PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Danny_Deko had de Baje maar BDIL stal het topik.
verkeerde topic oprotten mongolquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een kans Barca zeg..van de lijn gehaald na foute terugspeelbal Carvalho
zal ik even voor je kijken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil de ingame stats van Maher weten
IF Baines lijkt me wel vetquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
Baines heeft gescoord, helaas niet in het weekend
Wat klaag je danquote:
En bedankt, nu huil ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
verkeerde topic oprotten mongol
EDIT: nee, doet het nietquote:
Ga alsjeblieft niet weer een Man U complottheorie beginnen als hij die niet krijgt. Doordeweekse speelrondes tellen bijna nooit namelijk.quote:
bestaat geen www./fifa13autobuyer.netquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
EDIT: nee, doet het niet, .com moet .net zijn...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet weer een Man U complottheorie beginnen als hij die niet krijgt. Doordeweese speelrondes tellen bijna nooit namelijk.
weet ik rustig, maar als hij er nog een paar maakt, dan kan je er niet omheen. Moet hij er wel minstens 4 scoren, lijkt me.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet weer een Man U complottheorie beginnen als hij die niet krijgt. Doordeweese speelrondes tellen bijna nooit namelijk.
not sure if troll of het echt werktquote:
Nog een koprol makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dit was niets, volgens jou?
Messi is inderdaad een positieve uitzondering op dat toneelspel daar in Spanje altijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nog een koprol makenGewoon net als Messi opstaan klaar.
je moet blijkbaar een of ander ding invullen, waar je ook je nummer voor moet opgeven en dan heb je vervolgens een of ander abonnement aan je broek hangen van 12 euro per weekquote:
Bestaan er eigenlijk wel werkende auto buyers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
je moet blijkbaar een of ander ding invullen, waar je ook je nummer voor moet opgeven en dan heb je vervolgens een of ander abonnement aan je broek hangen van 12 euro per week
net als met die Crazy Frog reclames toentertijd, die nu niet voor niets verboden zijn
Nee. Duplicaten wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef quer het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk wel werkende auto buyers?
geen idee, maar dit lijkt me een of andere scamquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef quer het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk wel werkende auto buyers?
Zo haalde ik 'm laatst ook een keer. Daarentegen ben ik nu met 2 winst en 1 gelijk gedegradeerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef pascal08 het volgende:
Hell yeah, eindelijk weer eens de titel in Divisie 1 gewonnen. Het leek wel een eeuwigheid te duren door die slechte periode.
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die het licht zietquote:
Ondanks je banquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef pascal08 het volgende:
Hell yeah, eindelijk weer eens de titel in Divisie 1 gewonnen. Het leek wel een eeuwigheid te duren door die slechte periode.
[ afbeelding ]
Podolski kreeg wel een voor midweeksquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet weer een Man U complottheorie beginnen als hij die niet krijgt. Doordeweekse speelrondes tellen bijna nooit namelijk.
Bijna weetjewel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Podolski kreeg wel een voor midweeks
Zijn TOTSquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna weetjewel.
Voor Baines mogen ze wel een uitzondering maken
UP UP UP!quote:
Xabi vergelijken met Van Bommelquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef psychedelicate het volgende:
Xabi Alonso, de Mark van Bommel van Real Madrid. Qua overtredingen, that is.
dit.quote:
Speel jij fut?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef psychedelicate het volgende:
Xabi Alonso, de Mark van Bommel van Real Madrid. Qua overtredingen, that is.
quote:
Dat heb je snel gezienquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
IF Janssen![]()
Mijn hele team speelt beter dankzij hem. Je zou hem alleen al in je team zetten voor zijn stats voor set-pieces en dan nog ook nog van die geniale passes en volleys die er altijd keihard ingaan ipv over zoals vaak het geval is
Je moet alleen geen loopacties met hem maken
Die is ook echt snel, maarja EAquote:
't Zou volgens Sierd ook wel even stil zijn in de studio.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
"Zal wel een minuutje bijkomen vanwege de verzorging van hiphop Pinto, die even middenin zijn mengtafel werd geraakt"![]()
![]()
kun je niet zo goed Engels?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Jelle_96 het volgende:
Is er ook een Nederlandse stream voor El Clasico. Kan alleen maar Spaanse/Engelse vinden... :$
www.sport1.nlquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Jelle_96 het volgende:
Is er ook een Nederlandse stream voor El Clasico. Kan alleen maar Spaanse/Engelse vinden... :$
Sierdquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
"Zal wel een minuutje bijkomen vanwege de verzorging van hiphop Pinto, die even middenin zijn mengtafel werd geraakt"![]()
![]()
Ik heb een Franse voor je.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Jelle_96 het volgende:
Als ik in Spanje kom weet ik tenmiste waar ik moet gaan eten.quote:
sorry, maar dat commentaar kan me vaak toch gestolen wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef leoon. het volgende:
15 jaar en zo achterlijk doenKomaan Tbakkert..
Verdedigend veel geklungel en Gibbs is geblesseerd eraf dus Santos staat er ook nog ens inquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe speelt Arsenal? Ik kan niet kijken want 4 streams tegelijk is beetej teveel van het goede
Sierd, man. Sierd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, maar dat commentaar kan me vaak toch gestolen worden
En Nederlands commentaar is al helemaal geen zak aan.
Sierd de Vosquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, maar dat commentaar kan me vaak toch gestolen worden
En Nederlands commentaar is al helemaal geen zak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |