SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come at me, boeroe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck jou en je negers, homosefiel.
Jahoor gaat prima!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:41 schreef tliciouz het volgende:
Gaat goed hoor Ross! Met jou ook
Welke pauper ging er trouwens met de bus naar Spanje?
Waar ga je op wintersport?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jahoor gaat prima!
Nog een weekje buffelen en dan weekje wintersport
Ik zou met wat collega's weer naar Bottrop of Landgraaf gaan, maar nu willen zij ook buiten. Dus misschien Frankrijk.quote:
Eind vorig jaar in Tignes geweest, erg mooi gebied! Nadeel van Frankrijk is wel dat je geen tentjes op de piste hebt om wat te drinken/eten, er vrijwel geen apres-ski is en de prijzen nóg duurder zijn dan in Oostenrijk. Persoonlijk zou ik dan oostenrijk aanbevelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zou met wat collega's weer naar Bottrop of Landgraaf gaan, maar nu willen zij ook buiten. Dus misschien Frankrijk.
Awh, jij dus niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat mijn familie ook heen, moet mooi zijn.
Winterberg is ook een optie. Een collega is zaterdag daar nog geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eind vorig jaar in Tignes geweest, erg mooi gebied! Nadeel van Frankrijk is wel dat je geen tentjes op de piste hebt om wat te drinken/eten, er vrijwel geen apres-ski is en de prijzen nóg duurder zijn dan in Oostenrijk. Persoonlijk zou ik dan oostenrijk aanbevelenOf desnoods Winterberg in Duitsland, lekker dichtbij
[..]
Awh, jij dus niet?Maar ja erg mooi gebied en beregezellig
Overal pre-ski, tijdens-ski en apres-ski bier/gluhweintentjes
![]()
Kun je een beetje skiën/boarden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Winterberg is ook een optie. Een collega is zaterdag daar nog geweest.
Jawel, 1x Bottrop gedaan vorig jaar. Ben in de leerfase, maar het stunten lukte wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je een beetje skiën/boarden?
Nee, kon geen vrij krijgen. Wel paar keer winterberg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eind vorig jaar in Tignes geweest, erg mooi gebied! Nadeel van Frankrijk is wel dat je geen tentjes op de piste hebt om wat te drinken/eten, er vrijwel geen apres-ski is en de prijzen nóg duurder zijn dan in Oostenrijk. Persoonlijk zou ik dan oostenrijk aanbevelenOf desnoods Winterberg in Duitsland, lekker dichtbij
[..]
Awh, jij dus niet?Maar ja erg mooi gebied en beregezellig
Overal pre-ski, tijdens-ski en apres-ski bier/gluhweintentjes
![]()
Ja, daar kan je geen VSAT en Swarm halen he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben een keer 7 dagen geweest snowboarden maar ik had het na 2 dagen wel alweer gezien alleen het zuipen is leuk als je die afschuwelijke muziek kan waarderen.
Nooit geprobeerd eigenljkquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, daar kan je geen VSAT en Swarm halen he?
Wel simpele vrouwen regelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, daar kan je geen VSAT en Swarm halen he?
pssssssttttquote:
Je zet hier wel een top commentary neer hoor, Nick. Probsquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
psssssstttt
http://gamejam.bossastudios.com/
ook een toppertje dit hoor :
Garbage.Truck.Simulator-FASiSO
Hier nog een toppertje dan :quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zet hier wel een top commentary neer hoor, Nick. Probs
Fulham blijft ook maar spelers aantrekken, nu misschien ook nog Enoh erbijquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax schijnt ook interesse te hebben in Djuricic nu
Zo vet he Enoh, Steek en Urby daarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fulham blijft ook maar spelers aantrekken, nu misschien ook nog Enoh erbij
En Manolevjequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo vet he Enoh, Steek en Urby daar
offlinequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://nl.twitch.tv/litmanenafca
Kom allemaal kijken ja :S
geen livestream voor jou dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je moet 10 viewers hebben voor je kan activeren!
Was aan het proberen of je het fatsoenlijk kon linken nu dat kon eerst niet. Vanavond post ik het wel op FB meteen 200 views jongehquote:
You've got to be kiddin me.... 90% van die meuk die ie opnoemt is ook bij iOS en Android mogelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:06 schreef Michhas het volgende:
http://www.cnbc.com/id/100420098/page/1
Verassend
Winterberg is nu alweer crap... sneeuw is al smeltende, moet je ff wachten op nieuwe vries!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Winterberg is ook een optie. Een collega is zaterdag daar nog geweest.
Verrassend dat die review zo positief is bedoelde ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
You've got to be kiddin me.... 90% van die meuk die ie opnoemt is ook bij iOS en Android mogelijk
En dat is wanneer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Winterberg is nu alweer crap... sneeuw is al smeltende, moet je ff wachten op nieuwe vries!
Vanaf dit weekend gaat weer droppen die temp. Dus als ze dan de kanonnen aanslingeren is het volgende week wel te doen.quote:
+ Je kan je jas van 800 euro weer eens aan!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend gaat weer droppen die temp. Dus als ze dan de kanonnen aanslingeren is het volgende week wel te doen.
Het is altijd wel chill, tis lekker dichtbij en beter dan die indoor hallen.
Heeft zn xbox avatar zelfs aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
+ Je kan je jas van 800 euro weer eens aan!
Die jas is dead verklaart.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
+ Je kan je jas van 800 euro weer eens aan!
Shiiit son 2400 euro aan jassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die jas is dead verklaart.
Heb nu 3 nieuwe
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiit son 2400 euro aan jassen
Nee bij outlet sale gescoord, waren normaal per stuk 280 tot 320 en heb ze voor 35e per stukquote:
Je blijft toch een Duitser hequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee bij outlet sale gescoord, waren normaal per stuk 280 tot 320 en heb ze voor 35e per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede is wel awesome manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de 3e kan ik ff nie vinden.
Wel al 1-0 mi mangquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoef Ajax B niet per sé te zien
0-1quote:
Ach dit verzacht de pijn een beetje.quote:
quote:GRID 2 releasedatum bekend, speciale editie aangekondigd
Bron: VG247.com
Codemasters informeert gamers met een hart voor verbrand rubber dat GRID 2 eind mei eindelijk in de Europese rekken zal liggen. De game kan vanaf nu besteld worden om toegang te kunnen krijgen tot een speciale editie van het spel genaamd de GRID 2: Brands Hatch Edition.
De speciale editie van het spel biedt spelers twee downloadbare pakketjes, die toegang geven tot twee exclusieve McLaren's en het Brands Hatch GP-circuit. GRID 2 verschijnt op 31 mei voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
McLaren Racing Pack: Receive the exclusive McLaren MP4-12C GT3 Special Edition car to race in single-player, multiplayer and a special online event; plus expand the game with two new routes around the Brands Hatch GP circuit.
Head Start Pack: Receive the exclusive Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT car to race in single-player, multiplayer and enjoy discounts in the Car Upgrades Store in online game modes and a unique RaceNet bonus.
Ik vond Grid altijd echt in het niet vallen bij Forza. Maar ik ben dan ook wel een Forza fanboiquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach dit verzacht de pijn een beetje.
De koning van de racegames:
[..]
Grid is makkelijker maar is ook weer niet arcade.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef PierreTT het volgende:
Ik vond Grid altijd echt in het niet vallen bij Forza. Maar ik ben dan ook wel een Forza fanboi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matavz zou bij zo'n actie ze complete knie/enkel banden afscheuren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Matavz zou gewoon op de bal gaan zitten
Als Guardiola je een geweldenaar vind dan moet je toch wat kunnen lijkt mequote:Guardiola (is fan) over Isaac Cuenca
Paar quotes
"Cuenca may not be attractive to the girls," Guardiola declared earlier this season, "but he is bueno que te cagas." The almost literal translation runs: so good it makes you crap yourself.
The 20-year-old had provided Barcelona with exactly what Guardiola had been looking for at exactly the time he most needed it: width and intelligence. With and without the ball. Guardiola has always been especially keen on wingers playing right out on the touchline, going outside to create space inside, capable of delivering crosses and getting behind defenders but also of dragging defenders away from the passageways occupied by Leo Messi, making the right movement at the right timeOr, indeed, making no movement at all. Capable, in Guardiola's own words, of getting out of the way. "Few players," he insisted, "are so good at playing when they haven't got the ball."
Since his debut against Granada in October, he has started 10 times in the league. There have been three assists in those 10 games – just as there have been three in his five Champions League matches.
zo geweldig is dat toch niet?quote:
Dat is best vet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
BF3 Air Superiority Gameplay
Pwoaaahhh
En uiteindelijk komt het er op neer dat 2 mensen in heel de lobby goed zijn met een jet en die rapen de restquote:
En dat is vet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En uiteindelijk komt het er op neer dat 2 mensen in heel de lobby goed zijn met een jet en die rapen de rest
Ja klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En uiteindelijk komt het er op neer dat 2 mensen in heel de lobby goed zijn met een jet en die rapen de rest
Man jij komt niet eens van de grond met dat dikke lijf van je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik geef jou batta dat weet je zelf ook
Gast ik djoek jou uit de lucht met een arm voor mijn ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Man jij komt niet eens van de grond met dat dikke lijf van je.
Altijd lastig PEC.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gast ik djoek jou uit de lucht met een arm voor mijn ogen.
PSV PEC
Ajax AZ
trouwens
Als jij minder taalfouten maakt dan zou het geloofwaardiger zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Guardiola je een geweldenaar vind dan moet je toch wat kunnen lijkt me
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In een half jaar 30 dagen speeltijd hebben in BF3 spelen!
Sorry kan er niets aan doen :S:S:S:S:Squote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij minder taalfouten maakt dan zou het geloofwaardiger zijn
Heb je de map pack wel of niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry kan er niets aan doen :S:S:S:S:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |