dat dacht ik al jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ik ga wel even terug.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
AC zal mijn reactie ook wel niet gelezen hebben maar schijt
Please obi wan kenobi your my only hopequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wilde je haar eerst neuken als je dikke mensen zo vies vindt?
Omdat ik simpel ben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wilde je haar eerst neuken als je dikke mensen zo vies vindt?
Dik zijn zonder ziekte ofzo dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
owja want die kiezen er natuurlijk voor...
Ecto's die denken dat ze alles zijn
Psychische problemen misschien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik simpel ben.
[..]
Dik zijn zonder ziekte ofzo dan.
Sommige mensen hebben gewoon een heel andere stofwisselingquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik simpel ben.
[..]
Dik zijn zonder ziekte ofzo dan.
Waar heb je die indruk preciesquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AppelCake geeft mij een indruk van een flinke lul.
Ik ben niet arrogant!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychische problemen misschien?
Maarja heb jij vast nog nooit van gehoord met die misselijkmakende arrogantie van je
Nee en mijn vader is de pausquote:
Nou gewoon.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waar heb je die indruk precies
kun je dat voor ons aanwijzen?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
Appelcake, ik dacht dat je je normaal zou gaan gedragen na die ban, maar nee.![]()
Rot nu maar weer op ok ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |