SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
autistquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
tuut tuut tuuutttt
spreek uw bericht in na de piep
PIEP
Genotquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef ThaTim het volgende:
Heaven knows that the answers she's don't calling no one
She's the way for sailing beautiful
She's mine for the one
And I lost her attention by tempation as it runs
But she don't bother me
But I'm not there I'm gone.
Hij kan het beter op zn gezicht smerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
Elke ochtend een danoontje en daarna dat ding onder je mouw frummelen.
al het zo doorgaat wel jaquote:
hoe dan welquote:
Niet zo boos.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
op vrijdag om 1 uur gaan slapen
liever niet als de wekker om half 9 gaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
op vrijdag mag je pas na 3 uur slapen
moet je dat ding maar niet aanzetten hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
liever niet als de wekker om half 9 gaat
klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef Dastan het volgende:
Met Midnight Confessions op intense heimwee. Nu al een cultuurclash, noch in Nederland noch hier een thuis. Gek genoeg. Niet echt terug willen maar ook niet hier zijn. Hemel een optie? Wel, licht
aan het eind van de tunnel, een zekere zaak.
Gek gevoel, hé? Weinig redenen om terug te keren naar Nederland. Enkel wat mensen die ik hier niet heb. Toch - hoezeer ik when in Rome do as the Romans do ook aanhang - verval ik nu alweer in westerse gewoontes die ik eigenlijk achter me wilde laten. Maar desondanks is hier zoveel wat ik dan weer in Nederland afschuwelijk vind. Geen digitalisering, iedereen hangt een beetje op straat, speelt spelletjes, niets geen mobieltjes of slimme telefoons, oprechte vriendelijkheid, geen betutteling, weinig regels. Aan de andere kant kun je hier onmogelijk opgaan in 'het volk', omdat ik wit ben - ja, zo is het nu eenmaal. Een heel vreemd gevoel. Ik minachtte altijd de mensen die 'een ander mens worden na een half jaar reizen' (nu zal ik die woorden nooit in de mond nemen), maar het heeft me wel - nu al - helemaal van het idee 'ja in Nederland behoor ik wel' afgebracht. Voel me een beetje verloren.quote:
quote:
Zo rond de 60e minuut toen Kuyt in het veld kwam begonnen mijn ogen te bloeden, tot het eind van de wedstrijd.quote:
aidsquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godver, wat een genot blijft het toch ook.![]()
Beetje genot terug.
hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Dastan het volgende:
Rebelleren in Cairo #ophetrandje #gewaagd #durfal
[ afbeelding ]
Dit was al één van mijn favoriete KB-nummers, maar deze video heb ik nog nooit gezien. Wát een pracht.quote:
zonde, je weet niet wat je mistquote:
draaien ze daar ricky en co?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zonde, je weet niet wat je mist
louter genotquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
draaien ze daar ricky en co?
zou wel een gat in de markt zijn, je brengt me op een ideequote:
gewoon mijn stijl toch, 1428100116 keer zelfde lied luisteren achter elkaar geen radio nodigquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zou wel een gat in de markt zijn, je brengt me op een idee
je wordt oudquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maarja, tijd om te slapen, nog steeds naar de klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |