noooo rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
dwergpapegaai heeft net een hartaanval gehad.
RIP 20:20 31 januari 2013 datum van overlijden.
aahhh kut man! RIP aan de nabestaanden enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
hihi dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar ik wil weten of iemand mij gequote heeft
Ik ben hier echt slecht inquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik denk dat de oogleden te aandachttrekkend zijn om het maar zo te noemen
Hoe weet je dat het een hartaanval was?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
Aw klote! rip!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihi dat heb ik ook altijd
én dan weet je wanneer er in een topic iemand het tegen jou heeft, dus dat je daar ff moet gaan kijken als je ondertussen in een ander topic zit te dwalen
Quote-alert reclamequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik vond dit topic doordat iemand mij quote
Die krijg je niet als je in het topic zit waarin je gekwoot wordtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
Maar krijgen jullie dan niet de hele tijd quote-alerts?
Huh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die krijg je niet als je in het topic zit waarin je gekwoot wordt
quote:
ziet er goed uit, de oogleden zijn nu even geel als zijn hoofd dus vallen ze ook niet zo op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben hier echt slecht in![]()
Laatste poging: randen om de ogen wat dunner gemaakt [ afbeelding ]
Meestal wel ja, maar heel soms reageer ik ergens serieus op (in PTA ofzo) en dan is het wel handig om te weten dat iemand tegen je praatquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Huh.Je zit toch vrijwel altijd in het topic waarin je gequote wordt?
[..]
Voor mee naar school.
Het was van het een op het andere moment, ze flapperde helemaal op de bodem van de kooi en stopte op een gegeven moment met een paar na schokkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een hartaanval was?
Thanksquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ziet er goed uit, de oogleden zijn nu even geel als zijn hoofd dus vallen ze ook niet zo op.
Goed gelukt
Awh gecondoleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het was van het een op het andere moment, ze flapperde helemaal op de bodem van de kooi en stopte op een gegeven moment met een paar na schokken.
Wel zonde.
Ahh zieligquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het was van het een op het andere moment, ze flapperde helemaal op de bodem van de kooi en stopte op een gegeven moment met een paar na schokken.
Wel zonde.
Deze omschrijving is echtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wel zonde.
echt wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze omschrijving is echt
Maar serieus sterkte met het verlies![]()
"quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
echt wat?
Zit er niet zo mee hoor, klinkt misschien hard maar liever zij dan een naaste mens. Al is geen van beide het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |