Yup. Daarom maar hopen dat er iemand anders wintquote:
Een andere Nederlander bedoel je?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yup. Daarom maar hopen dat er iemand anders wint
Wat boeit mij het nou of een Nederland wint. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zoals altijd. Ben niet bepaald nationalistisch aangelegd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dat Paul Vandenbosch (trainer Nys)?
[..]
Een andere Nederlander bedoel je?
Zijn broer heeft daar nog meer last van.quote:
Het is nu al begonnen op Canvasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
De belg zendt pas vanaf 16.45 uit?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of een Nederland wint. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zoals altijd. Ben niet bepaald nationalistisch aangelegd.
Zal vast sneller zijn dan de beloftenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe deze rondetijden zich verhouden tot die van de beloften en profs.
Ja, al zijn de omstandigheden niet gelijk als de temperatuur verder stijgt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe deze rondetijden zich verhouden tot die van de beloften en profs.
Klopt, echt eerlijk is het niet om te gaan vergelijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, al zijn de omstandigheden niet gelijk als de temperatuur verder stijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |