abonnement Unibet Coolblue
pi_6605316
Bijzonder orginele, mooie site ( http://www.bad-candy.net ), maar als je er te lang op zit wordt je er echt niet gòed van. Je gaat bijna scheel kijken van de enorme hoeveelheid flash-effecten in combinatie met ontieglijke traagheid.

Dat liedje op de achtergrond? Voor bij-elkaar-gezochte-groepjes-begrippen best aardig. Valt mee, al kan het beter.

(Ja, ik was op de een of andere manier toch wel nieuwsgierig naar het resultaat van Barry Hay's pogingen zo'n groepje bij elkaar te krijgen.)

pi_9094380
nu bij mtv
pi_9095304
Uggh,wat vreselijk overgestyled
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9096473
Mwoah, ik ergerde me net toen ik toevallig op Mtv zapte helemaal niet aan dat Amsterdamse accent en die loze opmerkingen hoor. Mwoah. En op die foto is vrij duidelijk Squier te zien Nu zullen we maar neit weer een Squier is goed/slecht discussie starten, maar een beetje profesionele band lijkt mij toch niet op Squiers te spelen
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:48:59 #30
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9096593
TIS EEN SJANDE!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9096755
Ik ken ze niet
ROBODEMONS..................|:(
pi_9096852
ik heb ze gezien, ze waren niet slecht ofzo, maar het is niet helemaal mijn smaak. Maar je kan ze goed vergelijken met Di-rect, alleen dit is dan de vrouwelijke versie, met een beetje Spice Girl-verschillende typetjes-achtige styling. En dat ene meisje die net een man lijkt is eng..
pi_9102287
ik zag ze vanmiddag bij mtv
echt van die neppe rockchics, ik word daar zo moe van

*ZUCHT*

er zijn al zoveel anderen, dat ik maar gewoon mezelf blijf
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:34:38 #34
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9102567
Bad Candy = 4 * Avril Lavinge?

Nog erger: Bad Candy = 5 * Avril Lavinge....

stiekem kan ik van sommige dames toch een stijve krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door R2cksson op 13-03-2003 21:39]

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9103065
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:34 schreef R2cksson het volgende:
stiekem kan ik van sommige dames toch een stijve krijgen
ook zonder die dikke laag make-up
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:01:35 #36
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9103333
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

ook zonder die dikke laag make-up


Als jij me een foto post van ene zonder make-up zal ik je het antwoord geven.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9104099
ugh, net als Avrilleke UGLY!!!

lijkt wel alsof alle nieuwe sterren lelijk aan het worden zijn, van Avril krijg je al spontaan errectieproblemen, van deze 5 bij elkaar moet ik aan de prozac

  donderdag 13 maart 2003 @ 22:57:50 #38
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9105074
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:25 schreef fantastic-fantastic het volgende:
ugh, net als Avrilleke UGLY!!!

lijkt wel alsof alle nieuwe sterren lelijk aan het worden zijn, van Avril krijg je al spontaan errectieproblemen, van deze 5 bij elkaar moet ik aan de prozac


En jij gaat dit jaar zeker naar sensation he knul...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9105417
Mwoah, uiterlijk heb ik verder niks op Avrilleke aan te merken, maar op Bad Candy wel...blugh. Niet dat het daar verder om gaat natuurlijk...
pi_9105473
Ze stonden in de laatste Fancy... (zusjes van mn vriend zijn er lid van..) en er is een meisje bij die ZOOOOOOOOOO lelijk is: Ik dacht echt dat het een man was... ff zoeken of ik een foto kan vinden van haar...
Ahhh got it
ga naar http://www.badcandy.com en dan NL versie... intro skippen en dan dat linker "meisje"

[Dit bericht is gewijzigd door Vortexx op 13-03-2003 23:17]

pi_9105735
Ja, die Ryanne is vrij lelijk ja. En die anderen zijn ook echt niet bijzonder. Het nummer , Spin Around ofzo, vind ik ook poep, onorigineel, saai, lelijk, onopwindend en absoluuthuut niet vernieuwend of "wauw te gek joh hee". Ben erg benieuwd hoe ze live zijn, ze schijnen al erg ervaren te zijn want ze hebben maar liefst 40 optredens achter de rug. Verder is de bandnaam ook belachelijk kut, Slecht Snoepje, kom op. En dan dat logo, lijkt op een of ander jaren 80 space invaderss computer spelletje. Kut dus, is mijn goed onderbouwde oordeel.

pi_9106157
Nou ja, wat mij betreft mogen ze zo lelijk als de nacht zijn, zolang de muziek maar goed is. Nu heb ik nog weinig van Bad Candy (is dat trouwens ook niet een oud Earring-nummer?) vernomen, maar ik vermoed zo dat ik er ook niet op zit te wachten. Het riekt allemaal wel weer erg naar een Starmaker-achtig produkt, maar dan met gitaren.. Misschien is 't wat voor Ranja?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  vrijdag 14 maart 2003 @ 00:15:55 #43
24606 edsuit
kind of blue
pi_9107220
ik vind ze er toch best leuk uitzien, enige uitzondering daargelaten, vooral dan op de foto bij about the band

ook al het is supernep, het lijkt me wel lache, net als Avril
ben benieuwd naar de clip

  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:00:54 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9118170
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:59 schreef Seborik het volgende:
ED dit hoort in Muziek en daar is al een topic over.
Seb, in muziek, dat wilde ik jullie niet aandoen
Enne sowwy: ik haddut topic niet gezien.
[KNE]-Mod
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:06:09 #45
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9118288
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:00 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Seb, in muziek, dat wilde ik jullie niet aandoen
Enne sowwy: ik haddut topic niet gezien.


put
your
clothes
on!
pi_9118403
Belachelijk , dat is gewoon popmuziek met een electrische gitaar erbij

waarom luisteren sommige mensen dit , ik kan me alleen voorstellen dat ze een alternatief imago willen hebben.

Soldaat bij de verbindingsdienst
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:12:42 #47
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9118432
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:11 schreef Antagonist het volgende:
Belachelijk , dat is gewoon popmuziek met een electrische gitaar erbij

waarom luisteren sommige mensen dit , ik kan me alleen voorstellen dat ze een alternatief imago willen hebben.


De doelgroep is denk ik meisjes en een enkele jongen tussen de 13 en 17 jaar... Maar goed ik wil niet echt een oordeel vellen wantik heb ze nog niet gehoord, wat ik wel gezien heb kwam iig een beetje jammer over.
[KNE]-Mod
pi_9118499
Aha ..
Toevallig dat ik dit allemaal lees nu ..
Maar de pa van me vriendin is de oprichter/manager van bad candy
Komt by the way volgend mij deze week ofzo een single uit,
Ik hou meer van groove/2 step enzo maar dit klinkt ook wel leuk hor ..
Not offense ..

Maarjah .. ieder z'n smaak heh .. de meiden zijn wel cool doh.

Ltr

  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:19:16 #49
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9118582
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:15 schreef Bonaparte het volgende:
Aha ..
Toevallig dat ik dit allemaal lees nu ..
Maar de pa van me vriendin is de oprichter/manager van bad candy
Komt by the way volgend mij deze week ofzo een single uit,
Ik hou meer van groove/2 step enzo maar dit klinkt ook wel leuk hor ..
Not offense ..

Maarjah .. ieder z'n smaak heh .. de meiden zijn wel cool doh.

Ltr


bij welke platenmaatschappij zitten ze
[KNE]-Mod
pi_9118712
kweenie bij welke platenmaatschappij ze ziiten ..

Kweet alleen dat de pa van me girl de manager is en dat die meiden weleens bij haar komen als we tv zitten te kijken ofzo ..

heb geen id verder ben er ook helemala nie mee bezig ..^O^

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')