Rosbief vond ze niks maar die whiskas snoepjes vind ze heerlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Plakje rosbief proberen!En dan in kleine stukjes. Zo van die eenhaps stukjes. En hoog houden, centimeter boven naar neus als ze omhoog kijkt, als ze dan dr bekje open doet kan je het er in laten vallen. Klinkt stom, maar mijn kat blieft bv geen plakje vlees vanaf een platte ondergrond, dan is het te lastig pakken
![]()
En Whiskas Temptations, van die plastic doosjes in de vorm van een kattenkop in de supermarkt, kaassmaak, vindt ze hier erg lekkerKattensnoepjes.
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Rosbief vond ze niks maar die whiskas snoepjes vind ze heerlijk.
Ja ik heb een rare poes, koop van alles wat de meeste katten heerlijk vinden maar zij haalt haar neus er voor op. De kat van mijn moeder is er wel blij meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:17 schreef Ole het volgende:
Hier gaat het spul uit hun dak met rosbief! Kan geen kattensnoepje tegenop!
Go Boor Go, nog een paar stukjes erbij!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
Hij heeft net 3 kleine stukjes van een plakje rosbief uit zichzelf opgegeten![]()
![]()
Het eerste dat ie weer uit zichzelf eet.
Herken het helemaal, zo heb ik ooit ook zo staan juichen toen een kat die niet wilde eten (weken klungelen met eten erin krijgen, ook dwangvoederen) eindelijk zijn eerste hapje zelf nam.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
Hij heeft net 3 kleine stukjes van een plakje rosbief uit zichzelf opgegeten![]()
![]()
Dat kan prima op die leeftijd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij is Max krols (heet dat zo bij een kater?) Hij bespringt zijn broertje echt om de haverklap...
Ze zijn nu ong 5 maanden oud. Eig. net een tikkie te vroeg voor een castratie lees ik overal, maar ja...
Hopelijk gaat het snel weer beter, sterkte!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
![]()
Tx, ik las dingen over blaasgruisproblemen etc, maar ik zit ook niet op problemen met sproeien etc.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat kan prima op die leeftijd!En hoe langer je wacht, hoe meer kans op problemen zoals sproeien, ik zou gewoon zsm ze allebei even laten helpen.
Ik weet niet of dat zou helpen, maar je poes laten helpen is sowieso een goed idee, niet alleen om oeps-nestjes te voorkomen (een krolse poes is echt zó ontsnapt), maar ook om bepaalde gezondheidsproblemen te voorkomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 04:05 schreef Xetran het volgende:
Ik zit met een probleem/dilemma.
Ik heb een poes en een kat en de kater is gesteraliseerd. Ze komen uit hetzelfde nest. Nu is het zo dat ze samen niet super met elkaar om kunnen gaan, in dusverre mate dat ik er eigenlijk een het huis uit wil doen.
Nu vroeg ik het mij af of het zin heeft om de poes proberen te steraliseren (ze is anderhalf, trouwens). Het is voor mij momenteel financieel niet heel breed, dus het vergt nogal veel afweging. Worden ze er samen een heel stuk rustiger van? Houden ze dan op met elkaar navliegen en onrustig te zijn? Ik bedoel, als ze alleen zijn zijn ze júist heel rustig. Ik hoop dat iemand mij van wat uitleg kan voorzien.
Vroeg castreren maakt daar geen verschil in. Je kunt beter te vroeg zijn dan te laat. Het is niet voor niks dat de kortingsacties bij de dierenarts nu lopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx, ik las dingen over blaasgruisproblemen etc, maar ik zit ook niet op problemen met sproeien etc.
Greys, wat goed dat zelf eten!
Ligt eraan wat je met vroeg bedoelt, in de V.S. worden kittens al met 2 maanden gecastreerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeg castreren maakt daar geen verschil in. Je kunt beter te vroeg zijn dan te laat. Het is niet voor niks dat de kortingsacties bij de dierenarts nu lopen.
Dat deed mijn Max ook op die leeftijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij is Max krols (heet dat zo bij een kater?) Hij bespringt zijn broertje echt om de haverklap...
Ze zijn nu ong 5 maanden oud. Eig. net een tikkie te vroeg voor een castratie lees ik overal, maar ja...
Jeeeeh wat goed!! Volhouden nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |