De bon (en garantiebewijs) zit er bij jaquote:
Doe gerust een bodquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef Degodvader het volgende:
Prijs is me momenteel niet scherp genoeg. Maar ik ga dit volgen.
45 eurootjes minder. Poeh-poeh.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:56 schreef very het volgende:
Hij was inderdaad bij iBood, maar nu niet meer.
Nu is de laagste prijs waar hij voor te halen is 395 euro, en ik bied hem voor beduidend minder aan.
45 euro minder op een GLOEDNIEUW toestel....is dat niet goed dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
45 eurootjes minder. Poeh-poeh.
Ik heb hem gekocht omdat ik nieuwsgierig was naar WP8. Maar ik had erg snel door dat het niet voor mij was, dus mag die weer weg. En in plaats van dat ik hem retourneer met al het gedoe eromheen verkoop ik hem liever. Dus hij is nooit gekocht met het oog op gelijk met winst doorverkopen. Maar verlies wil ik er ook niet op maken, vooral aangezien dit een hele nette prijs is voor dit toestel. En ik weet hoe het gaat op Fok, als ik met 330 begin, dan eindigt ie op 280 ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:04 schreef Abloom het volgende:
Dan valt het onder handel, en dat mag hier niet op fok.
Zoals ik zeg: als ik begin met 330, dan eindigt ie op 280.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef Abloom het volgende:
Toch zou het netter zijn om hem hier dan voor jouw kostprijs aan te bieden, of anders iets als marktplaats te gebruiken.
250 geboden trouwens.
Nee...met 330 maak ik er geen winst op.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:01 schreef GodsSon het volgende:
Dan de vraag, verkoop je het toestel voor de prijs waarvoor je het gekocht heb.
Ik ben het met de anderen eens, ookal koop je een toestel niet om het met winst te verkopen, er winst op maken is nog steeds het resultaat.
Dus je hebt hem uitgepakt en getest? feitelijk een 2ehands product.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef very het volgende:
[..]
Nee...met 330 maak ik er geen winst op.
330 is incl. verzenden en een extra doosje voor de verzending natuurlijk.
Bij afhalen mag die voor 320 weg.
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef Abloom het volgende:
Toch zou het netter zijn om hem hier dan voor jouw kostprijs aan te bieden, of anders iets als marktplaats te gebruiken.
250 geboden trouwens.
Feitelijk wel ja. Maar hey...graag of niet hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus je hebt hem uitgepakt en getest? feitelijk een 2ehands product.
[..]
Jongens...genoeg hierover nu. Lees het topic maar door voor het antwoord.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:46 schreef Kawa600 het volgende:
Was jouw koopprijs al beduidend minder dan de gevraagde 370 in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |