PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
banenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door quer op 31-01-2013 18:48:12 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die heb ik ook niet, ik kan alleen vanaf de web app opnemen. Het was dan ook een grapquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wat is de naam van je channel? Wist niet dat jij ook zo'n geil dingetje had
Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Heeft BO2 een online pass nodig? Anders koop ik hem misschien wel van iemand over
neequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Heeft BO2 een online pass nodig? Anders koop ik hem misschien wel van iemand over
Ik voel me gefucked hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, ik kan alleen vanaf de web app opnemen. Het was dan ook een grap
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef DutchSL het volgende:
Op een ander forum waar ik kom
User 1: Heeft Drenthe nu al eigenlijk een club?
User 2: Ja, o.a. Emmen koomt er vandaan.
![]()
Sorry
Hij krijgt ook 100k per week ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef DutchSL het volgende:
QPR betaalt gewoon 15 miljoen voor Samba, meer dan Anzhi er voor over had
ohh die clanmeet?> was wel vaag die gozer had iemand in z'n psn lijst die maar 1 hand hadquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij eens gezien in een Youtubefilmpje.Op je eigen kanaal. Ik hoor iig je stem, maar weet niet wie je bent van de gasten die er zitten.
![]()
Mijn Projectpresentatie ging wel redelijk. 5,5 voor marketingcommunicatief onderbouwen en een 6,5 voor het adviseren zelf. Ben van de zesjescultuur, dus mij hoor je niet klagen.
verleidelijk..hoeveel geld moet ik erbij geven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verleidelijk..hoeveel geld moet ik erbij geven?
spel is zo kutquote:
Tazzzquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Rijst het volgende:
Heb BO2 deze week verkocht. Heerlijk man
Laatste CoD die ik online heb gespeeld is Call of duty 2. Bazenspel was datquote:
quote:
JZGSquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Rijst het volgende:
Heb BO2 deze week verkocht. Heerlijk man
dat is wel heel lang geledenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laatste CoD die ik online heb gespeeld is Call of duty 2. Bazenspel was dat
jquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Verkoopt hier nog iemand Xbox 360 coins?Ik heb er iets te veel verkocht.
![]()
Leuk voor de budgetbakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is wel heel lang geledenMaar BO2 ga je spijt van krijgen man, echt 1 en al mislukking dat spel.
Beter houd je het lekker bij sleeping dogs
en eventueel Ni No Kuni
check die review maar, goed spel![]()
Mijn oude gamertag.quote:
spellen op amazon.co.uk halen man, betaal je rond de 40-45 nieuw. Haal meestal daar nieuwe spellen die ik niet gelijk op de releasehoef. Verzenden gratis als je de trage optie>5 werkdagen ofzo neemtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk voor de budgetbakken. Ga ik niet de volle mep voor betalen nu.
Sleeping Dogs speel ik nu ook, die wil ik gewoon uitspelen.
Ja is inderdaad heel lang geleden. Battlefield 1942 was ook in die tijd.
Fifa 14 gaat het de eerste maanden niet zo goed doen denk ikquote:
Ja, die donkere jongen zit te gamen, maar je ziet hem dus nooit wanneer ie praat dus ik dacht dat jij het was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh die clanmeet?> was wel vaag die gozer had iemand in z'n psn lijst die maar 1 hand hadIk het filmen dus en die gast van ons verloor ook nog van hem met een racespel, terwijl die ander dus maar 1 hand had
Ik zit nu ook te kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die donkere jongen zit te gamen, maar je ziet hem dus nooit wanneer ie praat dus ik dacht dat jij het was.
Maar jij zit dus achter de camera. Oké. Ja, die dude met die ene hand is wel sick.Ik moest er wel om lachen.
hahahquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die donkere jongen zit te gamen, maar je ziet hem dus nooit wanneer ie praat dus ik dacht dat jij het was.
Maar jij zit dus achter de camera. Oké. Ja, die dude met die ene hand is wel sick.Ik moest er wel om lachen.
Ja ook weleens wat gekocht. Kocht er ook vaak cd's. BO 2 kost daar nu 38 pond. Is wel iets goedkoper dan in Nederland maar jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
spellen op amazon.co.uk halen man, betaal je rond de 40-45 nieuw. Haal meestal daar nieuwe spellen die ik niet gelijk op de releasehoef. Verzenden gratis als je de trage optie>5 werkdagen ofzo neemt
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn voornaam was zeker Sjude?![]()
![]()
LOL!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn voornaam was zeker Sjude?![]()
![]()
kuch alle Fifa's so far kuchquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef DutchSL het volgende:
Beter dan dat ze het te vroeg releasen vol bugs zoals sommige andere spellen.
Je kan zeker niet rond 6 uur?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand uit poule 1 die een potje wil?
Ja hallo het is wel Arsenal hequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
Jenkinson wordt verhuurd aan Stoke, Arsenal schijnt nog bezig te zijn met een LB en Amorebieta. Waarom je 2e RB verhuren als je eerste blessure gevoelig is
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Beide zijn al oud, maar boeiend. Zal wel in de naam zitten
Dat gaat dan weer net te verquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goejen stats.
Voor 3 miljoen naar Wigan
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goejen stats.
Voor 3 miljoen naar Wigan
clubs kan alleen op de xbox? als ik het goed begrijp?quote:
Nee, ook op de PS3.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:10 schreef quer het volgende:
[..]
clubs kan alleen op de xbox? als ik het goed begrijp?
if gibbsquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Denk dat ik gewoon dit team ga maken.. bij seizoenen vind ik Arsenal het fijnste team om mee te spelen. Iemand dit al een keer geprobeerd?
Ga dan gewoon H2H spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Denk dat ik gewoon dit team ga maken.. bij seizoenen vind ik Arsenal het fijnste team om mee te spelen. Iemand dit al een keer geprobeerd?
Zal even een pica maken van mijn team vorig jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef sesamstraat4 het volgende:
Ik heb alleen 2 potjes opgenomen. Na het eten moet ik nog wat andere dingen doen en ik heb nog nooit een video bewerkt dusja verwacht iig niet te veelquote:
Ja dat bewerken lijkt me ook altijd crap. Heb wel ooit Vegas gedownload maar daar snapte ik de ballen van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb alleen 2 potjes opgenomen. Na het eten moet ik nog wat andere dingen doen en ik heb nog nooit een video bewerkt dusja verwacht iig niet te veel
JA SPREEK IK MET DE POLITIE JA IK HEB HIER IEMAND DIE ILLEGALE SOFTWARE DOWNLOAD JA IS GOED OKE DOEIquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat bewerken lijkt me ook altijd crap. Heb wel ooit Vegas gedownload maar daar snapte ik de ballen van.
Dagelijks van regio R'dam naar een dorpje aan de Belgische grens fietsen?quote:
wat bedoel je ?, formatie? de standaard 3-5-2quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:16 schreef Jayfen het volgende:
[..]
In welke positie speel je met juve dan?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
JA SPREEK IK MET DE POLITIE JA IK HEB HIER IEMAND DIE ILLEGALE SOFTWARE DOWNLOAD JA IS GOED OKE DOEI
Als je de coins hebt, IF Walcott in de spits, IF Podolski links, MOTM Gervinho rechtsquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef sesamstraat4 het volgende:
Probeer 4231 eens, ook 2 CDM's. Dat zijn denk ik de krachten die je mist. Of 4222quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de controller maar weer neergelegd, ik heb alleen maar 3-5-2 gespeeld en kan totaal niet meer met 4-3-3 overweg
Of 4-5-1quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Probeer 4231 eens, ook 2 CDM's. Dat zijn denk ik de krachten die je mist. Of 4222
Nee, ik ga weer een 3-5-2 maken. En de tegenstander mag in de tweede helft zoveel replays kijken als hij wilt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Probeer 4231 eens, ook 2 CDM's. Dat zijn denk ik de krachten die je mist. Of 4222
Hoeveel potjes gespeeld dan? Meestal is het gewoon wennen en moet je ff doorbijtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer een 3-5-2 maken. En de tegenstander mag in de tweede helft zoveel replays kijken als hij wilt.
4 potjes. 0 keer winst. Had een proef 3-5-2 (ultra low budget) met Altidore SIF gemaakt en die wedstrijd won ik. Toen dacht ik dat 4-3-3 beter zou zijn, nou, daar kwam ik dus van een koude kermis thuisquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoeveel potjes gespeeld dan? Meestal is het gewoon wennen en moet je ff doorbijten
Haha was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als je de coins hebt, IF Walcott in de spits, IF Podolski links, MOTM Gervinho rechts
haha was het maar z'n feestquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als je de coins hebt, IF Walcott in de spits, IF Podolski links, MOTM Gervinho rechts
ah genoeg voor een oordeel dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 potjes. 0 keer winst. Had een proef 3-5-2 (ultra low budget) met Altidore SIF gemaakt en die wedstrijd won ik. Toen dacht ik dat 4-3-3 beter zou zijn, nou, daar kwam ik dus van een koude kermis thuis
Dat is jouw interpretatie, misschien was dat helemaal niet het probleem van Opaquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die heeft geen 2 CDM's wat nou net mijn punt was.
Je wilt net coins verkopen en nu wil je ze weer kopen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef Jayfen het volgende:
Iemand die coins verkoopt voor de xbox?200k nog nodig..
Jupquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je wilt net coins verkopen en nu wil je ze weer kopen?
Das geld verdienen he, goedkoop kopen en duur verkopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je wilt net coins verkopen en nu wil je ze weer kopen?
Ja, ik geef toe dat het erg kort door de bocht is, maar je voelt vaak of er nog groei in je team zit. Dit is dus echt helemaal niks. inderdaad, we komen er nooit meer vanafquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah genoeg voor een oordeel dus352 dan maar weer
We komen er nooit meer vanaf
Wel gezien, niet gepostquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Even Zhano voor zijn (als hij hem nog niet gepost heeft)
quote:John Mayer heeft het prima naar zijn zin met Katy Perry. De zanger heeft al enige tijd een knipperlichtrelatie met de zangeres. "Ik ben best gelukkig", antwoordt de zanger in het Amerikaanse muziektijdschrift Rolling Stone op een vraag over zijn liefdesleven. "Ik ben gelukkig met alle aspecten van mijn leven."
De zanger, die een reputatie van vrouwenverslinder heeft, sluit niet uit dat hij ooit in het huwelijksbootje stapt. "Ik wil een heel erg traditioneel leven leiden met een niet-traditionele baan, als je begrijpt wat ik bedoel."
De 35-jarige Mayer heeft ook steeds minder moeite met zijn leven in de spotlights. Hij maakt zich niet meer zo druk als een paparazzo een foto van hem neemt. "Je kan dan alleen zien waar ik dat weekend ben geweest, dat is alles", vertelt de muzikant. "Dat beangstigt me echt niet."
Ik vond hem echt kut eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:44 schreef pascal08 het volgende:
Crysis 3 Beta, HELL YEAH [ afbeelding ]
jupquote:
Andere keeper? Zou eerder voor Howard gaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier. Kostte maar 16.250 coins.
De Gea doet het best goed. Eigenlijk is dit 1 van de beter functionerende elftallen uit deze FUT editie. En heb miljoenenteams gehadquote:
Die Salamon kon ik niet vinden. Staat volgens mij ook bekend als verdedigerquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En misschien:
[ afbeelding ]
http://www.soccernews.nl/(...)en_over_middenvelder
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:06 schreef rolls-reus het volgende:
Komen alle motm' s nog een keer in packs? Of blijft het eenmalig?
Heb op m'n tradeacc ook zo'n team alleen dan met Cissé en Koné, Assaidi en Ben Arfa. Gelijk divisie 1 mee gewonnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Gea doet het best goed. Eigenlijk is dit 1 van de beter functionerende elftallen uit deze FUT editie. En heb miljoenenteams gehad
Normaliter is het eenmalig, maar EA haalt weleens rare fratsen uit waardoor ze ineens een extra dag in packs zitten (en tijdens het EK sommige MOTMs zelfs een hele week in TOTW).quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:06 schreef rolls-reus het volgende:
Komen alle motm' s nog een keer in packs? Of blijft het eenmalig?
Ajax is al eerder in onderhandeling geweest om die Cuenca, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En misschien:
[ afbeelding ]
http://www.soccernews.nl/(...)en_over_middenvelder
Je vergist je nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax is al eerder in onderhandeling geweest om die Cuenca, als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Sky Sports News @SkySportsNews
David Beckham will donate his entire PSG salary to a French charity #skydeadlineday
Dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Sky Sports News @SkySportsNews
David Beckham will donate his entire PSG salary to a French charity #skydeadlineday
#fuckhetglazenhuisditisveelminderwerkquote:
Oke voorlopig nog ff geen momt aanschaffen dus.. Thanks!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaliter is het eenmalig, maar EA haalt weleens rare fratsen uit waardoor ze ineens een extra dag in packs zitten (en tijdens het EK sommige MOTMs zelfs een hele week in TOTW).
Ik verwacht wel een Africa Cup Team ofzo met wat MOTMs erin als het straks klaar is.
ben een beetje uitgekeken op de bplquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier. Kostte maar 16.250 coins.
Mangala lcb?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m'n volgende project wordenLopez natuurlijk de Real Madrid versie
Die tweede helft heb ik maar 1 kans gehad. Wel echt blij met het punt. Jij bent iig al doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef el-blanchito het volgende:
GG Fuszy, je was een stuk beter dan de vorige keer!
Bij mij was het echt drama
Hahahaha hij schoot die 2-1 haast door het net heenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
haha blanch ik ging helemaal uit mijn dak na die goal(s).
Die 2-1 van jou. Ik dacht FUUUUUUUUUUUUCK!
Toen die 2-2![]()
gg. HAd weinig in te brengen die tweede helft
Das wel meer dan in de eerste wedstrijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die tweede helft heb ik maar 1 kans gehad. Wel echt blij met het punt. Jij bent iig al door
Yep je bent sowieso doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahaha hij schoot die 2-1 haast door het net heen
Ja, lekker gespeeld hoor! Volgens mij heb ik nu genoeg punten om door te zijn he?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yep je bent sowieso door. Als nummer 1 zelfs
Wanneer is er sprake van een crash?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:20 schreef quer het volgende:
Hebben jullie iets gemerkt, market crash?
Dat is dan nog eens een beste investering geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Uitproberen
Tevens: volgende BIN in die formatie is 7k duurder
Lamela IF is een baaasss! Heb hem ook die gast is zo chill om mee te dribbele en heeft een aardig schotquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m'n volgende project wordenLopez natuurlijk de Real Madrid versie
SMLENO master, teach me how you get them cheap playersquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zal wel een UP krijgen, overigens zit hij in FUT bij Barnsley.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef quer het volgende:
[..]
SMLENO master, teach me how you get them cheap players
KIJK ZIJN FILMPJES DAN KUTquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef quer het volgende:
[..]
SMLENO master, teach me how you get them cheap players
GEEF EEN GODVERDOMME LINK DAN PIEMELquote:
Nou nou zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef quer het volgende:
[..]
GEEF EEN GODVERDOMME LINK DAN PIEMEL
positiefquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef sesamstraat4 het volgende:
In die catalogus in het fifa menu waar je die punten kan besteden, stond iets van extra ultimate team opslag ofzo dus dat had ik gekocht, maar nu kom ik er achter dat je zonder dat ook al zo veel teams kan maken als je wil of klopt dat niet?
Altijd eerst de financiele bijsluiter lezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef sesamstraat4 het volgende:
In die catalogus in het fifa menu waar je die punten kan besteden, stond iets van extra ultimate team opslag ofzo dus dat had ik gekocht, maar nu kom ik er achter dat je zonder dat ook al zo veel teams kan maken als je wil of klopt dat niet?
Dat ze zijn SIF ook ff aanpassen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer zou in het vliegtuig naar Londen zitten inmiddels.
Heeft hij die? Dit zijn de stats van zn IF, bij Chuzzz de enige inform versie van hem.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ze zijn SIF ook ff aanpassen dan
lijkt me stat wise gezien een goede aankoopquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer zou in het vliegtuig naar Londen zitten inmiddels.
Deze weekquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft hij die? Dit zijn de stats van zn IF, bij Chuzzz de enige inform versie van hem.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Uitproberen
Tevens: volgende BIN in die formatie is 7k duurder
More on the proposed transfer of Maarten Stekelenburg to Fulham from European football writer James Horncastle: "Try not to laugh.quote:
Roma zit volgens mij echt dwarsquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
More on the proposed transfer of Maarten Stekelenburg to Fulham from European football writer James Horncastle: "Try not to laugh.
"Sky Italia are now reporting that Roma goalkeeper Maarten Stekelenburg has in fact boarded a flight to London thinking that he's on his way for talks with Fulham. He's apparently expected to land at London Heathrow at 1910. Unbeknownst to Stekelenburg, 35,000ft below, Roma have stopped the deal. Pity the man who has to break it to him at arrivals."
lullig
AS Romaquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Roma zit volgens mij echt dwars
Smerige trucjes altijd in Italië.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
More on the proposed transfer of Maarten Stekelenburg to Fulham from European football writer James Horncastle: "Try not to laugh.
"Sky Italia are now reporting that Roma goalkeeper Maarten Stekelenburg has in fact boarded a flight to London thinking that he's on his way for talks with Fulham. He's apparently expected to land at London Heathrow at 1910. Unbeknownst to Stekelenburg, 35,000ft below, Roma have stopped the deal. Pity the man who has to break it to him at arrivals."
lullig
Nee, ik had m voor 11.25K gekocht. Nu heb ik m verkocht voor 18.5K. Ik voel me nu een echte baasquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In wat voor team ga je hem zetten?
Toef vuile undercutterquote:
Word je hier voor betaald?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze over aan het onderhandelen.
[ afbeelding ]
Afgerond.
Duitsland ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef ThadCastle het volgende:
Hoezo is de transfer window in Italie nu al dicht.. vroeg
twitter:TransferNewsCen twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:08:03Isaac Cuenca will be joining Ajax on loan from Barcelona until the end of the season. -W. reageer retweet
Goede deal voor Ajax hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Zhano het volgende:
twitter:TransferNewsCen twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:08:03Isaac Cuenca will be joining Ajax on loan from Barcelona until the end of the season. -W. reageer retweet
Ja dat wel. Handig voor ons ook. Maar hij is echt al de hele dag bezigquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat je leuk werk aflevert hoor
die kans lijkt me echt 10% ofzo of niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Zhano het volgende:
Wat toevallig dat 2 spelers Dominic Oduro heten, jammer genoeg heet hij geen Danzak van voornaam /Lindgren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek vluchtig en zag Dominic Oduro en Man City. Dacht even dat het die andere Oduro was en die naar City ging haha
Ja, dat is wel een grappig gegeven inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat wel. Handig voor ons ook. Maar hij is echt al de hele dag bezig
Als Gibbs weer terug is is dat zonde manquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
Monreal naar Arsenal is heeel waarschijnlijk.
Mwah vind ik niet. Santos kan er helemaal niets van en je hebt 2 goede backs wel nodig. Al helemaal omdat Gibbs regelmatig geblesseerd is. Zou dan fijn zijn als hij ook meer rust kan krijgen. Misschien kan Montreal ook af en toe RB. Ken hem niet heel goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Gibbs weer terug is is dat zonde man
SIF Montrealquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Santos kan er helemaal niets van en je hebt 2 goede backs wel nodig. Al helemaal omdat Gibbs regelmatig geblesseerd is. Zou dan fijn zijn als hij ook meer rust kan krijgen. Misschien kan Montreal ook af en toe RB. Ken hem niet heel goed
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Santos kan er helemaal niets van en je hebt 2 goede backs wel nodig. Al helemaal omdat Gibbs regelmatig geblesseerd is. Zou dan fijn zijn als hij ook meer rust kan krijgen. Misschien kan Montreal ook af en toe RB. Ken hem niet heel goed
Ik heb hem wel eens bij The Football League show gezien, hij is zo breedquote:
Maak daar maar 1% van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die kans lijkt me echt 10% ofzo of niet?
Gomis naar Fulham zou ik wel apart vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gerucht
[ afbeelding ]
Gebeurd
Ja is goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gomis naar Fulham zou ik wel apart vinden.
Doe je vanavond ff mee Zombies?
Huh, wie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:19 schreef dion_v_k het volgende:
Spaanse media melden nu dat Cuenca definitief naar Ajax gaat.
Hij heeft zojuist zijn huurcontract getekend![]()
![]()
Slew en Westcarr in dezelfde leaguequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gerucht
[ afbeelding ]
Gebeurd
Isaac Cuenca van Barcelona, buitenspeler.quote:
Spaanse Media zegt genoeg tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:19 schreef dion_v_k het volgende:
Spaanse media melden nu dat Cuenca definitief naar Ajax gaat.
Hij heeft zojuist zijn huurcontract getekend![]()
![]()
Was da?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is goed
Wil wel even die Face the Dragon achievement halen
Ik zie het op ad.nl inderdaad. Kan Ajax wel gebruiken, Sana heeft een leuke actie tegen AZ gemaakt, daarna nog wat stuiptrekkingen en nu is hij... weg ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Isaac Cuenca van Barcelona, buitenspeler.
Die van die Sliquifier. Die face the dragon moet je met 4en doen direct aan het begin en dan moet 1 iemand genoeg punten krijgen voor een deur maar je mag niet naar ronde 2 gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was da?Heb je alle andere achievements al dan?
Monreal SORRY KEVIN.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spaanse Media zegt genoeg toch
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie het op ad.nl inderdaad. Kan Ajax wel gebruiken, Sana heeft een leuke actie tegen AZ gemaakt, daarna nog wat stuiptrekkingen en nu is hij... weg ofzo.
Lees ook dat Everton misschien toch Fer aantrekt
Niemand kent die vent joquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Uit packs iig transfer vrij
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen DS2 kent die vent jo
1 vanavond als het goed isquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet ik maar moest lachen toen ik zijn foto zag
Hoeveel man heb je met zombies?
Dat bedoel ik. Ik denk dat het gewoon allemaal bullshit is tot hij in een Ajax shirt op de foto staat en dan nog weet ik niet of je blij moet zijn met een huurling voor een half jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AD verwijst weer naar mondo del huppeldepup
Weet je waar ik niet blij mee ben? --> Sanaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik denk dat het gewoon allemaal bullshit is tot hij in een Ajax shirt op de foto staat en dan nog weet ik niet of je blij moet zijn met een huurling voor een half jaar.
Ik was hem al kwijt bij Utrecht. Deed het toch niet onaardig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
En Daan Bovenberg gaat weer onder de hoede van Alex Pastoor spelen.
(ik gok dat niemand dit interessant vindt)
Vanmiddag al gepostquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
En Daan Bovenberg gaat weer onder de hoede van Alex Pastoor spelen.
(ik gok dat niemand dit interessant vindt)
Denk dat dit mijn buurman isquote:Reactie op uw advertentie '[TK] Playstation 3 Slim 120 gb met spellen'
Hey op welke firmware draait de ps3? Al is hij 3.55 of lager dan heb ik wel intresse.
Ik vond het ook een leuk potjequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Johnbon het volgende:
Leuk zoon pot waarbij je 100000 x op goal schiet en alles heeft zijn keeper of paal en lat. En hij komt met zijn Bent en hij scoort 2 counters.
Over 2 weken komt er een astroide aan dus maak je schuilkelder maar alvast comfortabel. Ding is trouwens zo groot als een half voetbalveld, en passeert de aarde op 27.000 km. Zegt NASA. En dat weten ze heel zeker. Echt waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef Revontulet het volgende:
Al 10 minuten niks gepost....DE APOCALYPS
twitter:ok_marks twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:55:16@RobHodson_ Over 200 coming today. But any that happen today might not be until tomorrow or next week. #testingreallydoeshappen reageer retweet
Aldo MC vindt het helemaal niet leuk als je relatie sores hier postquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin
Ik zou zaterdag wat met haar gaan doen, maar toen vroeg een maatje van me: ik heb 3 vrijkaartjes voor PSV, ga je mee? Ja natuurlijk, zei ik.
Dus ik tegen m'n vriendin gisteren: yo, ik ga zaterdag naar PSV.
Zij over de pis (terecht).
Zegt ze nu: jaaa, Z. (haar zusje) had een goed idee hoe je het goed kon maken: met een bos bloemen voor de deur staan zaterdag.
Ik moest gelijk hier aan denken, op 4.55:
http://zurevla.nl/2007/06/29/hans-teeuwen-jaloers/
hahah nee het is al goed, maar het mooiste is dat ik helemaal niet aan die bloemen had gedacht, maar ik reageerde met: jaaa godverdomme.... dat was ik al van plan.... nu is daar de verrassing ook wel vanafquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aldo MC vindt het helemaal niet leuk als je relatie sores hier postMaar ik wel
Gewoon wat leuks beloven te doen op zondag, en benadrukken dat een wedstrijd maar anderhalf uur duurt
kom dan met een pot pindakaas! verassing effect gegarandeerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahah nee het is al goed, maar het mooiste is dat ik helemaal niet aan die bloemen had gedacht, maar ik reageerde met: jaaa godverdomme.... dat was ik al van plan.... nu is daar de verrassing ook wel vanaf
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef quer het volgende:
[..]
kom dan met een pot pindakaas! verassing effect gegarandeerd
Bloemen is afgezaagd. Koop een lekker luchtje, of boek een nachtje in een hotel in een leuke stad voor het weekend daarnaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahah nee het is al goed, maar het mooiste is dat ik helemaal niet aan die bloemen had gedacht, maar ik reageerde met: jaaa godverdomme.... dat was ik al van plan.... nu is daar de verrassing ook wel vanaf
ik vond mijn idee toch beterquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bloemen is afgezaagd. Koop een lekker luchtje, of boek een nachtje in een hotel in een leuke stad voor het weekend daarna
Afgezaagd zijn bloemen maar ze werken welquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bloemen is afgezaagd. Koop een lekker luchtje, of boek een nachtje in een hotel in een leuke stad voor het weekend daarna
Eigenlijk is het het slimste om bij alles wat ik vrouw-gerelateerd adviseer precies het tegenovergestelde te doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgezaagd zijn bloemen maar ze werken wel
Dat is niet zo bijzonder om hier te posten (ok, ik postte vanmiddag een pack met een squad fitness en een SMLENO-speler, dat is ook niet heel bijzonder) Ik had nog de Elche CF away kit in een 400c pack.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
EA maakt het me wel heul makkeliek
[ afbeelding ]
Af en toe moet je wel instemmen ook al heb je er geen zin in dan kun je het weer een keer verkloten daarnaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk is het het slimste om bij alles wat ik vrouw-gerelateerd adviseer precies het tegenovergestelde te doen
Ik bedoel die 300c, en een squad-fitness. Spelers worden bepaald door de markt en daar kan EA ook vrij weinig aan doen, maar hier geven ze me gewoon bijna quitte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet zo bijzonder om hier te posten (ok, ik postte vanmiddag een pack met een squad fitness en een SMLENO-speler, dat is ook niet heel bijzonder) Ik had nog de Elche CF away kit in een 400c pack.
Goh, het is wat, zulke avonden maak je maar zelden meequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik bedoel die 300c, en een squad-fitness. Spelers worden bepaald door de markt en daar kan EA ook vrij weinig aan doen, maar hier geven ze me gewoon bijna quitte.
Dat snap ik, maar voor mij is dat niet meer bijzonder. Als ik een speler boven de 5k heb post ik die soms al niet eens meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik bedoel die 300c, en een squad-fitness. Spelers worden bepaald door de markt en daar kan EA ook vrij weinig aan doen, maar hier geven ze me gewoon bijna quitte.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Tentamentje corporate gehad. Viel me eerlijk gezegd mee. Ik had niet het idee dat ik het echt goed kende, maar heb alle 6 de open vragen (inclusief b, c, d, e, f, g) ingevuld en naar m'n idee nog wel aardig ook. Hopen op een voldoende.
Morgen nog 1 en dan zit de hel erop.Ik ben de tel kwijt inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |