abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122310828
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet.
Ga kijken dan :P
pi_122310838
Het klinkt eigenlijk meer als een soort misgunnen :P Zo van 'als ik de moeite neem om te komen is het niet eerlijk als mensen die die moeite niet doen het ook kunnen zien'
pi_122310848
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
dank

quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toch maar gefeliciteerd dan. :').
Nou, "bedankt" :')
pi_122310907
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zou een hoorcollege live en eenmalig dienen te zijn? En wat doet het feit dat het online beschikbaar is af aan de verantwoordelijkheid van studenten om de kennis op te nemen? :P

Ik vind het verre van een onzinnig iets. Voor mensen als ik is het een godsgeschenk.
Omdat ik vind dat het 'hoort' dat je fysiek naar een college toe gaat en live het hoorcollege volgt en er een interactie is met de docent en/of je medestudenten. :P En ik het niet vind 'horen' dat je je colleges digitaal vanaf je laptop thuis volgt. Maar wat ik zei; ik ben conservatief met dit soort dingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
Het klinkt eigenlijk meer als een soort misgunnen :P Zo van 'als ik de moeite neem om te komen is het niet eerlijk als mensen die die moeite niet doen het ook kunnen zien'
Dat is het niet. Ik misgun jou of andere studenten niets.
pi_122310919
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nou, "bedankt" :')
Ja, haha, een vak dat je niet hoefde te doen over stof die al getentamineerd was. :D Maar desondanks goed gehaald natuurlijk Y'tje
pi_122310959
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, haha, een vak dat je niet hoefde te doen over stof die al getentamineerd was. :D Maar desondanks goed gehaald natuurlijk Y'tje
Die stof is nog nooit getentamineerd op de de uva
pi_122311001
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat het 'hoort' dat je fysiek naar een college toe gaat en live het hoorcollege volgt en er een interactie is met de docent en/of je medestudenten. :P En ik het niet vind 'horen' dat je je colleges digitaal vanaf je laptop thuis volgt. Maar wat ik zei; ik ben conservatief met dit soort dingen.

[..]

A is gewoon rete conservatief wat betreft universiteiten. Daarom wil ie ook zo graag doceren, komt er weer orde en regelmaat :9
pi_122311012
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat een hoorcollege gewoon live en eenmalig dient te zijn. En je het gewoon fysiek moet bijwonen als je dat wenst en zelf verantwoordelijk bent voor je aanwezigheid. Als ik docent zou zijn zou ik mijzelf ook altijd verzetten tegen dergelijke dingen.

Maar ik ben conservatief op dit gebied.
Dan vind ik compleet het tegenovergestelde. Sterker nog, ik vind dat hoorcolleges openbaar moeten zijn in het kader van vrij informatievoorziening. Universiteiten als Harvard doen dat al in sommige disciplines. Kan ik alleen maar toejuichen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_122311086
GTA even een half jaar uitgesteld :')
pi_122311103
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dan vind ik compleet het tegenovergestelde. Sterker nog, ik vind dat hoorcolleges openbaar moeten zijn in het kader van vrij informatievoorziening. Universiteiten als Harvard doen dat al in sommige disciplines. Kan ik alleen maar toejuichen.
Ik dus niet. :P
Gelukkig zijn we met z'n tweeën dan hè :P en zijn we het ook niet eens over alles :+ zou ook raar staan.
pi_122311111
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Geweldig inderdaad. Ik heb bij harvard ook wat rondgekeken, helemaal top _O_ Het doel van een universiteit is kennis verspreiden en veel effectiever ga je dat niet kunnen doen
pi_122311153
En dan nu, bestuursrecht 1.

50 mc vragen :z
pi_122311155
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

A is gewoon rete conservatief wat betreft universiteiten.
Zoiets.
pi_122311232
En persoonlijk ben ik fel tegenstander van interactie tijdens hoorcolleges. We zitten hier met meer dan 100 die het geen tiefus boeit dat jij niet snapt wat de hoge raad overweegt in 3.4 van Jantje vs pietje

Dat doe je maar lekker in je eigen tijd :{w
pi_122311250
En toch heb ik nog geen argument gehoord afgezien van de drogreden dat het zo 'hoort' en zo 'dient te zijn', Acta. Valt me van je tegen :P
pi_122311304
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

[..]

Ik zou graag zien dat hoorcolleges allemaal online werden aangeboden. Het zou mij helpen.
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:50:00 #67
256090 Giku
graag verwijderen
pi_122311310
Hoho, niet meteen die discussie weer, hoorcolloge =/= interactie of juist wel.
Maar ik kan geen tegenargumenten bedenken behalve die van Actaeon indd
graag verwijderen
pi_122311331
quote:
13s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef Yreal het volgende:
En persoonlijk ben ik fel tegenstander van interactie tijdens hoorcolleges. We zitten hier met meer dan 100 die het geen tiefus boeit dat jij niet snapt wat de hoge raad overweegt in 3.4 van Jantje vs pietje

De naam hoorcollege zegt het al inderdaad. Vragen kan je eventueel in de pauze of nadien doen (niet dat de hoogleraar daar altijd even vrolijk van wordt). Discussies kan je voeren in de werkgroepen (leuk hè Acta, werkgroepen :D )
pi_122311333
quote:
13s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef Yreal het volgende:

Hier ook wel mee eens. Vooral als je docenten hebt die ook helemaal geen zin hebben in de vragen en ze dus niet herhalen voor de rest van de zaal, dan schept het alleen maar onrust. Het zijn niet voor niets hoorcolleges, onpersoonlijk en algemeen. Voor persoonlijke interactie heb je werkgroepen.
pi_122311346
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik zou graag zien dat hoorcolleges allemaal online werden aangeboden. Het zou mij helpen.
Biets iemand zijn loggin info
pi_122311387
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

Biets iemand zijn loggin info
Yreal ! Vriend !
pi_122311404
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Yreal ! Vriend !
:D
pi_122311470
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

De naam hoorcollege zegt het al inderdaad. Vragen kan je eventueel in de pauze of nadien doen (niet dat de hoogleraar daar altijd even vrolijk van wordt). Discussies kan je voeren in de werkgroepen (leuk hè Acta, werkgroepen :D )
Hou op over werkgroepen :{
pi_122311489
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Salomons die aan het begin van de sessie toch even benadrukt : Dit is een hoorcollege, dus jullie gaan zitten en luisteren. Ik publiceer achteraf wel een mooi document met wat ik heb verteld zodat jullie nu alleen maar hoeven te luisteren _O_

En wat betreft interactie, ripkema deed dat wel erg tof bij IRW maar dat was eigenlijk altijd redelijke zinloos omdat het uitdraaide in discussies die nergens op sloegen.
pi_122311528
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hier ook wel mee eens. Vooral als je docenten hebt die ook helemaal geen zin hebben in de vragen en ze dus niet herhalen voor de rest van de zaal, dan schept het alleen maar onrust. Het zijn niet voor niets hoorcolleges, onpersoonlijk en algemeen. Voor persoonlijke interactie heb je werkgroepen.
Ik zal de kop van de strafrecht prof nooit meer vergeten, toen iemand hem vroeg : meneer, levenslang is toch 18 jaar?

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')