Klopt, maar op een bepaald punt zegt hij dat zijn dopingprogramma erg conservatief was en dat hij praktisch fietste op een cocktail van wat testosteron, met microdoses EPO en bloedtransfusies. Zijn ploegmaats verklaren hetzelfde, volgens mij komt er in dat USADA rapport niets voor over andere rare producten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je conclusie klopt niet, als je interview terugkijkt, zie je dat Oprah maar naar 3 producten vraagt en niet welke doping heb je allemaal nog meer genomen, Armstrong vertelt echt nog maar de helft.
Ja dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie opzichtig argumenten negeert is of aan het trollen, of moet terug naar de basisschool om zijn leesvaardigheid aan te scherpen.
Kwam je er niet uit en kun je nog steeds niet op de argumenten in gaan?quote:
Ja, maar groeihormoon blijft moeilijk opspoorbaar dus dat was niet echt moeilijker dan wat Armstrong al deed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt, maar op een bepaald punt zegt hij dat zijn dopingprogramma erg conservatief was en dat hij praktisch fietste op een cocktail van wat testosteron, met microdoses EPO en bloedtransfusies. Zijn ploegmaats verklaren hetzelfde, volgens mij komt er in dat USADA rapport niets voor over andere rare producten.
We kunnen in elk geval zeggen dat indien hij inderdaad groeihormonen genomen heeft (en dat heeft hij in het interview bekend en zal dus voor 1998 geweest zijn) dat dat dan zeker zal hebben bijgedragen aan de snelle en agressieve verspreiding van zijn kanker. Daar praat hij natuurlijk niet graag over omdat hij later een antikankerstichting heeft opgericht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:13 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Over de periode voor zijn kanker klemt Armstrong nog steeds de kaken op elkaar hoor en na zijn kanker vond de dokter groeihormoon (en natuurlijk dan ook IGF-1) veel te gevaarlijk om niet terug te hervallen. Ik denk dat Armstrong het ook wel probeert te minimaliseren.
En geslachtofferd, Hamilton, Hincapie, ... deden allemaal hun zegje tegen USADA, Lance kreeg die kans ook maar besloot om te zwijgen, hij heeft zichzelf geslachtofferd.
veel renners houden bij bekentenissen bv ook heel slim in de gaten in hoeverre wat ze bekennen strafbaar is...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je conclusie klopt niet, als je interview terugkijkt, zie je dat Oprah maar naar 3 producten vraagt en niet welke doping heb je allemaal nog meer genomen, Armstrong vertelt echt nog maar de helft.
Ja, maar ik wil maar zeggen: Armstrong wordt nu de zondebok terwijl hij waarschijnlijk op minder shit reed dan zijn concurrenten. Blijft een beetje een triest verhaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ja, maar groeihormoon blijft moeilijk opspoorbaar dus dat was niet echt moeilijker dan wat Armstrong al deed.
Die ploeggenoten weten niet wat hij allemaal nam, die zaten niet bij Ferrari, ik heb ook weleens gehoord dat ze dachten dat hij 2 jaar voor liep mop de rest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt, maar op een bepaald punt zegt hij dat zijn dopingprogramma erg conservatief was en dat hij praktisch fietste op een cocktail van wat testosteron, met microdoses EPO en bloedtransfusies. Zijn ploegmaats verklaren hetzelfde, volgens mij komt er in dat USADA rapport niets voor over andere rare producten.
Dat is helemaal niet waarschijnlijk. Hij gaat echt niet een miljoen aan Ferrari betalen om dan een beetje conservatief aan te klooien. Het is erg onwaarschijnlijk dat iemand in het peloton een beter dopingprogramma had.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil maar zeggen: Armstrong wordt nu de zondebok terwijl hij waarschijnlijk op minder shit reed dan zijn concurrenten. Blijft een beetje een triest verhaal.
Precies. Net als dat een wielrenner in het profpeloton komt omdat hij talent, doorzettingsvermogen en techniek heeft. Sommigen doen alsof iedereen door doping ineens alles kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Feit is met voetbal: je komt aan de top door talent, doorzettingsvermogen en techniek etc.
Als je echter eenmaal daar bent is het toch niet zo gek dat je je ook wil ontwikkelen op het gebied van uithoudingsvermogen? Het is wel je baan, met een flink salaris en concurrentie die je nergens in het bedrijfsleven terug vindt. Waarom zou een rechtsback van Chelsea zichzelf niet doperen zodat hij 90 minuten vol kan gassen? Dat geeft hem vast en zeker dat streepje voor boven bijv. de rechtsback die op de bank zit.
Volgens mij zijn het allemaal klootzakken, alleen zijn die anderen nooit zo achternagezeten door de pers. M.a.w. Armstrong had veel meer kans om zijn klootzakkerigheid naar voren te brengen. Kijk naar een Rasmussen, Vino, Basso, Ullrich, die mannen hebben toch ook tot in den treuren ontkend. Om over Boogerd nog maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die ploeggenoten weten niet wat hij allemaal nam, die zaten niet bij Ferrari, ik heb ook weleens gehoord dat ze dachten dat hij 2 jaar voor liep mop de rest.
verder, waarom zou je Armstrong nu wel op zijn wordt geloven? slachtoffer is hij al helemaal niet, het was de klootzak van het peloton.
Dat is natuurlijk wel een beetje Armstrong's eigen schuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal klootzakken, alleen zijn die anderen nooit zo achternagezeten door de pers. M.a.w. Armstrong had veel meer kans om zijn klootzakkerigheid naar voren te brengen. Kijk naar een Rasmussen, Vino, Basso, Ullrich, die mannen hebben toch ook tot in den treuren ontkend. Om over Boogerd nog maar niet te spreken.
Ik trek de lijn op gebruik/niet gebruik. Dat je enkel wat corticosteroïden neemt of een cocktail van 8 middelen maakt je even schuldig. Feit blijft dat je niet zeker weet wie natuurlijk de beste zou zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil maar zeggen: Armstrong wordt nu de zondebok terwijl hij waarschijnlijk op minder shit reed dan zijn concurrenten. Blijft een beetje een triest verhaal.
Ik vermoed dat hij wellicht anders dopete; er werd wel eens gesproken over bloed erin-en-eruit bij US Postal. M.a.w. voor de rit bloed erin, na de rit bloed eruit. Zo reden ze elke dag met het beste bloed en konden ze zelfs op een hematocriet van 55 rijden. Andere ploegen kregen alleen op de rustdagen een zak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waarschijnlijk. Hij gaat echt niet een miljoen aan Ferrari betalen om dan een beetje conservatief aan te klooien. Het is erg onwaarschijnlijk dat iemand in het peloton een beter dopingprogramma had.
Ik vind EPO wel een ander verhaal dan IGF-1, groeihormonen of DHEA. Die laatste dingen zijn echt shit voor je lichaam, EPO valt volgens mij wel mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik trek de lijn op gebruik/niet gebruik. Dat je enkel wat corticosteroïden neemt of een cocktail van 8 middelen maakt je even schuldig. Feit blijft dat je niet zeker weet wie natuurlijk de beste zou zijn.
Sterke comeback, die had ik zelf kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kwam je er niet uit en kun je nog steeds niet op de argumenten in gaan?
Ik moet mijn eerdere post herzien. Je kunt best lezen blijkbaar, maar bent dus gewoon een matige troll.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Sterke comeback, die had ik zelf kunnen verzinnen
Die hebben geen kankerstichting opgezet, onder het mom, kijk na de kanker kan je zelfs tig keer de TDF winnen, kom maar op met jullie donaties en koop allemaal zo'n stom geel bandje, alsof er iemand voor kanker kan zijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal klootzakken, alleen zijn die anderen nooit zo achternagezeten door de pers. M.a.w. Armstrong had veel meer kans om zijn klootzakkerigheid naar voren te brengen. Kijk naar een Rasmussen, Vino, Basso, Ullrich, die mannen hebben toch ook tot in den treuren ontkend. Om over Boogerd nog maar niet te spreken.
Alsof Armstrong dat geld allemaal zelf heeft gehoudenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die hebben geen kankerstichting opgezet, onder het mom, kijk na de kanker kan je zelfs tig keer de TDF winnen, kom maar op met jullie donaties en koop allemaal zo'n stom geel bandje, alsof er iemand voor kanker kan zijn!
Bij misbruik krijg je van die hormonen kanker en ga je dood in enkele maanden - jaren. Bij EPO krijg je een bloedklonter en zie je inderdaad veel minder af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vind EPO wel een ander verhaal dan IGF-1, groeihormonen of DHEA. Die laatste dingen zijn echt shit voor je lichaam, EPO valt volgens mij wel mee.
Op zich had hij gewoon een prima dopingprogramma, de meerwaarde van de extra producten die Rasmussen nam is in veel gevallen nihil. Ook al denken sommige sporters daar anders over en knallen ze het liefst zoveel mogelijk zooi naar binnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wel een team van 20 advocaten van betaald om al die leugenaars, failliet te procederen, want hij won alles cleanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof Armstrong dat geld allemaal zelf heeft gehouden.
Maar is dat van geld van de Livestrong-stichting betaald dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel een team van 20 advocaten van betaald om al die leugenaars, failliet te procederen, want hij won alles clean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |