Welk merk houtkorrels gebruik(te) je dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:33 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze jaren gebruikt (en gebruik ze nog gedeeltelijk)...nergens last van.Ik merk juist dat ik bij dat fijne klontvormende blijf vegen.
Zou willen dat madame hier weer op de houtkorrels zou willen, is een stuk makkelijker qua vegen/stofzuigen.![]()
Echt goedkoop en doeltreffend is Hoogvliet Ultra hygiene, 2,89 per 4 liter, daar haal ik makkelijk 2 maanden mee omdat ie zo ontzettend goed klontert. (beetje uitscheppen en bijvullen hooguit) Alleen is er wel uitloop, dus erg regelmatig rondom de kattenbak vegen/zuigen. Dan red je het wel en kom je de grit niet overal in huis tegen zoals ik in het verleden en zoals iemand hierzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een alternatief voor Biokats. Ik ben daar nu 25 euro per maand aan kwijt voor 2 katten, om de 2 weken verschonen en tussendoor schoon scheppen, en ik ben benieuwd of dat goedkoper kan. Ik kwam bijvoorbeeld de PeeWee tegen. Is dat wat?
Ik heb altijd huismerk van de Hoogvliet, Super Ultra Hygiene ofzoiets. Albert Heijn heeft ook zoiets. Echt superfijn, alleen het loopt heel erg uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een alternatief voor Biokats. Ik ben daar nu 25 euro per maand aan kwijt voor 2 katten, om de 2 weken verschonen en tussendoor schoon scheppen, en ik ben benieuwd of dat goedkoper kan. Ik kwam bijvoorbeeld de PeeWee tegen. Is dat wat?
Hahah, ik dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Echt goedkoop en doeltreffend is Hoogvliet Ultra hygiene, 2,89 per 4 liter, daar haal ik makkelijk 2 maanden mee omdat ie zo ontzettend goed klontert. (beetje uitscheppen en bijvullen hooguit) Alleen is er wel uitloop, dus erg regelmatig rondom de kattenbak vegen/zuigen. Dan red je het wel en kom je de grit niet overal in huis tegen zoals ik in het verleden en zoals iemand hierzo.
Na 2 maanden ongeveer verschoon ik de complete bak. Heb nog nooit grit gehad dat zo ontzettend lang meeging en zo goedkoop was.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:12 schreef Viking84 het volgende:
OkéHebben jullie dan geen mat liggen voor de bak of heb je dan alsnog uitloop?
En hoe zit het met geur en witte pootjes?
Hoe vaak verschoon je de bak helemaal, Kloonhommel?
O ja, jij wassut.quote:
Ik heb die van AH, 3-voudige hygiëne en gaat 6x langer mee. Geweldig spul!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Ik heb altijd huismerk van de Hoogvliet, Super Ultra Hygiene ofzoiets. Albert Heijn heeft ook zoiets. Echt superfijn, alleen het loopt heel erg uit.
En loopt het ook erg uit of valt dat mee?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb die van AH, 3-voudige hygiëne en gaat 6x langer mee. Geweldig spul!
Is vind ik hetzelfde als die van de Hoogvliet waar ik net over had (heb ze allebei uitgeprobeerd, zijn beide krijtwit superklein grit met blauwe korreltjes erdoorheen). Die van de AH is 4 euro ongeveer geloof ik en die van de Hoogvliet 2,89 of maximaal 3 euro.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En loopt het ook erg uit of valt dat mee?
Ja die heb ik ook! Lekker makkelijk te krijgen. Doe er ook best lang mee vind ik eigenlijk, zeker een paar weken toch! De kat graaft er ook enthousiast mee. En, Ja uitloop is er wel, maar ik vind het niet zo erg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb die van AH, 3-voudige hygiëne en gaat 6x langer mee. Geweldig spul!
No problem houtkorrel in een dik papieren groene zak. Dat merk heb ik alweer jaren en als de dame hier niet ineens was gaan protesteren dan zou ik het als enig grit blijven gebruiken want zo'n zak is veel lichter dan de klontvormende versie. ik sleep me een bochel met die klontvormende.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Welk merk houtkorrels gebruik(te) je dan?
Heb jij dat wel vaker, die heerlijke verwondering over de dingen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:23 schreef Little_Dolls het volgende:
Het blijft toch ongelofelijk om te bedenken dat dat klein dikkerdje van ons eigenlijk al 40 is in mensenleeftijd...
Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij dat wel vaker, die heerlijke verwondering over de dingen?
Naarquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef Radobe het volgende:
bah, wat is dat naar. Poes moet een nachtje blijven, vochttekort en iets hards in haar buik. Morgen gaan ze foto's maken. Vorige week voelden ze nog niets en nu..![]()
Afwachten nu, gelukkig kan ik vroeg bellen hoe het is gegaan vannacht.
Dat weet ik niet precies, ze kotste heel vaak en opeens met bloed, dus vorige week al naar de dierenarts. Toen was alles redelijk, wel veel stress, spuitje gehad tegen misselijkheid en pillen mee tegen stress. Dat leek te helpen In het weekend werd ze steeds slomer en ging ze minder eten en elke keer als ik dacht nu ga ik bellen, ging ze eten of drinken dus toch maar uitgesteldquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:19 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
NaarWat is er precies gebeurd?
Aww arm beestquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, ze kotste heel vaak en opeens met bloed, dus vorige week al naar de dierenarts. Toen was alles redelijk, wel veel stress, spuitje gehad tegen misselijkheid en pillen mee tegen stress. Dat leek te helpen In het weekend werd ze steeds slomer en ging ze minder eten en elke keer als ik dacht nu ga ik bellen, ging ze eten of drinken dus toch maar uitgesteld. Ik zou vandaag al bellen voor controle en gelijk maar aan afspraak gemaakt.
dat hoop ik ook, zo sneu dat beessie daar helemaal aleenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Aww arm beest![]()
Hopelijk gaat het snel beter!
Ze krijgt vast goede zorgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Radobe het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, zo sneu dat beessie daar helemaal aleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |