Ik ventileer voldoende, het gaat er alleen om om af en toe de boel dicht te kunnen zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef HotSummerNight het volgende:
frisse lucht in huis is altijd goed, niet dicht kitten
Hoezo? Heb niks tegen de roosters, snap het nut, echter nu waaien af en toe de papieren van mijn bureau af en de gordijnen klappen bij gesloten roosters 30cm de ruimte in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef dr.Bellows het volgende:
Nog zo iemand die klaagt over ventilatieroosters.
Dan zou ik het raam dichtdoen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik ventileer voldoende, het gaat er alleen om om af en toe de boel dicht te kunnen zetten.
[..]
Hoezo? Heb niks tegen de roosters, snap het nut, echter nu waaien af en toe de papieren van mijn bureau af en de gordijnen klappen bij gesloten roosters 30cm de ruimte in.
Ik dacht dat dit een serieus subforum was...quote:
Dus het probleem is niet je rooster maar de aansluiting van het geheel op de muur.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een serieus subforum was...
Ik wil mijn roosters niet dichtkitten, ik heb tocht tussen de roosterbak en mijn muur door. Tegelijkertijd wil ik alleen maar weten of ik technisch gezien een luchtdichte afsluiting mag verwachten van een ventilatierooster wanneer deze in gesloten positie staat. Is dat nou zo moeilijk?
Inderdaad, dat zeg ik ook in de OPquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef klipper het volgende:
D
[..]
Dus het probleem is niet je rooster maar de aansluiting van het geheel op de muur.
Zijn de ramen en roosters later geplaatst?
Is er bij jou wel gekit tussen de kopse kanten van de roosters en de dagkant binnen van je raam?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef tiho1 het volgende:
Bij mij komt er bij harde wind idd ook een hoop tocht door. Net of ze niet geheel afsluiten. Ook duco,s kado gehad van schiphol
Waarom? Een stofzuiger circuleert toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
daarnaast.. luchtdicht, ja als je ze dan dicht doet en gaat stofzuigen krijg je een vacuum in je huis en kun je nooit meer de deur open doen![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom heldere siliconenkit? Als er ook bij hout in de buurt gekit wordt krijg je visogen in je verf. Er zijn zat andere producten.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Waarom? Een stofzuiger circuleert toch?
Dat ligt eraan, als je een centraal stofzuigsysteem hebt niet, die blaast direct naar buiten...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Waarom? Een stofzuiger circuleert toch?
Overschilderbare siliconenkit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef tiho1 het volgende:
En waarom heldere siliconenkit? Als er ook bij hout in de buurt gekit wordt krijg je visogen in je verf. Er zijn zat andere producten.
.
Als een gewone stofzuiger zou circuleren heette het wel een stofcirculatorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als je een centraal stofzuigsysteem hebt niet, die blaast direct naar buiten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |