SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet naar mij![]()
[ afbeelding ].
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Nee jij nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mooi hequote:![]()
Ik ga mijn kitten gewoon bijna lief vinden door dat schilderij
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Ishimaru het volgende:
Zolang er geen tanden in het poesje zitten vind ik het prima![]()
![]()
Heeft dat beest onlangs nog nare streken uitgehaald?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Ik ga mijn kitten gewoon bijna lief vinden door dat schilderij![]()
![]()
En nagels, vergeet de nagels nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Ishimaru het volgende:
Zolang er geen tanden in het poesje zitten vind ik het prima.
![]()
Whehe, je kitten is ook gewoon liefquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Ik ga mijn kitten gewoon bijna lief vinden door dat schilderij, ik zou (heel soms) wel willen dat de mijne wat meer "interactie" met mij zoeken
. Al dat geknuffel wordt ook eentonig
![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ja doeiquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Had ik jullie al verteld over mijn buurvrouw gisteren bij mij in de auto?![]()
.
Ze viel me vandaag aan maar dat was logisch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft dat beest onlangs nog nare streken uitgehaald?
Ze liep langs en er hing een haar bij dr dus die wilde ik pakken. Bleek die haar uit haar uhm poepert te komen dus die moest ik eruit trekkendat vond ze geen pretje en dus viel ze me aan
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Ishimaru het volgende:
Zolang er geen tanden in het poesje zitten vind ik het primaEchte poesjes hebben diequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En nagels, vergeet de nagels niet.
.
Maar hij is ook gewoon gaaf!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oké, maar vast nog niet over mijn buurman naakt op de crossbrommert bij ons in de garage?quote:pindazakje![]()
Dat lijkt me logisch ja. Wel pijnlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze viel me vandaag aan maar dat was logisch.
Ze liep langs en er hing een haar bij dr dus die wilde ik pakken. Bleek die haar uit haar uhm poepert te komen dus die moest ik eruit trekkendat vond ze geen pretje en dus viel ze me aan
![]()
![]()
Moestquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch ja. Wel pijnlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |