyaliteit 1
| - Druk 15
| - Professionalisme 20
| - Sportiviteit 10
| - Temperament 10
Ambitie 16quote:
Een clubhopper moet iig een goed aanpassingsvermogen hebben, anders wordt t niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
m
[..]
Ambitie 16
Controverse 1
Loyaliteit 1
Druk 18
Professionalisme 18
Sportiviteit 10
Temperament 11
Aanpassingsvermogen 15
Heb er een gemaakt. Nog even kijken of ik een Franse naam kan verzinnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Racerblade het volgende:
Luxemburgs elf (8)tal:
Donald Nonchalance - M C (AM C)
Gerjo Middelmaat - V R (VV R)
Heinz Günterglichenbachen - M L (M C)
Henk Stokbrood - ST (M C)
Male Duck - V C (V M)
Piet Uytdenbroek - AM L (V L)
Ronald Stiervrouw - V C (V L)
Thane Krios - M C (AM C)
Ik zeg, we hebben nog een keeper nodig.![]()
We hadden allemaal bij een Luxemburgse club moeten beginnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Racerblade het volgende:
Luxemburgs elf (8)tal:
Male Duck - V C (V M)
Thane Krios - M C (AM C)
Ik zeg, we hebben nog een keeper nodig.![]()
Ballon' Vangur aka Ballen Vanger.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb er een gemaakt. Nog even kijken of ik een Franse naam kan verzinnen.
Gaël Clichéquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb er een gemaakt. Nog even kijken of ik een Franse naam kan verzinnen.
Het is ook zo lullig om straks 20 mensen te hebben en dan met fucking Luxemburg op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef Sejt het volgende:
En toen waren er een paar geblesseerd voor de finale en stond buurman Jan-Kees Bal op 't Dak in de finale
Prima!quote:[b]Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef Sejt
De optie waar ik aan denk, dat ik de savegame upload en dat men 'm naar behoefte kan downloaden. Wat vinden jullie daarvan?
die ook nogeens niet fit is omdat hij snachts nachtdienst had bij de plaatselijke bakker, weg wereldkampioenschapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef Sejt het volgende:
En toen waren er een paar geblesseerd voor de finale en stond buurman Jan-Kees Bal op 't Dak in de finale
Schlierenzauer is spits met als secundaire positie rechtsbuiten, kan hem wel Luxemburger makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:05 schreef Typisch het volgende:
Male Duck - V C (V M)
Thane Krios - M C (AM C)
Ballon Vangur - GK
Nice. Nog een rechtsbuiten, linksback cm gewenst. Spits met 2e rechtsbuiten lijkt mij wel handig, als Stokbrood wegvalt gaan we nooit meer scoren.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Schlierenzauer is spits met als secundaire positie rechtsbuiten, kan hem wel Luxemburger maken
Doen! Nog een linksback en we zijn compleet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Schlierenzauer is spits met als secundaire positie rechtsbuiten, kan hem wel Luxemburger maken
AML is toch ook linksbuiten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef Racerblade het volgende:
Ballon Vangur - DM
Male Duck - V C (V M)
Thane Krios - M C (AM C)
Gregor Schlierenzauer - ST (AM R)
Nog één te gaan dan.Liefst linksback of linksbuiten.
Maar Piet kan zowel linksback als linksbuiten, dus als we nog een linksbuiten erbij krijgen zijn we ook compleet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
AML is toch ook linksbuiten?
Dan maak ik ulfie wel Luxemburgsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:21 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Maar Piet kan zowel linksback als linksbuiten, dus als we nog een linksbuiten erbij krijgen zijn we ook compleet.
Kun je doen, top concurrentie in Luxemburg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
Lindgren had laatst een lijst hier van clubs met de beste jeugdopleidingen, heeft iemand die nog?
Ik begin zwaar te twijfelen of ik wel bij Ajax zal starten![]()
En nu begin ik ook nog eens te twijfelen om Luxemburger te worden, ik ben alleen we spits
ben benieuwd wie de aanvoerder van Luzemburg gaat wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je doen, top concurrentie in Luxemburg.
Ga ik doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je doen, top concurrentie in Luxemburg.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
Lindgren had laatst een lijst hier van clubs met de beste jeugdopleidingen, heeft iemand die nog?
Ik begin zwaar te twijfelen of ik wel bij Ajax zal starten![]()
En nu begin ik ook nog eens te twijfelen om Luxemburger te worden, ik ben alleen we spits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luxemburg stad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Wat hebben jullie als geboorteplaats?
Grevenmacher.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Ik heb 20 determination en influence gekozen. Met een beetje geluk word ik het.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
ben benieuwd wie de aanvoerder van Luzemburg gaat worden
Heiderscheidquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Je weet dat Messi nu al beter is dan jouw personage ooit kan worden he?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:51 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dus ook Luxemburger geworden (ST-AMR) en ik start mijn carriere bij Barcelona, eens kijken of ik Messi op de bank krijg...
Ik ga leren van Messiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Je weet dat Messi nu al beter is dan jouw personage ooit kan worden he?
Veel succes ermee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:51 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dus ook Luxemburger geworden (ST-AMR) en ik start mijn carriere bij Barcelona, eens kijken of ik Messi op de bank krijg...
Aan de andere kant, wat als ik de eerste 4 jaar in Barca B speel.. Dan ben ik de game alweer zat.quote:
Loyaliteit op 1, Ambitie op 20 en het zal niet snel saai wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat als ik de eerste 4 jaar in Barca B speel.. Dan ben ik de game alweer zat.
Godverdomme, twijfels dit dat
Club kiezen die op jouw positie niets goed heeft is ook een optie, almere of Excelsior.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat als ik de eerste 4 jaar in Barca B speel.. Dan ben ik de game alweer zat.
Godverdomme, twijfels dit dat
geen last van als cvquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:52 schreef Voltreffer het volgende:
Zal wat zijn als de coach van Luxemburg 4-2-4 gaat spelen![]()
. Of 4-4-2. 4 man wissel
.
Als spits ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:52 schreef Voltreffer het volgende:
Zal wat zijn als de coach van Luxemburg 4-2-4 gaat spelen![]()
. Of 4-4-2. 4 man wissel
.
Donequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:53 schreef Fargo het volgende:
Sejt, ik zit op de iPad en ik kan hier om de een of andere reden mijn post niet editten op forcedinduction. Ik zie dat ik nog moet bepalen waar ik mijn jeugdopleiding heb genoten. Maak daar maar Tottenham van, als je wilt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:10 schreef Sejt het volgende:
Updates van juni - september 2019 komen eraan!
"Not normally considered a regular"quote:
Niemand weet hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef DeHovenier het volgende:
Zoekt vrije ruimte op = Moves into channels?
Welke zou het anders moeten zijn? Geen, dus het is inderdaad die.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Welke zou het anders moeten zijn? Geen, dus het is inderdaad die.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef Sejt het volgende:
Fokke houdt van Heerenveen en tekent bij.
[ afbeelding ]
Nee man tuurlijk, je speelt niks bij vitesse en dan kan je naar groningen en dan wil je een hoger salaris .... xdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:27 schreef Sejt het volgende:
Ook Fab weigert contract bij nieuwe club.
[ afbeelding ]
haha goede keuze van mijn speler denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:32 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws!! Fab naar Oostenrijk!
[ afbeelding ]
Moet je naar Dudelange gaan, is nog een toffe clubnaam ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hadden allemaal bij een Luxemburgse club moeten beginnen.
Zit niet bij de landen die gekozen mogen worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je naar Dudelange gaan, is nog een toffe clubnaam ook
Sowieso zou hij dan met een custom database moeten beginnen gezien de Luxemburgse competitie niet in de game zit, etc, beetje veel moeitequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet bij de landen die gekozen mogen worden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Sejt het volgende:
Jeboi maakt na 7 jaar eindelijk Ajax debuut!
[ afbeelding ]
Joe is alweer overledenquote:
Kijk eens:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Garrus is onderweg naar z'n international squad?Zit 'ie eindelijk bij Nederland?
Ja, Oranje ging hem niet worden met jou voor mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Sejt het volgende:
Bikkel Boss opgeroepen voor USA.
[ afbeelding ]
Staat er niet bij:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef icebliss het volgende:
Sejt, kan je een screen maken van het overzicht (geschiedenis) van mijn carrière?
Benieuwd hoeveel kaarten ik in totaal heb gepakt, dat staat daar ook bij toch?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kijk eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Nice hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef Spoortie het volgende:
Spoortie nu al als basis-spits bij Oranje en Leverkusen.Zoveel mogelijk hetzelfde houden als ronde 1, kleine tweakjes en dan helemaal vlammen volgende ronde
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef Thas het volgende:
Toch nog even een andere club en andere attributes gekozen. Dit wordt echt een topper
Haha, heeft die faalhaas toch nog in Europa gespeeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef Sejt het volgende:
Carlos maakt debuut bij SV Ried.
[ afbeelding ]
nette transfer, betere aankoop dan Carroll lijkt mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws!! Petr tekent bij West Ham!
[ afbeelding ]
Is dat voor Park? Typisch, gezien hij net bijgetekend had.quote:
Nope, voor Dionquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Is dat voor Park? Typisch, gezien hij net bijgetekend had.
Misschien een idee om die mensen even een PM te sturen voordat je ze daadwerkelijk toevoegt aan de game. Zou ook zonde zijn om de database te "vervuilen" met spelers van deelnemers die zich er verder weinig voor interesseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
5 Of 6 inschrijvingen van mensen die ik volgens mij nog nooit iets heb zien posten hier.![]()
In principe niks mis mee, maar hou er wel rekening mee dat ik niet zoveel zin heb in screens posten voor Jan Lul.
Dit. Gewoon een lijst maken nu en dan zondag als limiet geven om te reageren oid.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Misschien een idee om die mensen even een PM te sturen voordat je ze daadwerkelijk toevoegt aan de game. Zou ook zonde zijn om de database te "vervuilen" met spelers van deelnemers die zich er verder weinig voor interesseren.
Na 7 jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:52 schreef Sejt het volgende:
Verklaring Nederlands-Engels voor preferred moves:Die mag in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
27-6-2012 dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
Op welke datum start de game ook alweer?
Hier ook, graag die in het topic kiezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef Silv het volgende:
Cool. Naam van mijn speler is trouwens anders in m'n topic dan in de topicnaam.Moet je maar 1 van de 2 kiezen.
Vind je ons niet lief?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef Thas het volgende:
Ik maak wel einzelgängers zeg1e ronde eenzaam in de Ligue 2, nu zitten er meer in de Ligue 2 en ben ik de enige in Portugal
Ik ben gewoon een min-max hoer denk ikquote:
Volgens mij zit er nog een medespeler bij mij in het teamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een min-max hoer denk ik
Ben jij niet de enige in League 2 dan?
Lage PA dus. Of is de rest wel gestegen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
mijn speler is al jaren lang technisch hetzelfde, in ieder geval de belangrijke voor mijn positieTerwijl ik als 18 jarige al wekelijks speelde.
Jawel, vooral mentaal volgens mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Lage PA dus. Of is de rest wel gestegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen op nog zo'n mooie ronde![]()
Dit is ook mijn probleem geweest vrees ik. CJ is in al die jaren echt voor geen meter gegroeid.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Lage PA dus. Of is de rest wel gestegen?
Mja, daar wordt je verrot geschopt als je fysiek gezien niet sterk genoeg bentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Typisch het volgende:
Ja, zonde. Had een goede back kunnen zijn als 3 of 4 dingen wat beter ontwikkeld werden. Blijkbaar is Engeland in de onderste regionen niet echt goed voor je techniek.
Denk zeker dat die minstens een halve finale van een EK gaan halenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben benieuwd naar de prestaties van Luxemburg
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef TheFastOne het volgende:
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Mooi, lijkt een beetje op mijn groei. Jouw Naturel Fitness is wel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen op nog zo'n mooie ronde
BeginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat m'n composure en bravery zo laag zijn.![]()
Thad, je speler is 16 aan het begin van het spel met je huidige geboortedatum. Kan je me een nieuwe doorgeven?I love my mispoken words.![]()
Volgens mij heeft mijne gewoon bijna het maximale eruitgehaald, alleen dat maximum lag gewoon op niveau Vitessequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dit is ook mijn probleem geweest vrees ik. CJ is in al die jaren echt voor geen meter gegroeid.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Sejt, bij Ulfie staat 2 wedstrijden, betekend dit dat hij slechts 2 wedstrijden in het afgelopen seizoen heeft gespeeld? Of is het huidige al begonnen?
Sowieso moet ulfie snel naar een andere club![]()
![]()
Vlak de Faeroereilanden niet uitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Denk zeker dat die minstens een halve finale van een EK gaan halen
Children of the night. What music they make.![]()
Nieuwe seizoen is al begonnen op 2 septemberquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sejt, bij Ulfie staat 2 wedstrijden, betekend dit dat hij slechts 2 wedstrijden in het afgelopen seizoen heeft gespeeld? Of is het huidige al begonnen?
Sowieso moet ulfie snel naar een andere club
I love my mispoken words.![]()
Sejt, hoe doet Saint-Etienne het de laatste seizoenen? Leek namelijk of ze in een neerwaartse spiraal zaten![]()
Club historie:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt, hoe doet Saint-Etienne het de laatste seizoenen? Leek namelijk of ze in een neerwaartse spiraal zaten
I love my mispoken words.![]()
Ik geloof dat één van onze vaste spelers deze week op vakantie is. FCsuarez, kan dat?I love my mispoken words.![]()
de boel onveilig maken bij Crewe Alexandraquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog een medespeler bij mij in het team
Edit: Dudeweiser aka Schlierenzauer![]()
![]()
klopt, die zal dit weekend wel weer terugkomen denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
Ik geloof dat één van onze vaste spelers deze week op vakantie is. FCsuarez, kan dat?![]()
Gaat iedere speler in het spel komen, denk je? Aangezien je hebt aangegeven ongeveer 30 spelers te verwerken, en ik geloof dat er bijna 40 inschrijvingen zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef Sejt het volgende:
Gemiddelde start leeftijd voor ronde 2: 18,28![]()
Ik maak een uitzondering voor hem, zodat hij mee kan doen in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, die zal dit weekend wel weer terugkomen denk ikI love my mispoken words.![]()
Precies 40, zonder FCsuarez dan. Even checken of alle ingeschreven spelers ook echt actief mee willen doen, maar anders wil ik gewoon iedereen mee hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Gaat iedere speler in het spel komen, denk je? Aangezien je hebt aangegeven ongeveer 30 spelers te verwerken, en ik geloof dat er bijna 40 inschrijvingen zijn.I love my mispoken words.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: