PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zo gek is dat niet. Wel is het gek dat hij eerst zijn toenmalige partner in de steek liet voor deze tang, er een kind mee verwekte en er intussen ook nog even mee trouwde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind ze het gek, als het zo'n tang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee zo gek is dat niet. Wel is het gek dat hij eerst zijn toenmalige partner in de steek liet voor deze tang, er een kind mee verwekte en er intussen ook nog even mee trouwde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een RPL/Liga BBVA-team, silver. Maar weinig Russen daarin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:13 schreef Aldo-MC het volgende:
RuslandStraks een Russisch silverteam maken puur en alleen omdat het kan
Geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
Die kerel gaat flink in het rond neuken met carnaval
Ik zou dat ook doen als ik hem wasquote:
Misschien is dat een beter plan ja, zit echt totaal geen pace bij die Russen de snelste spits is 81 of zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een RPL/Liga BBVA-team, silver. Maar weinig Russen daarin.
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#eTlspFSNnIJh4:ps3quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Misschien is dat een beter plan ja, zit echt totaal geen pace bij die Russen de snelste spits is 81 of zo
wat dan? In het echt heb ik geen afro hequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb laatst p4l gespot volgens mij.
Looks nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was net bezig met dezeHeb Bukharov nu in 451 maar dat werkt niet echt, maar de klasse druipt er vanaf dus ga dit proberen. Tevens Pletikosa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is allemaal rond![]()
Hij speelt amper daar, en volgens mij kregen ze er 13 miljoen euro voor ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom heeft Inter Coutinho eigenlijk weggedaan?
Ze hadden geld nodig om Kovacic te halen, waar ze blijkbaar meer in zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom heeft Inter Coutinho eigenlijk weggedaan?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:33 schreef Zhano het volgende:
Transfertjes:+ Toornstra naar UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is allemaal rondAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |