SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Beetje werken, al dan niet zwart?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef MeneerLogica het volgende:
Opleiding die ik wil doen begint pas begin april. Wat moet ik in godsnaam doen tot dan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil je best wel billenkoek daarvoor geven!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
oefenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef MeneerLogica het volgende:
Opleiding die ik wil doen begint pas begin april. Wat moet ik in godsnaam doen tot dan.NIEUW: Foto's!![]()
Ja maar wat haha. Kan nog niet starten met me nieuwe carriere keus zonder opleiding.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beetje werken, al dan niet zwart?![]()
Wel een beetje jammer, je vorige gemaakte naamtopic was 'cryothic is achterlijk', maar over fototoestel roep je dat ze lief is.
Zeker omdat ze grotere tetten heeft dan ik he...Weet ik t? Iets waardoor je een voorsprongetje hebt tijdens de opleiding?quote:NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
Wel een beetje jammer, je vorige gemaakte naamtopic was 'cryothic is achterlijk', maar over fototoestel roep je dat ze lief is.
Zeker omdat ze grotere tetten heeft dan ik he...
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind jou ook lief maar durfde het niet te zeggen in verband met angst om afgewezen te wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
Zeker omdat ze grotere tetten heeft dan ik he...
[..]
Weet ik t? Iets waardoor je een voorsprongetje hebt tijdens de opleiding?
Is opleiding fitness. Weet er al veel over en doe het veel dus kan er niet veel meer aan doen.![]()
Ik kom net kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat zegt vandaag.
![]()
Weet ik hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar wat haha. Kan nog niet starten met me nieuwe carriere keus zonder opleiding.
Zwartwerkers hebben ze overal nodig hier![]()
![]()
Ah, ok... toch stom...quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind jou ook lief maar durfde het niet te zeggen in verband met angst om afgewezen te worden
Onzin... als er niet veel meer aan te doen is, heb je die opleiding ook niet nodigquote:Is opleiding fitness. Weet er al veel over en doe het veel dus kan er niet veel meer aan doen.
NIEUW: Foto's!![]()
Zwartkijkers ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik het
Zwartwerkers hebben ze overal nodig hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |