abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_358158
Wat een werelduitzending gisteravond ! Dit hebben we vorig jaar nooit gehad: BB2 overtreft nu al BB1, geweldig !!!!!!
En mensen: stem niet op Ali - het kan nog erg leuk worden als Ali blijft.
Flikker Bianca er maar uit. Die reddingsactie van Darius was gespeeld, en nog slecht ook!!! Die denkt dat wij gek zijn...
"Shut the fu(k up, Donny !"
pi_358171
neeeeeeee Annet moet eruit, tjees wat irritant zeg, jolanda vertelt dat ze eruit gaat, gelijk omhelzen en bemoedigende woorden zeggen hier kan ik dus echt niet tegen

Ik maak me niet zo gauw kwaad bij tv maar gisteravond was het wel zo, toen met desiree
maar laat die nog maar lekker erin, kunnen ze lekker ruzie maken....

zondag 24 september 2000 @ 11:56:17 #53
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_358211
Wat eigenlijk ook wel komisch was, was dat de bewoners verzocht waren het Wilhelmus nog een keer te spelen, maar nu in het donker. En dat met de schijnwerpers van VOO er vol op.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 24 september 2000 @ 12:09:06 #54
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_358214
quote:
Op 24 september 2000 09:37 schreef Donny het volgende:
...En mensen: stem niet op Ali - het kan nog erg leuk worden als Ali blijft.
Flikker Bianca er maar uit...
Nee joh, om precies dezelfde reden dat MA er in moet blijven, moet Bianca er ook in blijven. Die gaat namelijk nog gigantische ruzie krijgen met die andere meiden. Met name Desiree en Hieke kunnen haar volgens mij niet uitstaan. Zeker na die actie van vanavond.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  zondag 24 september 2000 @ 15:20:20 #55
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_358374
Wat een geweldige aflevering, en dat hebben we allemaal te danken aan één persoon... Ali roeleert! Ik heb me gisteren helemaal stuk zitten lachen om zijn gewauwel. "Jij bestaat niet meer voor mij in dit huis"

Maar wat een tranendal toen Jolanda het huis verliet. Ik hoorde iemand zelfs zeggen: "Het is moeilijker om het huis te verlaten dan erin te gaan" . Yeah right, en allemaal dramatisch doen, terwijl ze net een weekje in dat huis zitten...

Als ik BB bewoner was, dan zou ik alleen denken: "Mooi, een persoon minder, meer kans op de hoofdprijs voor mij ", maar als het voor de cameras is, dan komen de krokodillentranen ineens.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')