PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door quer op 30-01-2013 20:33:29 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Op het moment niet, maar die zal vast wel komen kijk de TOTWquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
volgende is messi geloof mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
1 pakje geopend, beste speler Rafinha in 4-1-2-1-2, 900c waard. Ik hou de hand weer op de kniep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die was gisteren al getransferd. Ik kan nog geen andere nieuwe transfers vinden dus ik denk dat Holtby de enige is omdat zijn NIF net uit packs is. Misschien komen er later vandaag nog wel nieuwe.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik deze link: https://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Die van 7.5?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
1 pakje geopend, beste speler Rafinha in 4-1-2-1-2, 900c waard. Ik hou de hand weer op de kniep.
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van 7.5?
Na mijn Ba en 2000 coins maar meteen gestopt
Ik denk het wel, niet heel veel pace, maar 3* skill moves(dat is belachelijk trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Zal IF Maher discard worden?
[ afbeelding ]
ik ook zo, eet smakelijk allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef TBakkert het volgende:
SPOILER ALERT;Zeg dan ook waar over de spoiler gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Algerije - Ivoorkustquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeg dan ook waar over de spoiler gaat
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zet 'm er snel te goedkoop op dan!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zet 'm er snel te goedkoop op dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
800k kopen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik weer rijk ben een bazenteam maken. Tot die tijd dit elftal
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:33 schreef leoon. het volgende:
Algerije - Ivoorkust spoilerHoezo in een spoiler? Ik hoef meestal geen voetbal te kijken, ik kan via dit topic altijd uitstekend op de hoogte blijven van de wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BONYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY 2-2quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo in een spoiler? Ik hoef meestal geen voetbal te kijken, ik kan via dit topic altijd uitstekend op de hoogte blijven van de wedstrijden
Het is niet noob maar fucking gayquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er 'noob' is aan kniferunnen?
Lucky goal welquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
BONYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY 2-2
En op je vraag: Ik heb veel vrienden die willen het of zelf in samenvatting zien of zelf zien. Maar inderdaad in dit voetbalforum kan het wel zonder spoiler.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet noob maar fucking gay
Wat een leuk teamquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik weer rijk ben een bazenteam maken. Tot die tijd dit elftal
kniferunnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er 'noob' is aan kniferunnen?
Ik vind het gay dat in cod het nog steeds een one hit kill is met je mes dat doet Battlefield gewoon stukken beter met twee keer front kniven of een one hit van achter met een lange animatie. Het is gelukkig al lang niet meer zo erg als in mw2 maar nog steeds kut.quote:
ik doe het in MW2quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het gay dat in cod het nog steeds een one hit kill is met je mes dat doet Battlefield gewoon stukken beter met twee keer front kniven of een one hit van achter met een lange animatie. Het is gelukkig al lang niet meer zo erg als in mw2 maar nog steeds kut.
Daar is knife nog beter dan schieten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe het in MW2leuke afwisseling ipv alleen maar schieten
Vector met rapid fire is anders best goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar is knife nog beter dan schieten.Rondrennen met je knife is standaard eerste worden in ffa
ach ik heb ook met 5atb gespeeld dus dit moet ook wel kunnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
kniferunnen in cod is hetzelfde als 5atb in fifa, aids
Commando met tacktical knive en je bent de ultieme noobquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe het in MW2leuke afwisseling ipv alleen maar schieten
geen commando, wel tactical knifequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Commando met tacktical knive en je bent de ultieme noob
oooooooooooooooooooooooooh natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee 33% kans hij stijgt of hij daalt of hij blijft hetzelfde !
En wie gaat er voor je koken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Zhano het volgende:
Deze man gaat misschien binnenkort op zichzelf wonen.
[ afbeelding ]
Ik haat mensen die LB's of RB's als CB hebben..quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
Nee, niemand vond het erg om met Walker CB te spelen?
Nou, dan post ik niet een pic van het team dat ik als eerste vanavond tegenkwam
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Zhano het volgende:
Deze man gaat misschien binnenkort op zichzelf wonen.
[ afbeelding ]
ik niet, vooral als ze high attacking workrate hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik haat mensen die LB's of RB's als CB hebben..
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik haat mensen die LB's of RB's als CB hebben..
quote:
Peluso??quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik geef de Ceglie nog een kans maar echt
Juanfran is ook teringslecht en Nasri bakt er in deze formatie ook maar weinig van.
Neuh, ik maak er maar een 352 van.quote:
CLub Bruggequote:
gewoon omdraaien, met Abate RB. Jordi Alba als LB.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik geef de Ceglie nog een kans maar echt
Juanfran is ook teringslecht en Nasri bakt er in deze formatie ook maar weinig van.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Aston Villa, PSV, Portugal.
dat is wel een tof idee, alleen erg langzame verdedigers zeker?quote:
Ik heb dat driehoekje voorin en dat speelt echt goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik er van maken
daarom degradatie hequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb dat driehoekje voorin en dat speelt echt goed.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb dat driehoekje voorin en dat speelt echt goed.
Dat heeft je dan zeker al veel geld gekostquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
Opstarten, online passvoor de 250e keer
Ik niet, maar daar betaal ik dan ook voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
Safari LB, Die gast van WBA LCB, Lustig RCB, die LB van Bolton RB zetten ivm wf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]_______________!
[..]
dat is wel een tof idee, alleen erg langzame verdedigers zeker?
gebeurt als je eerder in FIFA zit dan dat je PSN is aangemeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
Psv is een prima team voor 4 ster. Je hebt snelheid voor en achterin , goede keeper, heel goed middenveld en natuurlijk narsingh..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]_______________!
[..]
dat is wel een tof idee, alleen erg langzame verdedigers zeker?
Doe ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Safari LB, Die gast van WBA LCB, Lustig RCB, die LB van Bolton RB zetten ivm wf.
maar PSV is gewoon een gigantisch aidsteam IRL dus daar weiger ik mee te spelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Psv is een prima team voor 4 ster. Je hebt snelheid voor en achterin , goede keeper, heel goed middenveld en natuurlijk narsingh..
nice, 65 pace ongeveer is wel prima in H2Hquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Safari LB, Die gast van WBA LCB, Lustig RCB, die LB van Bolton RB zetten ivm wf.
quote:
Dat moet je zelf weten . moet je niet zo achterlijk gaan doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar PSV is gewoon een gigantisch aidsteam IRL dus daar weiger ik mee te spelen.
[..]
nice, 65 pace ongeveer is wel prima in H2H
dat zal best, maar het is gewoon een kutteam. Ik ga toch ook niet met feyenoord spelen, kom nouquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]maar, maar PSV is écht goed in H2H.
Zelfs ik won er veel mee en kwam er mee in divisie 2, terwijl ik met PSG en City meestal verloor.
Weet je misschien iemand voor me verdedigingquote:
Ik speelde altijd 4222 met de backline die ik net zei. Dan Holmén en Elm CDM, RCAM Sana, LCAM Kacaniklic, ST Ibra en Ranegie/Toivonen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe ik ook
Vies snel daar achterin
Ibra en Elmander voorin en ja kan prima crossen dan
Wat een onzin? Je PSN is automatisch aangemeld als je PS3 opstart. PSN is áltijd eerder aangemeld (bij mij althans) dan FIFA.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gebeurt als je eerder in FIFA zit dan dat je PSN is aangemeld
Een betere is er niet. Dan zou ik een IF Skrtel doen misschie of Distin eens proberen (wil ik zelf nog eens doen). Kaboul vind ik echter heel erg goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef FutFan het volgende:
[..]
Weet je misschien iemand voor me verdediging
ik heb op dit moment
Clichy-Kaboul-Kompany-Richards
Ik zou graag Kaboul willen vervangen
Weet jij misschien welke?
dan zou ik dat wel zeggen...quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh je bedoelt toen ik gister de titel won door 7 potjes achter elkaar te winnen?
Ja.. maar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zal best, maar het is gewoon een kutteam. Ik ga toch ook niet met feyenoord spelen, kom nou
als je internet een beetje traag doet, kan het ook andersom zijn. Je online pass is verbonden aan je PSN, dus als die nog niet is aangemeld, dan doet die pass het ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat een onzin? Je PSN is automatisch aangemeld als je PS3 opstart. PSN is áltijd eerder aangemeld (bij mij althans) dan FIFA.
ik maak kutteams bedoel jequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.. maar.
Ach, jij bent zelf een kutteam.
head 2 head. Het gewone FIFA, geen FUT.quote:
seasons = gewoon als je tegen een vriend speelt die bij je thuis is maar dan online tegen een onbekend iemand?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
head 2 head. Het gewone FIFA, geen FUT.
not bonucciadquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m worden denk ik.
Ik ga zo kijken of er nog een AH of Deen open is voor een nieuwe.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vond ik het enige leuke aan jou eigenlijk
Heb je de Palermo-versie van Della Rocca dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m worden denk ik.
Balotelli is een OP kutneger.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Balotelli eerder gehad en die was
Aguero wil ik altijd nog een keer proberen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de Palermo-versie van Della Rocca dan?
quote:
cazorlaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef FutFan het volgende:
Welke Cam is het beste SIF Cazorla Nasri of silva
Potje?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
ik ga weer eens even FIFA'en, toedels![]()
heb je een paar maanden de tijd?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
Beter gaat Ronaldo even wat zakken. Mijn coins branden in mijn zak en wil ook nog wat overhouden..
NEEquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je een paar maanden de tijd?
hoeveel heb je nu ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
Pff. Tijd om alles te verkopen en iets om Ronaldo heen te bouwen.
1.6 op de bank, maar als ik alles verkoop moet ik rond de 2.5 zitten. Maar wil graag wat overhouden voor traden.quote:
Ik wil nu wel, 1 potje ga ik daarna PSV - Feyenoord kijken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef FutFan het volgende:
wilt iemand dadelijk potje spelen op FUT PS3? tegen elkaar
Oke wat is je PSN naamquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wil nu wel, 1 potje ga ik daarna PSV - Feyenoord kijken.
O wacht er staat geen lijst maar er is wel een update geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, toch wel dus. Even die lijst bekijken![]()
pm is iets andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef FutFan het volgende:
[..]
ik heb je al een andere keer een uitnodiging gestuurd je moet nog accepteren
lees DM
Inderdaad, er is niets toegevoegd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wacht er staat geen lijst maar er is wel een update geweest.
Ja, al sinds vrijdag ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Was hij al getransfereerd?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Philos het volgende:
Proberen te handelen met IF Maher. FML daalt zoooo hard in prijs
Ja, maar we weten niet watquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Holtby nog niet, er is dus wel iets veranderd.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud
Zin an
Ik had inderdaad nog een inter Coutinho in een pakje vijf minuten geleden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar we weten niet watIn ieder geval geen Balotelli en Coutinho. Misschien is Holtby de enige
Iemand?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welk formatie kaartje kan ik kopen zodat een speler toch nog oranje chem heeft in 4-3-3? 4-3-3 zelf is iets te duur
Marcelo heb ik ook gehad en Pepe. Maar Marcelo is het ergst want dan zie je die mongool van PSV verschijnen. Insta discardquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef SyntaxxError het volgende:
Ik word echt gek van die troll packs. Net springt Maicon op, is het de cb van Porto. Eerder al troll Pepe, Marcelo en Suarez gehad.
suarezquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef Thorb het volgende:
1-0 Suarez.
Foute pass Suarez, Sagna glijdt uit. Daarna kan Vermaelen wegschieten maar schiet hem naar achter. Sturridge kan intikken maar de Pool stopt. Dan doet Ramsey een hakje in de 16 en krijgt Suarez de bal voor zijn voeten. 1-0
Koop ik een Maher aan 12,5k, verkoop ik hem aan 17k terwijl de rest 17,75k minstens stond. 2 minuten later staan er al te koop aan 16k............quote:
okequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Philos het volgende:
[..]
Koop ik een Maher aan 12,5k, verkoop ik hem aan 17k terwijl de rest 17,75k minstens stond. 2 minuten later staan er al te koop aan 16k............
Maver24 kan je wel helpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
wie kan dit afmaken ? http://www.futhead.com/fifa/squads/4908082/#squad-player
Ozil op 1 van de 2 cam'squote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
Met de spelers die er nu staan is het niet mogelijk iedereen op 9 chem te krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
Ozil en Kaka heb je toch iedereen om 9 chem?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met de spelers die er nu staan is het niet mogelijk iedereen op 9 chem te krijgen.
F-a-l-c-a-oquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ozil en Kaka heb je toch iedereen om 9 chem?
Falcao niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ozil en Kaka heb je toch iedereen om 9 chem?
in een 4-2-3-1 is zijn laatste kans hij speelt echt drama bij mij.quote:
Dat ging niet zo goed tegen mijn Reus en Podolski hè ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef FutFan het volgende:
[..]
ik heb je al een andere keer een uitnodiging gestuurd je moet nog accepteren
lees PM
Nog nooit met Gundogan gespeeld ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Oh nee klopt . Maar sowieso wie zet Gundogan op cdm..
Gundogan heb ik ook in mijn 352 op CDMquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit met Gundogan gespeeld ?
Nee volgens mij niet maar als ik zijn stats zie. Al zijn verdedigende stats zoals Tackle en positioning zijn nogal laag voor een cdm.. En hij is ook niet heel groot .quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit met Gundogan gespeeld ?
Ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Oh nee klopt . Maar sowieso wie zet Gundogan op cdm..
1. koop Gundoganquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet maar als ik zijn stats zie. Al zijn verdedigende stats zoals Tackle en positioning zijn nogal laag voor een cdm.. En hij is ook niet heel groot .
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1. koop Gundogan
2. zet hem op cdm
3. zeg sorry dat je ooit aan Gundogan heb getwijfeld.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef psychedelicate het volgende:
WAAROM PRATEN JULLIE NIET OVER EL CLASICO.
ONDER DEZE LIJN ALLEEN PRATEN OVER EL CLASICO.
Waarom maak je niet een nieuw topic aan ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef psychedelicate het volgende:
WAAROM PRATEN JULLIE NIET OVER EL CLASICO.
ONDER DEZE LIJN ALLEEN PRATEN OVER EL CLASICO.
Gevatquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom maak je niet een nieuw topic aan ?
kan je uren praten.
United komt het hele seizoen al achter. Ze zijn al 19keer ofzo achter gekomen en winnen alsnog bijna altijd. Echt bizar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat deed Pique?
United ook al achter na 3 min
Pique maakte een sliding en Ronaldo zocht het een beetje op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat deed Pique?
ja kijk wees blij, ik bespaar je een hoop ellendequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Snap ik ! Vond het ook al zo gek dat je na de 1-4 de keeper de hele tijd uit liet komen
Tackle randje 16 , Ronaldo was hem voorbijquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat deed Pique?
Waarom sprong hij er gewoon niet over heen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tackle randje 16 , Ronaldo was en voorbij
Steeds als ik met clubs sprint moet ik even denken aan die sprint van Theo laatst, 30 meter achterstand op die 2 verdedigers en nog winnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik wil wel eens een wedstrijdje Walcott-Sturridge zien eigenlijk.
Jij zou het ook niet doen en overigens ben je dan niet recht voor de keeper maar tegen de achterlijn aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom sprong hij er gewoon niet over heen ?
was het 1 op 1.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
Wat mij opvalt aan Mertens is, is het feit dat zodra zijn tegenstander beter is dan Joppen, Mertens er gewoon niets van bakt.
Doorgaans laat ik me niet snel vallen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet doen en overigens ben je dan niet recht voor de keeper maar tegen de achterlijn aan.
Het is geen FIFA waar korte hoek OP isquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doorgaans laat ik me niet snel vallen.
Met Ronaldo zijn snelheid en zijn goeie linkerbeen was het een grote kans geweest.
Pinto staat op doel weet je nog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is geen FIFA waar korte hoek OP is
Het is helaas weer ouderwets ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Steeds als ik met clubs sprint moet ik even denken aan die sprint van Theo laatst, 30 meter achterstand op die 2 verdedigers en nog winnen
Dat geklungel achterin
Meen je niet? Gvd. dacht dat er wel makkelijker een sopcastje te vinden zou zijn..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
1-0 Mertens zie ik.
Leuk dat VDM zijn vriendje scoort
Mathijsen moest hem dekken op dat moment dus het klopt welquote:
En toch gaat Barca winnen let maar op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef psychedelicate het volgende:
Eindelijk weer eens ploeg die weet hoe je Barca moet bestrijden.
Denk het ook wel, dit kan geen enkele ploeg volhouden, maar het is wel dé manier. Zo speelde Valencia een jaartje of twee geleden ook; vol druk zetten op de helft van Barca.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En toch gaat Barca winnen let maar op.
Jij bent wel heel erg voorbarigquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Mooi. Ajax ook door, dan zijn er 2 titelkandidaten door. Grotere kans op Europees voetbal bij het halen van de finale
Dat was Villareal bleef toen 0-0.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Denk het ook wel, dit kan geen enkele ploeg volhouden, maar het is wel dé manier. Zo speelde Valencia (volgens mij) een jaartje of twee geleden ook; vol druk zetten op de helft van Barca.
Ik weet niet waar onze bouwvakker mee bezig is maar dit kan echt nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Het is helaas weer ouderwets ja.
United 1-1
Dat zaggen we in dat kaasdorp wel toen Feyenoord heer en meester was en AZ er niets van bakte.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het is wel waarAl denk ik dat AZ tegen Feyenoord meer kans maakt dan tegen PSV.
gewoon Theo doenquote:
Boumaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Thezeurminator het volgende:
Heeft PSV trouwens ooit een centrale back zelf opgeleid? Ik zat te denken maar kan er in de laatste 10 jaar geen 1 noemen zo snel.
Wilfredjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Thezeurminator het volgende:
Heeft PSV trouwens ooit een centrale back zelf opgeleid? Ik zat te denken maar kan er in de laatste 10 jaar geen 1 noemen zo snel.
Ik zie er geen eenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Lekker veel IF Alessandrini's op de markt.
quote:
*zagen*quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zaggen we in dat kaasdorp wel toen Feyenoord heer en meester was en AZ er niets van bakte.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic
Typoquote:
OKAY MENEER DE MODERATORquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
VBL / [30/1 El Clasico] Real Madrid - FC Barcelona #1 Met de Vos & de Mos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |