PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Vraag het 'r isquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Johnbon het volgende:
Heeft die onderste op chick rode wijn zitten drinken? Zo zien mijn lippen er dan ook meestal uit.
Nee hoor, ik eet dat vrijwel dagelijks. Goed voor de onverzadigde vettenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haten op Pindakaas. Met nootjes.
?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
twitter:ok_marks twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:55:16@RobHodson_ Over 200 coming today. But any that happen today might not be until tomorrow or next week. #testingreallydoeshappen reageer retweet
Zo'n mail had ik ook, alleen kreeg ik meer dan 400kquote:
Vandaag!?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat over transfers die vandaag uitkomen
Ja, ik vond het ook al een vage tweet. Er komen er meer dan 200 vandaag. Maar wat vandaag gebeurt zal niet tot morgen zijn of volgende week. Volgens mij heeft die vent pillen geslikt.quote:
was je echt iets kwijt of gefaked?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n mail had ik ook, alleen kreeg ik meer dan 400k
Het is nog geen 12 uurquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon niemand gekocht dus, maar wel spelers weggedaan voor het loon. Goede zaak financieel, slechte zaak voor het kampioenschap. ER HAD VERDOMME EEN VERDEDIGER MOETEN KOMEN
hahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al een vage tweet. Er komen er meer dan 200 vandaag. Maar wat vandaag gebeurt zal niet tot morgen zijn of volgende week. Volgens mij heeft die vent pillen geslikt.
Daar bedoelt hij mij dat als er de komende uren nog transfers komen dat die dan later uitkomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al een vage tweet. Er komen er meer dan 200 vandaag. Maar wat vandaag gebeurt zal niet tot morgen zijn of volgende week. Volgens mij heeft die vent pillen geslikt.
Ik heb er een hard hoofd in dat ze nog een verdediger halen hoorquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaHij bedoelt gewoon dat degene van voor vandaag dus allemaal geregeld gaan worden, en die van vandaag later nog komen
Ooowww, spannend dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar bedoelt hij mij dat als er de komende uren nog transfers komen dat die dan later uitkomen.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Gelukkig gaat Arias niet naar psv.
Dit: "quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in dat ze nog een verdediger halen hoorEn Maher is ook een streep doorheen blijkbaar, gaan ze in de zomer weer proberen zeggen ze
ja hoor i i g wel moo i en orgine eel taempjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit beetje spelen? Santana al in ander team.
best snel opgemerkt zeg..quote:
Ze staan in de topicgallery.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:29 schreef quer het volgende:
[..]
best snel opgemerkt zeg... Had minstens 5 topics gehoopt
Reus in spits en Gotze/Muller op CF?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
op leen basis jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
Heb ik wat gemist, Cuenca naar ajax?
Esswein vervangen voor Klosequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
302200 coins.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef FutFan het volgende:
hoeveel coins hebbe jullie geearned bij aan matches totaal?
300kquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef FutFan het volgende:
Klose kun je alleen mee koppen man. Esswein heeft een verwoestend schotquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Esswein vervangen voor Klose
misschien zijn IF
volgens mij heet jou vriend geen levenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
302200 coins.
vriend van me heeft het spel veel later pas gekocht en staat nu op bijna 1 miljoen
Klose kan ook fantastisch schieten en hij lijkt veel sneller + zijn dribbling is verbazingwekkend goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klose kun je alleen mee koppen man. Esswein heeft een verwoestend schot
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klose kun je alleen mee koppen man. Esswein heeft een verwoestend schot
77kquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef FutFan het volgende:
dat is correctquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef FutFan het volgende:
[..]
volgens mij heet jou vriend geen leven
If klose al in ander team. En zeer tevredenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Esswein vervangen voor Klose
misschien zijn IF
282252quote:
Ik ga nooit naar school en ik heb nog veel minderquote:
wow pm je trading tips manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb wel een dikke trade-profit:
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb wel een dikke trade-profit:
[ afbeelding ]
DM JE TRADING TIPSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef quer het volgende:
[..]
DM JE TRADING TIPSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
bist du einen ajax Supporter?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Keep me up de hoogte van Ajax please.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef quer het volgende:
[..]
DM JE TRADING TIPSLaag inkopen, hoog verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur 'SPOILER AAN' of 'SPOILER UIT' naar TBakkert om te bepalen of het wel of niet in spoilers moetquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Keep me up de hoogte van Ajax please.
Ik kijk geen foesball, ik ben beetje aan het chillen en zo even white collar kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, wacht ik kijk wel even op vandermar z'n Twieter.
lol_uniquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Ajacied7 het volgende:
"Buy high, sell low!"
-Steve McClaren
quote:
Waarschijnlijk is het gewoon een account dat door meerdere lol_hbo studenten wordt gebruikt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt ziek als je zoveel match coins hebt
Gewoon, uit de SMLENO League natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef quer het volgende:
Uit welke league halen jullie je SMLENO spelers?
Eerder mboquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een account dat door meerdere lol_hbo studenten wordt gebruikt.
Je bent blank en dik, man.quote:
ben jij dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu allemaal wegwezen! Schorum!
SuperLiga Serbia. Speelt een LW bij Radnicki, dat is echt een baasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef quer het volgende:
Ik handel nooit, koop teams van match coins en season inkomsten enzulksquote:
xXquickscopezZzEliteCODplayerXDHDXxquote:
ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik handel nooit, koop teams van match coins en season inkomsten enzulks
deze naam valt nog te overzienquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
xXquickscopezZzEliteCODplayerXDHDXx
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SuperLiga Serbia. Speelt een LW bij Radnicki, dat is echt een baas.
Wat is deze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu allemaal wegwezen! Schorum!
Waarom denk je dat ik zo weinig matchcoins heb t.o.v. vorig jaar? Vind het traden nog steeds leuk, maar Fifa 13 is best een kutspel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat die mensen dit spel nog niet van pure ellende hebben weggeflikkerd.
jeboi Lindgrinaldohinhãoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SuperLiga Serbia. Speelt een LW bij Radnicki, dat is echt een baas.
Afgelopen 3 uur 100k gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef FutFan het volgende:
ik heb net een trading method gevonden voor per uur 2k winst temaken
al 3k profit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
Fietstas - Sterrenverzamelaars 0-1
PM wa trading tipsquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Afgelopen 3 uur 100k gemaakt
En Hoesen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Even een team maken met IF Alessandrini
Ik niet, maar ik kijk nu ook white collas en het lijkt mij stug dat Sierd daar een rol in heeft en dat gaat zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een epische naam hè?Ik hoor Sierd het al zeggen.
![]()
wow konkoziek manne baas jij dm het geheim wow deze manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef FutFan het volgende:
ik heb net een trading method gevonden voor per uur 2k winst temaken
al 3k profit
Gewoon 125k per maand verkopen, dan heb je ook EL.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Valt de goal net nu mijn stream eruit ligt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wow konkoziek manne baas jij dm het geheim wow deze man
Türkligquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef quer het volgende:
deze man deze man aanbid de ze baasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Ik echt al een keer of 50.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef vandermar het volgende:
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst deze fifa Ibra in een team tegengekomen.
Gelukkig kon hij alleen maar hoge steekpasses en wist ik vrij makkelijk te winnen
fikstquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik echt al een keer of 50.
Oh ha ha ik heb hem zelf. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef FutFan het volgende:
Heb net een bronze brazilian uit een pakket
ST 4-1-2-1-2 Ryder
75 pace zou hij veel waard zijn?
[..]
Pakketten kopen, zegt hij togquote:
http://www8.livetv.ru/web(...)&lid=1380&ci=52&si=1quote:img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef Jonnsie het volgende:
Mensen hier met een goede sopcast voor Ajax?
Karmaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Ik heb de goedkoopste leitner op de markt word niet verkocht of op geboden terwijl er net eentje voor 33k word verkocht
wordt en wordtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Ik heb de goedkoopste leitner op de markt word niet verkocht of op geboden terwijl er net eentje voor 33k word verkocht
Latijn makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet nog Latijn maken, FIFA spelen, Ajax kijken en Eco maken, geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |