quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb net een vette site gevonden, wedde dat je hier vage shit in gaat zien als je stoned bent?
http://new.weavesilk.com/
Zie ik sowieso eigenlijk al
Vet!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb net een vette site gevonden, wedde dat je hier vage shit in gaat zien als je stoned bent?
Oh die is vet ja!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat tijdens het meelurken gisteren ik zoiets had van ja, laat ik een jointje halen! Maar uiteindelijk toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik ookHoewel ik er de laatste weken (sinds dit topic) steeds meer een weerstand voor heb opgebouwd
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vet!
Ik vind 'm nuchter al gaaf
slechte zaakquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat tijdens het meelurken gisteren ik zoiets had van ja, laat ik een jointje halen! Maar uiteindelijk toch maar niet gedaan
Mja idd, ff knutselenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
nicealleen kun je niet heel goed zien dat hij stoned is haha
haha kut is dat als je van je mobiel weer op je pc/laptop gaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Mano_ het volgende:
Krijg in eens een stapel quote-alerts van een uur geleden
feestjuuuuhhquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgenochtend om 11 uur voor het eerst sinds 7 januari weer eens smoken... En dan weer een paar weken lekker iedere dagZin innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Maar ik wil weten of iemand mij gequote heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
Quote alerts gelijk uitgezet vanaf het begin
Ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
Quote alerts gelijk uitgezet vanaf het begin
Die emoticons zijn echt klein hier op fok, lastig om iets van detail erin te krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mond is een beetje klein nu, maar hij is wel meer stoned nu
Ze moeten ook klein imo, anders ziet het er niet uit tussen tekst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die emoticons zijn echt klein hier op fok, lastig om iets van detail erin te krijgen.
ik denk dat de oogleden te aandachttrekkend zijn om het maar zo te noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mond is een beetje klein nu, maar hij is wel meer stoned nu
Ja veel groter hoeft ook niet, dat wordt alleen maar vervelend om naar te kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze moeten ook klein imo, anders ziet het er niet uit tussen tekst.
Ik heb hem ook iets te groot gemaakt. 18x18, volgens mij zijn ze hier 16x1615x15 zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |