Ook je muziek?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef very het volgende:
[..]
Hoe is dat filemanagement nu geregeld dan?
Verkeerde gequotequote:
Ook je muziek?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt wel door mappen bladeren op je pc als je telefoon aangesloten zit. Ik met mijn Lumia in ieder geval wel.
Yesquote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Verkeerde gequote
[..]
Ook je muziek?
Ok, dat is iig een vooruitgang dan. Maar nog steeds moet het minimaal op de Android-manier gebeuren wil ik het afdoende vinden.quote:
Tja, dat kan simpelweg niet: op je telefoon kun je er niets aan veranderen, behalve shit weggooien natuurlijk. Alleen op een PC is het inzichtelijk, en dan nog alleen bepaalde storage-gebieden, dus niet heel je telefoon is bereikbaar. Als dat dus een harde eis van je is dan moet je WP laten gaan ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, dat is iig een vooruitgang dan. Maar nog steeds moet het minimaal op de Android-manier gebeuren wil ik het afdoende vinden.
Ja ik lijk ook steeds meer mensen te zien, maar dan bedenk ik me weer dat het waarschijnlijk net zoiets is als een nieuwe auto: opeens zie je ook iedereen met dezelfde auto rijden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie wel steeds meer mensen met een Windows phonepositief.
Dus je hebt instagraph nodig om te uplaoden, en metrogram om te browsen?quote:
haha...it's all about the famequote:Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nokia heeft zelf ook iets. 2instawithlove ofzo. Snap zelf dat hele gedoe om Instagram niet. Damn hipsters
Ik heb na 4 dagen spelen mijn Lumia 820 terug in de doos gestopt en mn iPhone weer aangeslingerd.quote:
Ik neem aan dat je de 720 bedoeltquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nu ook de lumia 710 als werk telefoon
Nee hoor, de 710quote:Op zondag 28 april 2013 13:52 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ik heb nu drie weken de 620 en bevalt me erg goed. Zoals iemand eerder in het topic al zei is Drive belachelijk goed, je hebt geen data-verbinding nodig zoals bij andere navigatie vaak wel is (op mijn 'oude' Android in ieder geval). Mis alleen nog een goede traffic monitor.
[..]
Ik neem aan dat je de 720 bedoelt
Tja, wat vind je handig qua apps? Qua zoeken in de lijst kun je gewoon op de letter klikken, dat gaat sneller dan scrollen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:59 schreef YuckFou het volgende:
Omdat ik het toch zonde vind om die lumia in de doos te laten heb ik hem er weer uitgehaald en meteen zit ik weer vast op hetzelfde...
Waarom blijft me een raadsel maar een direkte link tussen je standalone outlook op je pc en je windowsfoon is kennelijk godsonmogelijk...welke mongool heeft ooit bedacht dat dat handig is?
Kleine edit met de onvermijdelijke vragen....
Kan je de app lijst ook meer in tegelvorm zetten zodat je niet eindeloos naar benden hoeft te scrollen?
En is er ergens een waslijst aan handige apps te vinden of moet ik de store uitpluizen? (Wat overigens nog wel redelijk karig qua aanbod lijkt...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |