JEEEEEquote:
Heb maandag nog Django: Unchained in de bios gezien. WAT. EEN. FILM.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk er tegenwoordig elke dag bijna wel 1
ohja hahahaquote:
Al voor gezorgdquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kunnen we trouwens Ellen Page weer terugzetten?
Die glimlach, recht in mijn zielquote:
gadverdammequote:
Awhquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die glimlach, recht in mijn ziel
ja doe datquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Moeten een Ellen Page-fanclub oprichten
quote:
Hebben al 3 ledenquote:
Eerst je ballen in laten dalen, jong.quote:
jeeeujquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst je ballen in laten dalen, jong.
Nee maarja, je bent ook niet alleen heel leuk met een dikke reet en cup D. Ellen is puur natuurquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Die Ellen page is niet echt heel knap
* VoornaamAchternaam gaat naar the piratebayquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
In de film Whip It! is ze echt leukSowieso die film
Ik ken haar alleen uit inceptionquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
Ja kloptquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
Denk niet dat je die leuk vind hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam gaat naar the piratebay
Dat zeg ik ook niet, ze is gewoon niet mn type.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maarja, je bent ook niet alleen heel leuk met een dikke reet en cup D. Ellen is puur natuur
Wij hebben inception op dvd, maar heb hem nog nooit gezienquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen uit inception
Ik zie alleen eenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk niet dat je die leuk vind hoor
Even googlen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:59 schreef Fok-it het volgende:
Hard Candy is haar beste film though.
Daar speelt ze een heel sadistisch rolletjequote:
Ga nu je tv aanzetten en kijk inceptionquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij hebben inception op dvd, maar heb hem nog nooit gezien
Misschien morgen avondquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nu je tv aanzetten en kijk inception
Ken je God Bless America.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar speelt ze een heel sadistisch rolletje
Ja. die is ook wel ziek hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken je God Bless America.
Moet je even voor gaan zitten hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nu je tv aanzetten en kijk inception
More than a handful is a wastequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maarja, je bent ook niet alleen heel leuk met een dikke reet en cup D. Ellen is puur natuur
Heldenfilmquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken je God Bless America.
Ik zit nu op mobiel, dus voornaamachternaam ik kan jou niet quoten, maar:quote:
Oiiquote:
iohyeHquote:
Nee wat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie dat hele dromenvangertje drama meegekregen?
Zie het nu pas.
Dm link eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie het nu pas.
Zou jij toch eerder moeten weten GG.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie het nu pas.
Okequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef Angel-Joy het volgende:
US / [US] Slowchat #75 Geo met de bivakmuts
Lees zelf maar door
Ja manquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij toch eerder moeten weten GG.
Wie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gast is dat trouwens zeg, met zen grote bek altijd
Geen zin om in spytool te komenquote:
nope, maar aan haar fb te merken is er zeker een dramaquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie het nu pas.
Ja, ze heeft alles verwijderd wat met FOK! te maken heeft enzo toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
N
[..]
nope, maar aan haar fb te merken is er zeker een drama
Weet ik veel, maar ze likede nog wat van me vanmorgen, dus mij heeft ze niet verwijderdquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ze heeft alles verwijderd wat met FOK! te maken heeft enzo toch?
Wat nog meer dan?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dat drama kan dan ook buiten FOK! zijn...
Vrouwen, je weet het NOOIT
Dat ze weg is en dat het een drama is blablablaquote:
''Ik ben niet zoals de meeste vrouwen.''quote:
Mannen op FOK! zijn net zo erg, sommige zijn nog erger dan wijvenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dat drama kan dan ook buiten FOK! zijn...
Vrouwen, je weet het NOOIT
Ja ik heb mijn tijd in R&P ook wel gehad :pquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen op FOK! zijn net zo erg, sommige zijn nog erger dan wijven
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ik ben niet zoals de meeste vrouwen.''
-De meeste vrouwen.
Altijd gossip met jou gr grquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fok-it weet dat ik niet zo ben
quote:
Ga eens bami eten zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef Angel-Joy het volgende:
US / [US] Slowchat #75 Geo met de bivakmuts
Lees zelf maar door
Dat heb ik toen nog gelezen jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn tijd in R&P ook wel gehad :p
Oh daar hebben we de grootste del van FOK!quote:
Hahahahaha en jij was?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar hebben we de grootste del van FOK!
En was tot gisteren mijn sigquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb ik toen nog gelezen ja
Alles goed dushi?quote:
Dat je 24/7 loopt te spytoolen of je naam misschien genoemd word zegt al genoeg schatquote:
Haha, kloptquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En was tot gisteren mijn sig
Nah iemand zei dat het hier over us sc gingquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je 24/7 loopt te spytoolen of je naam misschien genoemd word zegt al genoeg schat
oh ja. het zou over us sc gaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nah iemand zei dat het hier over us sc gingspytool doe ik niet aan lieverd
Ik doe liev, altijd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Doe eens lief en roddel niet zo
WAS?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je was wel liev hoor
Neehheee. Ik heb je alleen in geen maanden gesprokenquote:
Weet ik schatquote:
Blijf lekker waar je hoort ipv hier ruzie uit te lokkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nah iemand zei dat het hier over us sc gingspytool doe ik niet aan lieverd
Volgens mij hebben we elkaar al een jaar niet meer gesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehheee. Ik heb je alleen in geen maanden gesproken
Klopt, ben pas sinds vandeweek weer echt terug enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elkaar al een jaar niet meer gesproken
Jij was ook niet echt actief meer.
Ey doe eens lief.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf lekker waar je hoort ipv hier ruzie uit te lokken
Het is toch zo?quote:
Net als appol gisterenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch zo?Ze is hier nou niet gekomen voor een leuk gesprek ofzo
Ja nou carebear danquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van hem zijn we het wel gewendquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als appol gisteren
Nee maar kijk eens wat jij zei over USSC,terwijl je er niet eens postquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg er verder ook niks meer overquote:
Het is hier meestal wel leukquote:
Ja, ik mag mijn mening toch hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens wat jij zei over USSC,terwijl je er niet eens post
Waarom was je gestopt dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, ben pas sinds vandeweek weer echt terug enzo.
School, sociaal contact, vrouwen, the usualquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom was je gestopt dan?
Sjonge, gaat nergens over, ik had het toch niet over alle users uit de us sc, maar over dat dv weg is gegaan.
Amen.
Sowieso ziek leuk als ik hier benquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is hier meestal wel leuk
Maar zal ook naar US komen hoor
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso ziek leuk als VA hier is
Haha, en waarom ben je dan terug?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School, sociaal contact, vrouwen, the usual
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso ziek leuk als ik hier ben
Heb op het moment vrij, sociaal contact gaat verder prima en daten is wel het laatste wat ik nodig hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, en waarom ben je dan terug?
Waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb op het moment vrij, sociaal contact gaat verder prima en daten is wel het laatste wat ik nodig heb
Ahh Oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb op het moment vrij, sociaal contact gaat verder prima en daten is wel het laatste wat ik nodig heb
Ik moet eerst mezelf op orde krijgen voordat ik aan meisjes moet denken.quote:
wil jij nog een vriendin of?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En vrouwen, lul alsjeblieft niet overal om heen
Dat wel,maar ja jij denkt meteen dat die hele SC kut is of zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik mag mijn mening toch hebben?
Hoezo heb je jezelf niet op orde dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet eerst mezelf op orde krijgen voordat ik aan meisjes moet denken.
Maar ik kom steeds weer leuke exemplaren tegen
Ach het is altijd alleen maar gezeik daar. Roddels dit dat. maar ik ga er verder ook geen woord aan vuil maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat wel,maar ja jij denkt meteen dat die hele SC kut is of zo.
hyyyyypooooowquote:
jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh Oké.
Maar hoezo emogif bij daten? Drama?
Jij komt altijd te laat hequote:
Dat is zijn mening, mag best, hij hoeft toch niet vriendjes zijn met iedereen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat wel,maar ja jij denkt meteen dat die hele SC kut is of zo.
nu even nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wil jij nog een vriendin of?
onzekerheidjes, nothing big.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo heb je jezelf niet op orde dan?
hyyyypooooooooooquote:
verstandigquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neuh ik las wel mee maar had geen zin in dat drama hier.
Dat valt allemaal best mee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach het is altijd alleen maar gezeik daar. Roddels dit dat. maar ik ga er verder ook geen woord aan vuil maken.
VAquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu even niet
[..]
onzekerheidjes, nothing big.
[..]
hyyyypoooooooooo
Drama dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaLong story short, ze denken dat het beter is je heel lang hoop te geven en dan uiteindelijk zeggen dat ze bij iemand anders in de friendzone zitten.
Blijkt achteraf dat ze veel te aanhankelijk schijnt te zijn, wat klinkt als mijn ex. Hoef niet nog een keer een suicidale vriendin
onzekerheid kan je zo `big'' maken als je zelf wil natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu even niet
[..]
onzekerheidjes, nothing big.
[..]
hyyyypoooooooooo
alles goed?quote:
Oh okequote:
nee maar dat mag blijkbaar niet hard op uitgesproken worden dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
soms ben ik dat wel![]()
en is niet mijn favoriete sc dat nee.
De laatste is nu een jaar geleden, maar dat was een drama. Heb een beetje vertrouwensproblemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
onzekerheid kan je zo `big'' maken als je zelf wil natuurlijkHeb je er moeite mee dan met relaties enzo?
Ookquote:
go lbquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook
Ik sta geen tekorte meer
Ah dat is wel kut inderdaad. Maar hoezo vertrouw je te snel? Dat ze je belazerd hebben ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De laatste is nu een jaar geleden, maar dat was een drama. Heb een beetje vertrouwensproblemen.
Ik vertrouw te snel, maar zit nu steeds te springen tussen paranoia en goedzak...
quote:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is zijn mening, mag best, hij hoeft toch niet vriendjes zijn met iedereen.
jouw muziek is leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga niet negatief doen. Opzich gaat alles beter dan ooit het afgelopen jaar.
Lobi voor jullie
is je kamer al schoon?quote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee maar dat mag blijkbaar niet hard op uitgesproken worden dus
Ik heb een aantal dingen die ik neit aan iedereen doorlul, heel vertrouwelijk. Als de vriendengroep van je vriendin er in een keer van weet sta je raar te kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut inderdaad. Maar hoezo vertrouw je te snel? Dat ze je belazerd hebben ofzo?
Ik vraag me af wie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik vind hier ook een paar mensen kut.
Vroegquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga niet negatief doen. Opzich gaat alles beter dan ooit het afgelopen jaar.
Lobi voor jullie
quote:
Neequote:
ja toch xdxdquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, probeer je me nou te hosselen wat is deze?
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trouwens niet haten op dromenvangertje, is liev.
quote:
Eensch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trouwens niet haten op dromenvangertje, is liev.
hihaho XD XDquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen en dat lokt ruzie uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
moest je dat erbij zeggen?quote:
Dat plaatje is naar.quote:
jaquote:
quote:
quote:
Wat? Ro-ald zei: ga ik niet zeggen lokt ruzie uit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
moest je dat erbij zeggen?
Hey, da's gemeenquote:
Donequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
wil je 'm in een spoiler zetten VA?
thanksquote:
quote:
Snow ik heb niets tegen jou of zo, maar wat doe je hier als je deze sc helemaal niet leuk vindt?quote:
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Snow ik heb niets tegen jou of zo, maar wat doe je hier als je deze sc helemaal niet leuk vindt?
OH SNAP.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Snow ik heb niets tegen jou of zo, maar wat doe je hier als je deze sc helemaal niet leuk vindt?
Fok-it, ben je ongesteld?quote:
Oh gelukkig maarquote:
Ja.quote:
Liefde verspreidenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mag niet ben te dikquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
chocola eten, kruikje op je buik en romantische comedy kijken dan maar
In jouw geval kan je aan heppie vragen of hij je masseertquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
chocola eten, kruikje op je buik en romantische comedy kijken dan maar
Feederquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In jouw geval kan je aan heppie vragen of hij je masseert
Uhl.quote:
held.quote:
quote:
nee bbyquote:
25B568BDquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee
Eey dushi waz je bb ping schadje
jajaa ik stop alquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geen ping
kik
bby voeg me toe op kikquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geen ping
kik
hey Vasquote:
alles goed?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawohllll, maar dit is een kut sc ik kwam alleen ff om bami te eisen van AJ
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawohllll, maar dit is een kut sc ik kwam alleen ff om bami te eisen van AJ
k doei.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ging ik ook, maar toen quote je me weer.
wat een baasquote:
Jij komt hier bami claimen, om daarna op ons te haten en daarna weer te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En hypo is wel een schatje.Tuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En hypo is wel een schatje.Nee je bent lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Waarom?quote:
OFquote:
Ik heb geen idee. Denk dat ik niet ga maar wel gewoon vrij neemquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Trouwens, ga je nu nou nog op vakantie of nog steeds gezeur met jouw vriendin?
voor wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
op 7 jan om 14:00 bureau komen
Dat is al even geleden hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je weet nu al dat je volgend jaar op 7 januari om 14:00 ren bureau gaat kopen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ah jammer, maar ook wel chill gewoon vrij nemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Denk dat ik niet ga maar wel gewoon vrij neem
wie heb je bedreigd dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
nee ik bedoel op 7feb en er staat u heb op 30dec bedreiging gepleegd
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah jammer, maar ook wel chill gewoon vrij nemen
Hypo, ik vind jou een schatje hoor.![]()
![]()
Ja idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah jammer, maar ook wel chill gewoon vrij nemen
Hypo, ik vind jou een schatje hoor.![]()
![]()
Dan is het wel serieuze bedreiging geweest dat ze aangifte hebben gedaan. Gelukkig ben je minderjarig, maar ik zou wel komen want anders sturen ze het wel door naar OMquote:
quote:
jaa dit was de laatstequote:
Die konijn, dat koe, het schoen, de gedoequote:
You're insecure, don't know what for, nananana, something with a door ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig maarik begon al onzeker te worden
Anders een dagje weg, naar Berlijn ofzo?:Pquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd.Misschien neem ik dan ook nog wel vrij in mei ofzo. Ik zie wel
Huilen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
1 dag naar Berlijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Anders een dagje weg, naar Berlijn ofzo?:P
[..]
Huilen.
Snijden.
Jwz.
Die meisjequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die konijn, dat koe, het schoen, de gedoe
Knufquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
You're insecure, don't know what for, nananana, something with a door ...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
You're insecure, don't know what for, nananana, something with a door ...
Hallo mensenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Anders een dagje weg, naar Berlijn ofzo?:P
[..]
Huilen.
Snijden.
Jwz.
omgquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die konijn, dat koe, het schoen, de gedoe
Hoi JRRYquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |