Kan niet, M en I zitten er niet in o.aquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
Semiarts ofzoiets? hoorde het pas voorbij komen
Hahahaha, Grave heeft weer een woordquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
klote zat gewoon hard te denken zonder dat bij te houden
Dat had ik al bij de derde letterquote:
Zit op stage dus no music for mequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zet wel even een wachtmuziekje aan
Ik zit op werk, dus idemquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[..]
Zit op stage dus no music for me
Ik volg het even niet helemaal..quote:
Volgens de Van Dale nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:08 schreef livelink het volgende:
Weet je zeker dat er niet nog een S in staat?
Sorry niet zo creatief met woorden denk ik : (quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef Gravedigger het volgende:
Dit is je kans CR. Ik weet hem al!
Ik dacht aan consensus, maar daar heb ik een S te weinig voor. Verder weet ik het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:10 schreef Gravedigger het volgende:
Dat moet toch een C zijn livelink?
Sorry Cristiano, dan is die toch voor Livelink...quote:Betekenis ' concensus '
Je hebt gezocht op het woord: concensus.
con·sen·sus (de; m)
1
overeenstemming van mening; eenstemmigheid
Ik wil mijn punt graag delen hoor (A)quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gravedigger 43
Differ 16
banaantjeEE 14
Black-beauty-babe 14
Greenpeas 5
Livelink 5 (+1)
Labotte 4
Fluxy 3
TwyLight 3
daNpy 2
HulkHeld 1
computergirl 1
Crazy-Al 1
Haque 1
Murdera 1
Vetnek 1
Patrick_1980 1
KapiteinGasthof 1
Van mij mag je het punt ook wel hebben hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:16 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[..]
Ik wil mijn punt graag delen hoor (A)
Wel tegen de regels, ik verdien mijn eerste punt nog wel eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Van mij mag je het punt ook wel hebben hoor.
Geen Tquote:
Gravedigger 43quote:
in jouw reactie? of wat bedoel je :$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef Gravedigger het volgende:
Niet gezien dat er een typfout in zat.
Nee oke ik dacht dat je misschien in mijn woord bedoelde, maar kon het zelf niet ontdekken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:16 schreef Gravedigger het volgende:
In mijn oplossing natuurlijk. BanaantjeEE had een inkopper.
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef banaantjeEE het volgende:
-PA P - - - - - O L
Geen E-I-N-B-K-D-G-Z
Dat zijn er 8
Je woord klopte dan toch niet? Er kwam zogezegd nog iets voor de eerste P...
Die neem je mee met copy/paste als je er niet op letquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef banaantjeEE het volgende:
-PA P - - - - - O L
Geen E-I-N-B-K-D-G-Z
Dat zijn er 8
Je woord klopte dan toch niet? Er kwam zogezegd nog iets voor de eerste P...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |