Idd. Gelukkig heeft 'ie zijn huis er niet op verwed :pquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:14 schreef Szura het volgende:
Oja dat commentaar van Herijgers (?) vorig jaarx1000
Zoals de NOS dat niet deed bij Leinders en Dekker. Het is exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sporza heeft nog nooit een kritische noot bij Ibarguren en Lefevre geplaatst. Vannieuwkerke en Wuyts maken onderdeel uit van de omerta.
Nou waren Ibargun en Lefevre ook wel 10x zo verdacht als Leinders en Dekker (niet dat die laatsten niet verdacht waren, maar die eerste 2 zijn wel de overtreffende trap) .quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoals de NOS dat niet deed bij Leinders en Dekker. Het is exact hetzelfde.
Over Ibarguren en Lefevre heb ik ook geen enorm kritische stukken gezien in de reguliere Nederlandse pers.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou waren Ibargun en Lefevre ook wel 10x zo verdacht als Leinders en Dekker (niet dat die laatsten niet verdacht waren, maar die eerste 2 zijn wel de overtreffende trap) .
Waar doelt hij op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef borisz het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 18:01:00@Vannieuwkerke Hoe zijn de lunchpakketten daar, Karl? reageer retweet
Karl klaagde bij het WK op de weg in Valkenburg over de Nederlandse lunchpakketten. Die Karl kan alleen maar reageren op basis van stereotypes en vooroordelen. Jammer dat hij zich zo door het onderbuikgevoel laat leiden.quote:
Hendriks is een behoorlijk sneu figuur maar deze vind ik wel lachenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef borisz het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 18:01:00@Vannieuwkerke Hoe zijn de lunchpakketten daar, Karl? reageer retweet
Karl is niet jouw grootste vriend heb ik de indruk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Karl klaagde bij het WK op de weg in Valkenburg over de Nederlandse lunchpakketten. Die Karl kan alleen maar reageren op basis van stereotypes en vooroordelen. Jammer dat hij zich zo door het onderbuikgevoel laat leiden.
Ik vertrouw Ibarguren en Lefevere ook voor geen meter, maar ik zie weinig kritische stukken over dat duo, ook niet uit andere bronnen. Terwijl er bij Ferrari, Del Moral, Fuentes en vriendjes toch uit alle hoeken en gaten verhalen blijven komen, zijn er niet veel meer dan wat vage insinuaties en een twijfelachtige palmares van ploegen bij Ibarguren. Oh, het zal wel stinken, maar blijkbaar is 't daar toch moeilijker te achterhalen waarvan het geurtje nu juist komt, voor iedereen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou waren Ibargun en Lefevre ook wel 10x zo verdacht als Leinders en Dekker (niet dat die laatsten niet verdacht waren, maar die eerste 2 zijn wel de overtreffende trap) .
Dat bedoelde die saaie dokus niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef Reya het volgende:
"VRT, Sven Nys-bolwerk?"
"Dat is een realiteit"
Buzz krijgt eindelijk gelijk.
Lekker tempo zo idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Eigenlijk toch wel lekker alles crossen op één dag en dan ook nog in de namiddag/avond.
Die reacties van Karl op Twitterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |