Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
1. All For Leyna 2. Movin' Out 3. The Stranger 4. Allentown 5. Goodnight Saigon
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Billy Joel, tja. Met pijn en moeite en vooral de hitjes schrapen kom ik tot:
1 Piano Man 2 Goodnight Saigon 3 Uptown Girl 4 The River Of Dreams 5 It's Still Rock and Roll To Me
Piano Man werd ooit gedraaid in de rust van Sparta - ADO Den Haag, jaren terug. De lucht was toen pikzwart en de regen leek los te barsten. En toen kwam dit lied. Veel mensen zongen mee. Dat was wel gaaf.
1. Goodnight Saigon 2. Piano Man 3. She's Always A Woman 4. Leningrad 5. Just The Way You Are
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
01. Meds 02. Infra-Red 03. The Bitter End 04. Where Is My Mind (Pixies cover, is wel officieel uitgekomen) 05. Battle For The Sun (vooral het laatste stukje )
1. Every You Every Me 2. Days Before You Came 3. The Bitter End 4. Brick Shithouse 5. I Know
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?