abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122320219
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

achteraf is het best makkelijk praten :{
Ja, ik bedoel dat ik niet verbaasd ben van de waslijst (zoals sommigen) omdat het zulke perfectionisten waren.
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:16:37 #102
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_122320229
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef BrokenArrow het volgende:

En dan nog maar miniem beter dan de cleane contador :D
Die reed op een biefstuk. :P
pi_122320241
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Wat is daar bizar aan dan? In de openheid gecontroleerd door professionals neemt minder risicos met zich mee en zou de sport velen malen "eerlijker" maken. Een dopingvrije sport is een utopie voor de komende 100den jaren denk ik zo met de volgende generatie gen doping
Hoe doe je het op amateurniveau dan?
pi_122320278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Szura het volgende:

[..]

Hoezo heeft? Die pakken zijn verboden.
het was een figuurlijke post ;)
pi_122320303
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Wat is daar bizar aan dan? In de openheid gecontroleerd door professionals neemt minder risicos met zich mee en zou de sport velen malen "eerlijker" maken. Een dopingvrije sport is een utopie voor de komende 100den jaren denk ik zo met de volgende generatie gen doping
Omdat het hek dan helemaal van de dam is en op alle niveaus geëxperimenteerd gaat worden.
pi_122320337
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Uitslag rit 13 van de tour 2007: http://en.wikipedia.org/w(...)to_Stage_20#Stage_13 (ITT)

Wie zien we daar op plek 4 tussen allerlei pakhazen? Wiggins! Zal ook wel het moraal geweest zijn van de Cofidis ploeg oid.
Die had de hele tour verder rustig in de bus gezeten :{w
En dat 'ie later iedereen eraf reed was natuurlijke progressie. De rest van de bus is inmiddels gestopt met epo, dus die rijden nu langzamer :{w
pi_122320489
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe doe je het op amateurniveau dan?
Het blijft natuurlijk een ethische vraag maar het blijft ook een keus die ieder voor zich kan maken. Mijn persoonlijke mening is dat als men er zijn geld er niet mee kan verdienen waarom zou je dan met je gezonheid spelen... Maar goed dat moet je de heren in de sportschool ook niet vragen.

Denk dat er gekozen moet worden voor of een open beleid en iedereen mag of niemand maar dan moet er heel wat gaan veranderen.
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:19:58 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122320492
Ik zit zo eens die 2007 tour door te lezen. Die spanjaarden hadden ook topspul dat jaar zeg, godver _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 31 januari 2013 @ 22:20:09 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_122320502
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gelukkig is ze nog wel lekker breed zonder borsten
Oh ja, sorry.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_122320692
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

Omdat het hek dan helemaal van de dam is en op alle niveaus geëxperimenteerd gaat worden.
Alsof dat nu niet gebeurd. To be honest is het voor mij nu makkelijker om aan dat spul te komen dan om in een webshop supplementen te moeten bestellen. Ik heb dat geexperimenteer jaren lang van dichtbij meegemaakt. Je kunt dat niet voorkomen het gebeurd al sinds de oudheid men zal altijd blijven zoeken naar dat wonder middel. Is het verantwoord zeker niet maar geeft openeheid van zaken wellicht een betere kans op begeleiding en minder geëxperimenteer dat denk ik wel...
pi_122320982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk een ethische vraag maar het blijft ook een keus die ieder voor zich kan maken. Mijn persoonlijke mening is dat als men er zijn geld er niet mee kan verdienen waarom zou je dan met je gezonheid spelen... Maar goed dat moet je de heren in de sportschool ook niet vragen.

Denk dat er gekozen moet worden voor of een open beleid en iedereen mag of niemand maar dan moet er heel wat gaan veranderen.
Lekker, als je wielrennen leuk vindt om te doen (zoals ik) en naast je werk leuk wedstrijden wilt rijden, maar je ondertussen weet dat doping vrijgegeven is en er ongetwijfeld mensen zijn die er gebruiken.

Op elk niveau wordt er gebruikt. In het eerste jaar dat ik wedstrijden reed, was er in mijn categorie één keer een dopingtest. Er werden drie renners getest en twee betrapt. En dat was bij de amateurs-B, dan kon je bij een wedstrijd iets van fl. 40 voor de zege opstrijken en onderweg nog een paar tientjes aan premies.
Als ze al gebruiken terwijl het niet mag, wordt er zeker nog meer gebruikt als het wel mag.
pi_122321034
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Is het verantwoord zeker niet maar geeft openheid van zaken wellicht een betere kans op begeleiding en minder geëxperimenteer dat denk ik wel...
Daarom dat bloedpaspoort, daarmee forceer je de sporters prof begeleiding op te zoeken ipv zelf aan te rommelen.
pi_122321059
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Daarom dat bloedpaspoort, daarmee forceer je de sporters prof begeleiding op te zoeken ipv zelf aan te rommelen.
Probleem is alleen dat het bloedpaspoort zo lek is als een mandje.
pi_122321144
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik mis alleen Pot Belge in dat rijtje.
ik mis de clenbuterol
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:30:00 #115
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_122321148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kun je daar nog steeds mee klooien dan? Als er een afwijking/schommeling is, dan wordt er toch gelijk aan de alarmbel getrokken?
pi_122321201
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

dat weten er maar een paar, niet de massa goedgelovige sportkijkers
  Redactie Sport donderdag 31 januari 2013 @ 22:31:09 #117
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_122321218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Of in het zwemmen. Die Bernard vertrouw ik ook voor geen meter.
Bernard had puur alleen voordeel van zijn pak. Die legde hem mooi vlak op het water en zo kon hij al zijn kracht beter gebruiken terwijl als hij dat pak niet aan heeft hij figuurlijk naar de bodem zou zakken..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_122321294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lekker, als je wielrennen leuk vindt om te doen (zoals ik) en naast je werk leuk wedstrijden wilt rijden, maar je ondertussen weet dat doping vrijgegeven is en er ongetwijfeld mensen zijn die er gebruiken.

Op elk niveau wordt er gebruikt. In het eerste jaar dat ik wedstrijden reed, was er in mijn categorie één keer een dopingtest. Er werden drie renners getest en twee betrapt. En dat was bij de amateurs-B, dan kon je bij een wedstrijd iets van fl. 40 voor de zege opstrijken en onderweg nog een paar tientjes aan premies.
Als ze al gebruiken terwijl het niet mag, wordt er zeker nog meer gebruikt als het wel mag.
Naar alle waarschijnlijkheid wel idd. Feit blijft legaliseren zou makkelijker en goedkoper zijn het zou zelfs wat geld in het laadje kunnen brengen.

Lijkt nu net of ik erg voor ben wat overigens niet zo is. Ieder moet voor zich weten wat ze doen ben niet voor ben niet tegen maar zoals het nu gaat is het een puinhoop en daar ben ik wel tegen.
pi_122321332
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Kun je daar nog steeds mee klooien dan? Als er een afwijking/schommeling is, dan wordt er toch gelijk aan de alarmbel getrokken?
Yep, daar kan mee geklooid worden volgens Michael Ashenden.
pi_122321351
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Naar alle waarschijnlijkheid wel idd. Feit blijft legaliseren zou makkelijker en goedkoper zijn het zou zelfs wat geld in het laadje kunnen brengen.

Lijkt nu net of ik erg voor ben wat overigens niet zo is. Ieder moet voor zich weten wat ze doen ben niet voor ben niet tegen maar zoals het nu gaat is het een puinhoop en daar ben ik wel tegen.
de corruptie bij de UCI draagt er ook aan bij en die gasten gaan gewoon door.
pi_122321408
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

En het gaat doden opleveren. Zie Simpson. Of de sporters eind jaren 80 die opeens overleden.
quote:
Het is nu een puinhoop, maar vrijgeven geeft een nog grotere puinhoop.
pi_122321437
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Jep! Het grote geld daar lijtk het toch altijd weer om te draaien.
pi_122321474
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Om over de FIFA, IOC en andere bonden nog maar te zwijgen.
pi_122321518
Het ergste is nog dat er altijd transfer is van doping uit het wielrennen naar andere sporten toe.
pi_122321594
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En het gaat doden opleveren. Zie Simpson. Of de sporters eind jaren 80 die opeens overleden.

[..]

Het is nu een puinhoop, maar vrijgeven geeft een nog grotere puinhoop.
Meer doden dan nu? Nu er underground labs zijn die kunnen verkopen wat ze willen en als het dan getest word in het lab dingen naar voren komen die je haren doen opkrullen. Nog niet zo heel lang geleden nog een testje voorbij zien komen waar kattenuitwerpselen in gevonden waren.

Die jaren waren legendarisch inderdaad maar voor door het experimenteren met doping die onder de radar zou vallen. Designer steroids van het ergste soort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')