PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door quer op 30-01-2013 20:33:29 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Op het moment niet, maar die zal vast wel komen kijk de TOTWquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
volgende is messi geloof mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
1 pakje geopend, beste speler Rafinha in 4-1-2-1-2, 900c waard. Ik hou de hand weer op de kniep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die was gisteren al getransferd. Ik kan nog geen andere nieuwe transfers vinden dus ik denk dat Holtby de enige is omdat zijn NIF net uit packs is. Misschien komen er later vandaag nog wel nieuwe.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik deze link: https://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Die van 7.5?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
1 pakje geopend, beste speler Rafinha in 4-1-2-1-2, 900c waard. Ik hou de hand weer op de kniep.
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van 7.5?
Na mijn Ba en 2000 coins maar meteen gestopt
Ik denk het wel, niet heel veel pace, maar 3* skill moves(dat is belachelijk trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Zal IF Maher discard worden?
[ afbeelding ]
ik ook zo, eet smakelijk allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef TBakkert het volgende:
SPOILER ALERT;Zeg dan ook waar over de spoiler gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Algerije - Ivoorkustquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeg dan ook waar over de spoiler gaat
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zet 'm er snel te goedkoop op dan!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zet 'm er snel te goedkoop op dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
800k kopen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik weer rijk ben een bazenteam maken. Tot die tijd dit elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |