SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Blijft bij je terugkomen hequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
mannen die niet weten hoe met vrouwen om te gaan
Mijn vinger doet zeergemenerds!!!
.
![]()
Oh hell yeah!!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Awwww, echte liefdequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het liefst wil ik mijn laptop nooit van mijn leven vervangen. Ik weet nu al dat er nooit zo'n fijne laptop zal zijn als deze.
Nou wat ik nu heb staan is echt 100x beter dan wat ik had.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik neuk genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij zijn FOK!kers, die neuken nooit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?![]()
Het ging over een bitch, een onvervangbare laptop en een pijnlijke vingerquote:, als je je aangesproken voelt door een van de 3 dan ja
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Constant toch juist?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij zijn FOK!kers, die neuken nooit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zijn er idd ook nogquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger zijn de mannen die precies weten hoe ze een vrouw gek kunnen maken!!![]()
![]()
Nee grapjes als in je hand knijpen heel hard.. en een die m vandaag om moest buigen toen armpje ombuigen niet luktequote:
quote:jup
dus![]()
Als jij een bitch in heat genoemd wilt worden....quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alleen dat laatste.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?![]()
Ik neem d'r nu van achter met de laptop op d'r rugquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt afgelopen nacht
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh, vertel eens?
Heb nog nooit gesext namelijk.![]()
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik neem d'r nu van achter met de laptop op d'r rug.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |