[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 23-09-2000 21:45]
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 23-09-2000 22:05]
quote:Precies!!
Op 23 september 2000 22:04 schreef Tweek het volgende:
En voor dit soort momenten moet ali blijven.
Wel vaag zeg die discussie tussen Ali en Desiree... da's echt ruzie maken om niks (van Ali dus).
En Bianca had ook door dat dit wel uitgezonden zou worden en begon maar een zogenaamd sociale aktie. Al was die wel enigszins misplaatst.
Trouwens.. van mij mogen eigenlijk zowel Bianca als Ferdi er wel uit. Laat Ali maar lekker zitten. Levert schitterende tv op. Bianca en Ferdi zijn eng.
Hmm .. Galileo had het toch fout. De wereld draair rond TAFKAM !!!!! Tenminste volgens hem. Alles moet maar weer om hem draaien.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 23-09-2000 22:23]
quote:wat een gevoelsmens toch.
Op 23 september 2000 22:23 schreef Arcee het volgende:
Die Koos zeg... met z'n kadootje
En zo te zien de cameraman/vrouw ook, wat wiebbelt die, tjongejonge!
quote:Dat zei Koos ook.
Op 23 september 2000 22:29 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij had Koos het kadootje al van huis meegenomen, zie ook de geprinte tekst erop. De tekst is in die context genomen dan weinig zeggend, aangezien hij toen hij het dus typte nog geen een van de bewoners kende.
quote:En wat had Koos gedaan als Ali als eerste weg ging?
Volgens mij had Koos het kadootje al van huis meegenomen, zie ook de geprinte tekst erop. De tekst is in die context genomen dan weinig zeggend, aangezien hij toen hij het dus typte nog geen een van de bewoners kende.
quote:Je hebt niet goed geluisterd. Jolanda noemde zelfs nog de datum (anyone???) en hij zei zelf ook al dat hij het thuis alvast gemaakt had.
Toch vond ik het erg lief.
Pinkte zelf ook een traantje weg.
quote:10 september
Op 23 september 2000 22:34 schreef Gellarboy het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd. Jolanda noemde zelfs nog de datum (anyone???) en hij zei zelf ook al dat hij het thuis alvast gemaakt had.Toch vond ik het erg lief.
Pinkte zelf ook een traantje weg.
Eens even proberen om precies te formuleren wat ik bedoel en voel:
We hebben de afgelopen week veel afgegeven op de bewoners van BB2, veel vergeleken met BB1, en allemaal een beetje gedacht dat het vroeger allemaal beter was. Na vanavond is het echter duidelijk: forget BB1! Wat een fokking topuitzending!!! Met dank aan Ali, met dank aan Jolanda.
Deze aflevering sturen we in voor de Televizierring in 2001.
quote:Nope, dit was een ingreep van VOO na een avond vol met drukte om de bewoners iets stiller te krijgen, een dag of 4/5 geleden, tegen een uurtje of 22:00 's avonds. Werdt voornamelijk klasieke muziek gedraaid voor ongeveer een uurtje.
Op 23 september 2000 22:37 schreef CopyCatz het volgende:
Er is mij wellicht iets ontgaan. In de DBK zegt Jolanda in haar motivatie om te vertrekken tegen Veronica "toen jullie de muziek gingen draaien ben ik dieper over de zaken na gaan denken" of zoiets. Kan iemand mij vertellen wat ze daarmee bedoelde? Hebben ze nu fijne wachtkamermuzak op de achtergrond of zo?
Desiree zei tijdens de ruzie met MA in de keuken: "Dit hou ik zo geen week meer vol, met hem". (Iig iets in die trant)
Hihi, die gaat er nu dus al vanuit dat hij er volgende week uit moet. Lachen als het niet zo is.
quote:Dat zei ik dus ook net in een ander topic.
Op 23 september 2000 22:36 schreef PingPong het volgende:
Deze aflevering sturen we in voor de Televizierring in 2001.
quote:Dat zal de klassieke muziek geweest zijn, die ze uurtje gedraaid hebben. (ook maar gelezen op de verslagen hoor)
Er is mij wellicht iets ontgaan. In de DBK zegt Jolanda in haar motivatie om te vertrekken tegen Veronica "toen jullie de muziek gingen draaien ben ik dieper over de zaken na gaan denken" of zoiets. Kan iemand mij vertellen wat ze daarmee bedoelde? Hebben ze nu fijne wachtkamermuzak op de achtergrond of zo?
quote:
Er is mij wellicht iets ontgaan. In de DBK zegt Jolanda in haar motivatie om te vertrekken tegen Veronica "toen jullie de muziek gingen draaien ben ik dieper over de zaken na gaan denken" of zoiets. Kan iemand mij vertellen wat ze daarmee bedoelde? Hebben ze nu fijne wachtkamermuzak op de achtergrond of zo?Er is jou schijnbaar iets ontgaan......ze hebben een paar dagen geleden een uurtje een soort van new age muziek te horen gekregen ...omdat de groep nogal druk en gespannen was....
quote:Als het goed is hebben ze klassieke muziek gedraaid.
quote:JAAAAAAAHHH! Zag ik het toch goed! Een heel klein tufje weliswaar, maar goed: het zat er!
Op 23 september 2000 22:37 schreef Tuultje het volgende:
En dan... dat okselhaar van Hieke.
(Wellicht aan het kweken indien het kouder wordt en ze geen muntjes hebben voor hout?)
quote:Ik denk dat je met de reeds bestaande sticker 'ik rem voor overstekend wild' ook wel begrepen wordt.
Op 23 september 2000 22:41 schreef blauwe het volgende:
Zijn er eigenlijk al "Ali roeleert, laat hem zitten in het huis!" bumperstickers?
quote:
Op 23 september 2000 22:44 schreef Trainspotter het volgende:
Ik denk dat je met de reeds bestaande sticker 'ik rem voor overstekend wild' ook wel begrepen wordt.
quote:Dan zijn we het dus eens!
Op 23 september 2000 22:39 schreef Tweek het volgende:
Dat zei ik dus ook net in een ander topic.
quote:Koop sticker papier bij de Hema, douw het in je printer, print de tekst "Ali roeleert, laat hem zitten in het huis!" erop en plak hem achter op je auto!...makkelijker kan bewoon niet!
Op 23 september 2000 22:41 schreef blauwe het volgende:
Zijn er eigenlijk al "Ali roeleert, laat hem zitten in het huis!" bumperstickers?
Ik maak me niet zo gauw kwaad bij tv maar gisteravond was het wel zo, toen met desiree
maar laat die nog maar lekker erin, kunnen ze lekker ruzie maken....
quote:Nee joh, om precies dezelfde reden dat MA er in moet blijven, moet Bianca er ook in blijven. Die gaat namelijk nog gigantische ruzie krijgen met die andere meiden. Met name Desiree en Hieke kunnen haar volgens mij niet uitstaan. Zeker na die actie van vanavond.
Op 24 september 2000 09:37 schreef Donny het volgende:
...En mensen: stem niet op Ali - het kan nog erg leuk worden als Ali blijft.
Flikker Bianca er maar uit...
Maar wat een tranendal toen Jolanda het huis verliet. Ik hoorde iemand zelfs zeggen: "Het is moeilijker om het huis te verlaten dan erin te gaan" . Yeah right, en allemaal dramatisch doen, terwijl ze net een weekje in dat huis zitten...
Als ik BB bewoner was, dan zou ik alleen denken: "Mooi, een persoon minder, meer kans op de hoofdprijs voor mij ", maar als het voor de cameras is, dan komen de krokodillentranen ineens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |