PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zo gek is dat niet. Wel is het gek dat hij eerst zijn toenmalige partner in de steek liet voor deze tang, er een kind mee verwekte en er intussen ook nog even mee trouwde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind ze het gek, als het zo'n tang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee zo gek is dat niet. Wel is het gek dat hij eerst zijn toenmalige partner in de steek liet voor deze tang, er een kind mee verwekte en er intussen ook nog even mee trouwde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een RPL/Liga BBVA-team, silver. Maar weinig Russen daarin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:13 schreef Aldo-MC het volgende:
RuslandStraks een Russisch silverteam maken puur en alleen omdat het kan
Geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
Die kerel gaat flink in het rond neuken met carnaval
Ik zou dat ook doen als ik hem wasquote:
Misschien is dat een beter plan ja, zit echt totaal geen pace bij die Russen de snelste spits is 81 of zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een RPL/Liga BBVA-team, silver. Maar weinig Russen daarin.
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#eTlspFSNnIJh4:ps3quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Misschien is dat een beter plan ja, zit echt totaal geen pace bij die Russen de snelste spits is 81 of zo
wat dan? In het echt heb ik geen afro hequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb laatst p4l gespot volgens mij.
Looks nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was net bezig met dezeHeb Bukharov nu in 451 maar dat werkt niet echt, maar de klasse druipt er vanaf dus ga dit proberen. Tevens Pletikosa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is allemaal rond![]()
Hij speelt amper daar, en volgens mij kregen ze er 13 miljoen euro voor ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom heeft Inter Coutinho eigenlijk weggedaan?
Ze hadden geld nodig om Kovacic te halen, waar ze blijkbaar meer in zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom heeft Inter Coutinho eigenlijk weggedaan?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:33 schreef Zhano het volgende:
Transfertjes:+ Toornstra naar UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is allemaal rondAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Uitgaande van een "normaal" weekend, 45,5kquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en hoeveel wordt de geschatte netto winst?
Okee, netjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
Uitgaande van een "normaal" weekend, 45,5k
Seems legit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:15 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag doping bekentenis Rasmussen. Verrassend.
En ze fietsen nu net zo hard als toen. Maar nu wel op pasta en brood. Echt.
Ze fietsen niet meer zo hard als toen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:15 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag doping bekentenis Rasmussen. Verrassend.
En ze fietsen nu net zo hard als toen. Maar nu wel op pasta en brood. Echt.
En dat met beter materiaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Niet dat ik geloof dat het wielrennen nu schoon is, maar er wordt echt wel minder hard gereden hoor.
Laatste keer dat ze Alpe d'Huez op klommen (2011) was de snelste renner vier minuten langzamer dan Pantani en Armstrong. Ze waren zelfs langzamer dan renners in 1991 en 1995 waren en op twee man na waren ze langzamer dan Lucho Herrera nota bene in 1987 was.
Je ziet het trouwens ook bij schaatsen, vooral bij de mannen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat met beter materiaal.
Ja dat laatste geloof ik ook wel ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je ziet het trouwens ook bij schaatsen, vooral bij de mannen.
Van de 10 snelste 500 meters aller tijden is er maar eentje na 2008 gereden.
Van de 10 snelste 1.000 meters aller tijden is er maar eentje na 2009 gereden.
Van de 10 snelste 1.500 meters aller tijden is er geen enkele (!) na 2009 gereden.
Van de 10 snelste 5.000 meters aller tijden is er geen enkele (!) na 2009 gereden.
Als het wielrennen was zou men zeggen dat er tot 2009 massaal doping werd gebruikt. En schaatsen is wat beter meetbaar omdat je altijd dezelfde afstand rijdt..
Ik zal niet zeggen dat het schaatsen en/of wielrennen sindsdien schoon is geworden, maar de controles zijn ook met het bloedpaspoort e.d. wel zo streng geworden dat je je niet meer helemaal vol kan spuiten zonder gepakt te worden. De sporters die nog doping gebruiken zullen het in elk geval een stuk voorzichtiger en minder doen..
Erben Wennemars was toch zo boos op Danny Nelissen geworden? Wel ziek idd als je de lijsten van wereld records ziet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je ziet het trouwens ook bij schaatsen, vooral bij de mannen.
Van de 10 snelste 500 meters aller tijden is er maar eentje na 2008 gereden.
Van de 10 snelste 1.000 meters aller tijden is er maar eentje na 2009 gereden.
Van de 10 snelste 1.500 meters aller tijden is er geen enkele (!) na 2009 gereden.
Van de 10 snelste 5.000 meters aller tijden is er geen enkele (!) na 2009 gereden.
Als het wielrennen was zou men zeggen dat er tot 2009 massaal doping werd gebruikt. En schaatsen is wat beter meetbaar omdat je altijd dezelfde afstand rijdt..
Ik zal niet zeggen dat het schaatsen en/of wielrennen sindsdien schoon is geworden, maar de controles zijn ook met het bloedpaspoort e.d. wel zo streng geworden dat je je niet meer helemaal vol kan spuiten zonder gepakt te worden. De sporters die nog doping gebruiken zullen het in elk geval een stuk voorzichtiger en minder doen..
Vrouwenwielrennen wordt inderdaad met rust gelaten. Men zegt dat er amper droog brood in te verdienen is, en daardoor is de druk/prikkel om doping te pakken daar veel kleiner.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Erben Wennemars was toch zo boos op Danny Nelissen geworden? Wel ziek idd als je de lijsten van wereld records ziet.
Waarom laat iedereen Leontien van Moorsel trouwens met rust? Dat was de Lance Armstrong tot de vierde macht van het vrouwenwielrennen
Leontien heeft wel door haar bekendheid het nog redelijk uitgemolken. 100% zeker dat ze aan de vrouwen-epo zatquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrouwenwielrennen wordt inderdaad met rust gelaten. Er schijnt geen droog brood in te verdienen zijn, en daardoor is de druk/prikkel om doping te pakken daar veel kleiner.
Klopt, er is een select groepje wat er redelijk van heeft kunnen leven. Maar jij gaat nu wel echt kort door de bocht door te stellen dat zij op zeker gepakt heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leontien heeft wel door haar bekendheid het nog redelijk uitgemolken. 100% zeker dat ze aan de vrouwen-epo zat
Valt wel mee, ze heeft als anorexia patiënte en met laf wieltjesplakken (maar ze is Nederlands, dus we vonden het toch mooi) de Tour de France voor vrouwen gewonnen, maar eigenlijk was Jeannie Longo veel beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Erben Wennemars was toch zo boos op Danny Nelissen geworden? Wel ziek idd als je de lijsten van wereld records ziet.
Waarom laat iedereen Leontien van Moorsel trouwens met rust? Dat was de Lance Armstrong tot de vierde macht van het vrouwenwielrennen
Ze zat in het wielerwereldje, in het tijdperk waar, naar nu blijkt, een zeer groot percentage aan de doping zat. Kom op, we hebben ons laten foppen door een heel peloton, ik laat me nu niet meer in de maling nemen hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, er is een select groepje wat er redelijk van heeft kunnen leven. Maar jij gaat nu wel echt kort door de bocht door te stellen dat zij op zeker gepakt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |