dan kan ik ook wel zeggen dat de Galaxys kut zijn, omdat ik iemand ken met een Ace en die is sloomquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik ken een paar mensen die zo'n Xperia hebben (Durf zo niet te zeggen welk type) maar die waren dus erg sloom, Hij heeft dat ding net een jaar en wilt nu al een nieuwe kopen.
Nou ja ik ben iig erg benieuwd wat die Xperia Z in zijn huis heeft.
Dat is waar. Maarja laten we hier geen Samsung > Xperia / Xperia > Samsung maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan kan ik ook wel zeggen dat de Galaxys kut zijn, omdat ik iemand ken met een Ace en die is sloom
Dat doen ze op XDA alquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is waar. Maarja laten we hier geen Samsung > Xperia / Xperia > Samsung maken.
Ja, Nieuwe ROM nodig?quote:
Zat net wat te kijken, zal es kijken in die playstorequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Catch22- het volgende:
Ja die is al twee jaar oud en niet meer te krijgen. Zou t tweedehands proberen
Nexus4 geen optie? 360 in de duitse playstore ofzo
Nja, dan moeten ze hem wel nog hebben he... Volgens mij is ie direct overal weg dus als je dan in Duitsland bent, en dan hebben ze hem niet ben je ook gepoept, zeker omdat ik Belg ben, is er een mogelijkheid dat je er in Frankrijk aan kan komen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:23 schreef Klonk het volgende:
Gewoon een leuk dagje naar Duitsland gaan en dan bij een mediamarkt of saturn een nexus4 scoren. Duitse playstore gaat niet werken, je hebt namelijk ook een Duits adres nodig...
bij beide winkels kun je volgens mij de voorraad controleren en reserveren. ik weet niet waar je precies in Belgiestan zit maar als je aan de Limburgse kant zit zou je bij de MM in Herzogenrath kunnen kijken, zit er eentje 100 meter over de grensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nja, dan moeten ze hem wel nog hebben he... Volgens mij is ie direct overal weg dus als je dan in Duitsland bent, en dan hebben ze hem niet ben je ook gepoept, zeker omdat ik Belg ben, is er een mogelijkheid dat je er in Frankrijk aan kan komen?
Zit in Gentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij beide winkels kun je volgens mij de voorraad controleren en reserveren. ik weet niet waar je precies in Belgiestan zit maar als je aan de Limburgse kant zit zou je bij de MM in Herzogenrath kunnen kijken, zit er eentje 100 meter over de grens
en ja daar is ie op voorraad: http://www.mediamarkt.de/(...)ryDetails&scroll=320
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |