PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
banenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door quer op 31-01-2013 18:48:12 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die heb ik ook niet, ik kan alleen vanaf de web app opnemen. Het was dan ook een grapquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wat is de naam van je channel? Wist niet dat jij ook zo'n geil dingetje had
Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Heeft BO2 een online pass nodig? Anders koop ik hem misschien wel van iemand over
neequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Heeft BO2 een online pass nodig? Anders koop ik hem misschien wel van iemand over
Ik voel me gefucked hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, ik kan alleen vanaf de web app opnemen. Het was dan ook een grap
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef DutchSL het volgende:
Op een ander forum waar ik kom
User 1: Heeft Drenthe nu al eigenlijk een club?
User 2: Ja, o.a. Emmen koomt er vandaan.
![]()
Sorry
Hij krijgt ook 100k per week ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef DutchSL het volgende:
QPR betaalt gewoon 15 miljoen voor Samba, meer dan Anzhi er voor over had
ohh die clanmeet?> was wel vaag die gozer had iemand in z'n psn lijst die maar 1 hand hadquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij eens gezien in een Youtubefilmpje.Op je eigen kanaal. Ik hoor iig je stem, maar weet niet wie je bent van de gasten die er zitten.
![]()
Mijn Projectpresentatie ging wel redelijk. 5,5 voor marketingcommunicatief onderbouwen en een 6,5 voor het adviseren zelf. Ben van de zesjescultuur, dus mij hoor je niet klagen.
verleidelijk..hoeveel geld moet ik erbij geven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verleidelijk..hoeveel geld moet ik erbij geven?
spel is zo kutquote:
Tazzzquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Rijst het volgende:
Heb BO2 deze week verkocht. Heerlijk man
Laatste CoD die ik online heb gespeeld is Call of duty 2. Bazenspel was datquote:
quote:
JZGSquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Rijst het volgende:
Heb BO2 deze week verkocht. Heerlijk man
dat is wel heel lang geledenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laatste CoD die ik online heb gespeeld is Call of duty 2. Bazenspel was dat
jquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Verkoopt hier nog iemand Xbox 360 coins?Ik heb er iets te veel verkocht.
![]()
Leuk voor de budgetbakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is wel heel lang geledenMaar BO2 ga je spijt van krijgen man, echt 1 en al mislukking dat spel.
Beter houd je het lekker bij sleeping dogs
en eventueel Ni No Kuni
check die review maar, goed spel![]()
Mijn oude gamertag.quote:
spellen op amazon.co.uk halen man, betaal je rond de 40-45 nieuw. Haal meestal daar nieuwe spellen die ik niet gelijk op de releasehoef. Verzenden gratis als je de trage optie>5 werkdagen ofzo neemtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk voor de budgetbakken. Ga ik niet de volle mep voor betalen nu.
Sleeping Dogs speel ik nu ook, die wil ik gewoon uitspelen.
Ja is inderdaad heel lang geleden. Battlefield 1942 was ook in die tijd.
Fifa 14 gaat het de eerste maanden niet zo goed doen denk ikquote:
Ja, die donkere jongen zit te gamen, maar je ziet hem dus nooit wanneer ie praat dus ik dacht dat jij het was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh die clanmeet?> was wel vaag die gozer had iemand in z'n psn lijst die maar 1 hand hadIk het filmen dus en die gast van ons verloor ook nog van hem met een racespel, terwijl die ander dus maar 1 hand had
Ik zit nu ook te kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die donkere jongen zit te gamen, maar je ziet hem dus nooit wanneer ie praat dus ik dacht dat jij het was.
Maar jij zit dus achter de camera. Oké. Ja, die dude met die ene hand is wel sick.Ik moest er wel om lachen.
hahahquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die donkere jongen zit te gamen, maar je ziet hem dus nooit wanneer ie praat dus ik dacht dat jij het was.
Maar jij zit dus achter de camera. Oké. Ja, die dude met die ene hand is wel sick.Ik moest er wel om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |