Niet, maar omdat ze waarschijnlijk wisten dat er geen aandacht aan gegeven zou worden hebben ze 5 wijven gecast, waarvan 2 raakbaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat is dat anders van Op zoek naar gebakken lucht?
Woow dank appolquote:
Ja klopt. :$quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar ik vind hem schattig
Even zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als hij langzamer of sneller moet gaan zeg je het maar.
oke okequote:
wel van de euroshopperquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjes met energydrink
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Doet me denken aan die skeere mongolische vmbo'ers die ik altijd langs zie lopen met die dingen in de handquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
jaquote:
Eensch. :$:$$quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Doet me denken aan die skeere mongolische vmbo'ers die ik altijd langs zie lopen met die dingen in de hand
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier moet ik het dan maar mee doen
Je kan er ook niet inquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben nog nooit in de euroshopper geweest.
Nou, het nieuwe album gaat over mijn ex Selena die een vieze slet is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
zeg verdomme iets over je nieuwe album ofzo
Stuquote:
Nee ik heb het over de live persconferentie van mijn UIquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou, het nieuwe album gaat over mijn ex Selena die een vieze slet is.
euroshopper is een merk van AH flapdrolquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben nog nooit in de euroshopper geweest.
Hiquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
Ik ontplof en hoi Stuart
En Europshoppper bier is OK.
Haar neus zit te hoog of haar mond zit te laag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik heb het over de live persconferentie van mijn UI
Ik dacht dat het zo'n zwerverswinkel was ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
euroshopper is een merk van AH flapdrol
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n zwerverswinkel was ofzo.
Ohja? idcquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar neus zit te hoog of haar mond zit te laag.
[..]
[..]
Misschien ook maar beter zo, het was een verloren zaak.quote:
Hoi sjattie!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Hallo
Weer een weird fetisjist op marktplaats
quote:
Goedkoper dan de Lidl ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LINKquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Hallo
Weer een weird fetisjist op marktplaats
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Goedkoper dan de Lidl ofzo.Albert Heijn is voor bazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Geen idee wat het is maar het klinkt alsof je het toch best leuk heb gehadquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb ringstaartmaki's geaaid
ik spot er helemaal niet meequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet spotten met euroshopper mattie
[..]
[..]
Goedkoper dan de Lidl ofzo.Lidl is echt een kut winkel ze hebben daar shampoo en tandpasta naast het bleekmiddel staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan moet ik helemaal naar een ander dorp fietsen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Albert Heijn is voor bazen
[..]
[..]
Goedkoper dan de Lidl ofzo.Bij Lidl hebben ze lekkere jelliebeans voor wenigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar werken ook alleen bazen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en de Deen ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ken je de film Madagascar? Dan is het die koning Jules, ze zijn zo zacht en ze pakten mijn handen met hun handjes en kwamen op schootquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar het klinkt alsof je het toch best leuk heb gehad
QFTquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Raarquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik helemaal naar een ander dorp fietsen.
We hebben hier wel 3 Jumbo's en een Lidl.
boks ik werk er ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar werken ook alleen bazen.
Behalve die nieuwe van vanavond
OMG dat is de leukste van de hele filmquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ken je de film Madagascar? Dan is het die koning Jules, ze zijn zo zacht en ze pakten mijn handen met hun handjes en kwamen op schoot
Maar toch...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Voetfetisjen zijn behoorlijk mainstream
jaaa die heb ik rozijntjes gevoerd en geaaidquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG dat is de leukste van de hele film
[ afbeelding ]
Dan nog vind ik het vies.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Voetfetisjen zijn behoorlijk mainstream
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vies.
En ieder keer gebeurt het bij mij
Maar kan je die foto DM'en?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vind je het gek, als je naief genoeg blijft om daar in te trappen zal het ook altijd bij jou gebeurenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar kan je die foto DM'en?Stiekem wil je ´m gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel ontzettend coolquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaaa die heb ik rozijntjes gevoerd en geaaid
ik vind haar met baard leuker hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ook maar beter zo, het was een verloren zaak.
EN: laptop JEEEE
wij zijn bazenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar werken ook alleen bazen.
Behalve die nieuwe van vanavond
Wat is daar naïef aan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je naief genoeg blijft om daar in te trappen zal het ook altijd bij jou gebeuren
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind haar met baard leuker hoorjij niet?
Wat leuk zeg. Nooit geweten dat ze zo tam zijn eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze waren zo lief![]()
Die koppies ook en die handjes en die vacht
iemand kan toch willen zien hoe de schoen zit aan een voetquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als jij foto's stuurt van je schoen waar je voet inzit? Jij vind dat niet raar?
boksquote:
Vindt*quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is haramquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het stereotype lekker wijfquote:
Ligt er ook maar aan waar je bent denk ik, dit was ook de eerste keer dat ik ze zo tam heb meegemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk zeg. Nooit geweten dat ze zo tam zijn eigenlijk
Leila, nough' saidquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het stereotype lekker wijf
Erg cool in ieder geval. De moeite waard van in de bus zittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan waar je bent denk ik, dit was ook de eerste keer dat ik ze zo tam heb meegemaakt
jaa zekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Erg cool in ieder geval. De moeite waard van in de bus zitten
U knowwquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
Turn around
Shine bright like a diamond
I'll be your clown
wowowowowowowow
Emeli Sandéquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
Turn around
I'll be your clown
wowowowowowowow
Alleen Rihanna.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
Turn around
I'll be your clown
wowowowowowowow
doe jij dan eenquote:
jij weetquote:
Nee rihanna vind ik niet leuk meerquote:
Klinkt als een goede dag. Vanmorgen was je nog niet zo positief dus het is leuk te lezen dat je het dan toch zo leuk heb gehadquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa zekerde leeuwen waren ook gaaf
Wordt een beetje oud ja...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee rihanna vind ik niet leuk meer
wij wetenquote:
Lekker subtiel, nu wil ze je gegarandeerdquote:
mja ik had vooral geen zin in de vergaderingquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag. Vanmorgen was je nog niet zo positief dus het is leuk te lezen dat je het dan toch zo leuk heb gehad
ik weet wie XD XD XDquote:
Nah, ik passquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker subtiel, nu wil ze je gegarandeerd
Je snapt onze relatie gewoon niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker subtiel, nu wil ze je gegarandeerd
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik toch, ik ga morgen halen voor je
leila bahkti ofzoquote:
denk na dannnnnnquote:
Dat rechter ding heb ik ook. APC40quote:
sorry. vergeef mequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leila's naam niet kunnen spellenje stelt me teleur
Ik kan het wel!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leila's naam niet kunnen spellenje stelt me teleur
ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
Deze van Rihanna is wel leuk.
Wie durft te disliken op YT
Dropshotquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik neem wel die dropshot weer mee
Whehehequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind de gear interessanter dan de chicks
Ik heb problemen
Maar iedereen houdt van me, al haten ze me somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YES En niet eens werken morgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van deze week
hommoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind de gear interessanter dan de chicks
Ik heb problemen
Dat doe je goed. Hele weekend ook vrijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja ofcourse ik heb geen baan. Dit weekend komt een vriend met zijn vriendin hier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Hele weekend ook vrij![]()
Nee voordat ik kwam was het vijf. Ik was de zesdequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ben jij 5/575 die em disliken.
Jij stoute hipster met eigen stijl
xdxdquote:
Mhhquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van een dance/dubstepgroepje met zo'n gozer
OH SERIEUSquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee voordat ik kwam was het vijf. Ik was de zesde
De enige leuke hier natuurlijk. :$quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Wat ben ik blij dat je terug bent
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar iedereen houdt van me, al haten ze me somshij houdt van alles met een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Weet ik veel. Ik denk misschien werk je net als anderen hier op zaterdag bij bijv. AHquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ofcourse ik heb geen baan. Dit weekend komt een vriend met zijn vriendin hier.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar iedereen houdt van me, al haten ze me somsja je moet terug lezen, onze geheimtaal togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik weet nog steeds niet wiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij houdt van alles met een kut
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]STAHPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
je egt welquote:
vanmiddag was het pas ergquote:
Je hoeft niet te klikken hequote:
jaquote:
is goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik neem wel die dropshot weer mee
Hij is beter dan Daimondsquote:
Ja maar ik ben nieuwsgierugggggquote:
het is toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is beter dan Daimonds
shine right like a diamond (de toon hoe ze dat zinnetje zegt)
ik heb de rihanna van 2007 weer nodig.
Ja lees maar terugquote:
idk. ga luisteren danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
het is toch.
shine bright?
maar ik heb dat lied van net niet eens geluisterd dus ik weet niet
jaa! Heb ik wel zin inquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
is goed
hebben we weer wat te drinken
Wil je zo'n plaatje voor mij maken zoals je gister deed deze bv voor mij dan? :$:$:$$ :quote:
Eigen schuld dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nieuwsgieruggggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je zo'n plaatje voor mij maken zoals je gister deed deze bv voor mij dan? :$:$:$$ :Stay of my man bitch :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsssssquote:
Ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigen schuld dan.Vanbinnen rage ik maar toch was er een glimlachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wat is mijn stijl dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk. ga luisteren dan![]()
is echt jouw style.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je zo'n plaatje voor mij maken zoals je gister deed deze bv voor mij dan? :$:$:$$ :Is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar morgen, want ik ga over 5 min
Ik ook dus morgen gaan we ook weer gezellig drinkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa! Heb ik wel zin in
hahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanbinnen rage ik maar toch was er een glimlach
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is coolmaar morgen, want ik ga over 5 min
Ik weet ook niet wat mijn stijl is namelijkquote:
Nouen, ik ben zijn sletje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik had hem eerder, ik was zijn grote meester vroeger
Nee bah, ik smeer tandpasta op, dan droogt het wel uit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
knijp uit, das grappig.
net een vulkaan en alles.
Soms een beetje trash, soms een beetje mooi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat mijn stijl is namelijk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk je dat![]()
Dat is cookiemonstaaaa
Ik had ook ooit eens een puist ik wist niet wat ik ermee moest, ik deed er idd ook maar tandpasta op maar het werkte nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee bah, ik smeer tandpasta op, dan droogt het wel uit.
Niet naar de kabelbaan? Misschien durf ik wel met minder opquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook dus morgen gaan we ook weer gezellig drinken
xd kloptquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee bah, ik smeer tandpasta op, dan droogt het wel uit.
Ik weet dat je me niet mag, maar kan je een beetje normaal doen of me negeren aangezien we in een sc zitten? Kinderachtige gedoe.quote:
Nee dat ben ik!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk je dat![]()
Dat is cookiemonstaaaa
Negeer het gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat je me niet mag, maar kan je een beetje normaal doen of me negeren aangezien we in een sc zitten? Kinderachtige gedoe.
Zien we morgen welquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet naar de kabelbaan? Misschien durf ik wel met minder op
Wie zegt dat ik je niet mag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat je me niet mag, maar kan je een beetje normaal doen of me negeren aangezien we in een sc zitten? Kinderachtige gedoe.
ik luister geen trash.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Soms een beetje trash, soms een beetje mooi.
Goed idee, je lijkt niet meer op Jerry nu...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
Ik ga mijn UI veranderen ik denk steeds dat ik een vrouw ben nu.
Nu wel weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Goed idee, je lijkt niet meer op Jerry nu...
negeer hem, hij is raarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hee turkse pizzaquote:
App0l lijkt nu een kutkind...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Goed idee, je lijkt niet meer op Jerry nu...
Zo gedraag en reageer je. Ik heb geen zin in gezeik. Dus ik heb het nu een keer aardig gevraagd, meer kan ik niet doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je niet mag?
outasight verkeerd schrijvenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel. Soms. Heel soms outahsight. Maar meestal mooi toch
Nee ik aanbid in het geheim andere usersquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
App0l lijkt nu een kutkind...
Just sayin
hahaha nee komt goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zien we morgen welin ieder geval ga ik niet weer zoveel als vorige keer drinken
Yay!quote:
''lijkt''quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
App0l lijkt nu een kutkind...
Just sayin
oh wie dan vertelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik aanbid in het geheim andere users
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
AJ blijft voor altijd ons aandachtshoertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |