dat is ook zeker zo hoor! en daar kan ik op mijn channel ook prima tegen. Het probleem is dat ik nu vind dat ze gelijk hebben. Ik vind mijn eigen video's okay en als ze daar op zeiken denk ik doe het lekker zelf maar beter dan, maar dit keer baal ik zelf ook van de video dus mjaaaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
en sjaan, haters gonna hate. velen zullen jaloers zijn . probeer er dus doorheen te kijken, ik snap dat dat moeilijk en kudt is
NOES, niet het jaloezie-argumentquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
en sjaan, haters gonna hate. velen zullen jaloers zijn . probeer er dus doorheen te kijken, ik snap dat dat moeilijk en kudt is
ja da's wel buttquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo hoor! en daar kan ik op mijn channel ook prima tegen. Het probleem is dat ik nu vind dat ze gelijk hebben. Ik vind mijn eigen video's okay en als ze daar op zeiken denk ik doe het lekker zelf maar beter dan, maar dit keer baal ik zelf ook van de video dus mjaaa
ermahgerd het is wel zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES, niet het jaloezie-argument![]()
![]()
![]()
Met je volgende video ga je ze laten zien wat je allemaal kanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo hoor! en daar kan ik op mijn channel ook prima tegen. Het probleem is dat ik nu vind dat ze gelijk hebben. Ik vind mijn eigen video's okay en als ze daar op zeiken denk ik doe het lekker zelf maar beter dan, maar dit keer baal ik zelf ook van de video dus mjaaa
Datquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met je volgende video ga je ze laten zien wat je allemaal kan
Yeah maar ik had dit keer een deadline, hij moest eind deze maand online staan en ik had de lakjes van de nieuwe collectie pas laatquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatEn dan stuur je de vid pas als je helemaal tevreden bent en dan nog hondermiljoenmiljar meer goeien video's
![]()
Mja, ik laat hem er maar bij, want ik denk niet dat ik iemand help door er op door te gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja hey niet iedereen en allemaal, maar ze zitten er echt wel tussen, zo werkt dat nou eenmaal
Daarom; vlg vid heb je soberso al meer tijd ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeah maar ik had dit keer een deadline, hij moest eind deze maand online staan en ik had de lakjes van de nieuwe collectie pas laat
En als je weer in tijdsgebrek komt je tetten laten zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon platslaan volgende keer met filmpjes waar je zelf tevreden over bent.
Ermahgerd zo'n goeien ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je weer in tijdsgebrek komt je tetten laten zien![]()
Nee?
okayquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je weer in tijdsgebrek komt je tetten laten zien![]()
Nee?
Ermahgerd zovelen vermaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
OMG HOE heb ik deze reeks kunnen missen
Topicreeks: Input voor grap
En Sjaan ik ga zometeen eens je filmpje bekijken
Zijn de swatches goedgekeurd door haar blindengeleidehond?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeden vraag.
ze heeft ook een chanel swatch:
[ afbeelding ]
erg he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn de swatches goedgekeurd door haar blindengeleidehond?
ctrl + z!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Mijn Google docs sheet vond het nodig de hele rij met merknaam te hernoemen naar a england.
Neen. Toen ik 'm opende stond dat er INEENS. Ik weet van niksquote:
Oh nee, dan mag het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:51 schreef Incantrix het volgende:
Sjaanyou rock, volgende keer beter, je hebt het beste gedaan dat je kon met de omstandigheden die je had!
Skjoe, mosterd na de maaltijd hoor, maar dingetje uit Scrubs loopt ook wel eens in zo'n pak
Geeft niks mopquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
debs ik zie niet echt boeiende lakjes
welke ga jij halen? ik zie er 2 die ik wel leuk vind maar geen schreeuwende must haves, en k wil eigenlijk zo min mogelijk zooi meer kopen!quote:
Ik wilde wellicht die nieuwe set halen, die witte + zwarte + glitter. Maar heel erg nodig is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke ga jij halen? ik zie er 2 die ik wel leuk vind maar geen schreeuwende must haves, en k wil eigenlijk zo min mogelijk zooi meer kopen!
ik vind dus alleen die glitter leuk en hij staat er ook los maar ik denk niet dat ik hem ooit ga dragen, of 1 keertje en dan ligt hij weer in een ladequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde wellicht die nieuwe set halen, die witte + zwarte + glitter. Maar heel erg nodig is het nou ook weer niet.
Zit in topic 5 maar hoe goed is datquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef megamandy het volgende:
Die Bert heeft gewoon dat hele topic getrolld![]()
Het wordt nog beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit in topic 5 maar hoe goed is dat
heb je alles gelezen? kan de clou onder een spoiler?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef megamandy het volgende:
Die Bert heeft gewoon dat hele topic getrolld![]()
Wat volwassenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind dus alleen die glitter leuk en hij staat er ook los maar ik denk niet dat ik hem ooit ga dragen, of 1 keertje en dan ligt hij weer in een ladedus i kdoe toch maar verstandig denk ik
Uhm op de frontpage staat wel een goede samenvattingquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
heb
[..]
heb je alles gelezen? kan de clou onder een spoiler?
mat zwart is vet maar heb illamsqua scorn alquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat volwassen. Ik vind die matzwarte wel tof alleen draag ik 'm waarschijnlijk nooit
.
Ja ik zat echt met openmond toen de troller getrolld bleek te zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef megamandy het volgende:
Onee bij 5 is het meeste wel al gebeurdMaar je moet wel doorlezen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[Upd] FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Pfoe, hele reeks doorgecrosst. Goeden vermaak.
Daar heb ik wel een pagina overgeslagen, het liep echt storm toen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ookNu ben ik klaar, prachtig haha. Iedereen kijken naar L1 met die matigen carnavalsmuziek
oh, ik weet dat ze bestaan, ik ben een beetje bedroefd over het feit dat ze hip zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over je enorme verbazing over het bestaan ervan
heb je uberhaupt al halo hues? En over welke twijfel je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
twijfel tussen beyond+andere halo hue, of beyond+2halo hues
of beyond + alle missende want kan niet kiezen einz
Terechte klachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik weet dat ze bestaan, ik ben een beetje bedroefd over het feit dat ze hip zijn
nee ik krijg 2 halo 2013 want ik had al besteld + 1 2012quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je uberhaupt al halo hues? En over welke twijfel je?
Dat laatste weet ik niet. Ik denk dat je niet alle roze nodig hebt, die lijken veel op elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
zijn ze het waard m allemaal te hebben? Doet beautyzone wel een andere waarde opschrijven als je wil?
krijg ik al, dat is niet die seafoam groene he? Dan neem ik die denk ik en beyond.quote:Color Club Angel Kiss&
Color Club Harp On It
je hebt toch ook googlequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
krijg ik al, dat is niet die seafoam groene he? Dan neem ik die denk ik en beyond.
Dan heb ik er 7/12
sbs6quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef megamandy het volgende:
Mijn ma is een matig programma op sbs aan het kijkenEen stel wijven bij een man in huis en ze hebben al ruzie over het feit dat iemand vieze vaat in de afwasmachine had gezet die al schoon was
![]()
Ik haal hier niet uit dat zij het heel erg voor jou vinden. En ik vind dat ze eigenlijk alleen dat recht hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
Ugh, mijn ouders maar eens op de hoogte gesteld van de break. Zij vinden het heel erg, nu voel ik me nog kutter.
Zij vinden het ook heel erg voor mij, dat wel, maar ze vinden het ook heel jammer dat het uit is want ze mochten hem heel graag. Ik had misschien een ergere reactie verwacht, dat weet ik niet, maar ik vond dit nog wel meevallen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haal hier niet uit dat zij het heel erg voor jou vinden. En ik vind dat ze eigenlijk alleen dat recht hebben
Oh okay, het kwam op mij over dat ze bozig waren omdat ze hem moeten missen ofzo. Maar verkeerd begrepen gelukkigquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij vinden het ook heel erg voor mij, dat wel, maar ze vinden het ook heel jammer dat het uit is want ze mochten hem heel graag. Ik had misschien een ergere reactie verwacht, dat weet ik niet, maar ik vond dit nog wel meevallen.
Oh zo, ja dat is poepquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
Nee, dat zeker niet, maar ze vinden het wel heel erg. Maar dat is begrijpelijk. Ik voel me gewoon alleen nog kutter omdat ik het mensen moet vertellen.
Alleen pre order via Zoyaquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kunnen we zoya pixie dusts al ergens falen?
Ja niet eens pre order meer, ze zijn nu gewoon te koop en worden geshippedquote:
Ja weet ik ik dacht dat ze ze pas vanaf 1feb gingen leveren dus ebaymensen enzo hebben ze dan ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja niet eens pre order meer, ze zijn nu gewoon te koop en worden geshipped
maar zoya stuurt niet naar NL
Hoe bedoel je terug?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die nerdlacquers die ik voor velen geld verkocht had? Dat mens is weer terug einz
Dat mens is weer terug. Ze gaat eerst met alle mislukte vorige orders bezig, en dan gaat dr winkel weer open.quote:
ja dat is wel prettig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel velen geld voor gehad einz
Oooh ik dacht dat je bedoelde dat die vrouw die die lakjes van jou overgekocht had weer terug wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat mens is weer terug. Ze gaat eerst met alle mislukte vorige orders bezig, en dan gaat dr winkel weer open.
Pleur op je bent heul geen dikzak nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
All you can vreet is voor een dikzak best veul
Fuuuuu!quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, heeft die beautyzone die zwarte cc weer, is de roze er niet![]()
Oh, en goedemorgen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Morgen kaartverkoop van SOAD en van de nieuwe show van Jochem Myjer, beide om 10:00
Handig
hehehe, ignorancequote:Op donderdag 31 januari 2013 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pleur op je bent heul geen dikzak nu
die roze is exact dezelfde als de roze van de vorige seriequote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, heeft die beautyzone die zwarte cc weer, is de roze er niet![]()
Oh, en goedemorgen.
Je bent toch hardstikke goed bezig? Hoeveel weeg je nu ongeveer? En hoeveel moet je wegen voor gezond gewicht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ignorance
Ik ben idd geen kandidaat bij Obese, maar ik ben wel obees en ik heb een eetprobleem he
ik vertel alleen de goede dingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent toch hardstikke goed bezig? Hoeveel weeg je nu ongeveer? En hoeveel moet je wegen voor gezond gewicht?
Echt? Jolijt, dankjewel!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die roze is exact dezelfde als de roze van de vorige serie
Top! Dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 99%. Je ziet het verschil alleen als je ze naast elkaar lakt en dan nog amper.
Dat gaat al onwijs de goede kant op! Plus ik vind je er nu ook goed uitzienquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vertel alleen de goede dingen
Ik weeg bijna 90 en moet naar onder de 70 om uit de overgewichtzone te raken. Ik heb dus nog wel even te gaan
Nee request totalquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe moest dat nou met de goede shippingkosten? Gewoon nog voor betalen aanvinken met bericht voor seller en dan doorklikken naar paypal en paypal wegklikken? Of?
Hehehe, ik hou wel van jouw positiviteitquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat gaat al onwijs de goede kant op! Plus ik vind je er nu ook goed uitzien
Daarom!quote:
Ja thanks, zag het.quote:
die nieuwe blauwe is mooi he!quote:
Echt zovelen regenboogquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die nieuwe blauwe is mooi he!
Die paarse is ook erg kwijlwaardig. Mooi contrast bij mijn mosterdkleirige trui
Neinz denk het niet want zit met deadlines en zaterdag is ook al heel mn dag weg om iets voor school te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja thanks, zag het.
Kwam je morgen nog langs?
Vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook m'n holo's![]()
![]()
![]()
![]()
En m'n poedel tshirt!
en m'n vakantie![]()
Misschien helpt het als je wat minder op fok zit danquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik niet genoeg kan doen voor zaterdag moet ik sjaak afhaak spelen.
Okay.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz denk het niet want zit met deadlines en zaterdag is ook al heel mn dag weg om iets voor school te doen.
Eind augustus naar Griekenlandquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VakantieWanneer? Waar?
Ik wil ook vakantie...
CORFU!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eind augustus naar Griekenland![]()
Ik ga samen met m'n vriendin een week helemaal niks doen![]()
Hier gaan we heen:
http://zon.sunweb.nl/grie(...)san_marco_villas.htm
Het is twee weken voor haar bruiloft, dus niks doen en een egaal kleurtje opbouwen is het plan![]()
IS HET AL AUGUSTUS?![]()
![]()
Je kent het?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
CORFU!!
Wil je nog extragratis tips?
wasda?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
zijn er mensen hier met ervaring op Lefkas trouwens?
Waw ziet er goed uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eind augustus naar Griekenland![]()
Ik ga samen met m'n vriendin een week helemaal niks doen![]()
Hier gaan we heen:
http://zon.sunweb.nl/grie(...)san_marco_villas.htm
Het is twee weken voor haar bruiloft, dus niks doen en een egaal kleurtje opbouwen is het plan![]()
IS HET AL AUGUSTUS?![]()
![]()
Ja, ik ben vorig jaar... oh nee kak, in 2011 op Corfu geweest jongequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kent het?
But ofcourse, OOK GRATIS tips![]()
quote:
Genoteerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Tip: laat alles zuidelijk van Kerkyra links liggen, skip het paleis van Sissi.
Wel leuk: Kerkyra en de noordkant van het eiland. Huur een bootje. De havens van Kerkyra en Gouvia.
O die ken ik heul nietquote:
Kerkyra is ECHT een leuk stadje. Ik zou trouwens kijken of een huurautootje haalbaar is... het eiland is nog best groot en zeker langs de noordkust 1 grote spaghetti van haarspeldbochten. Daarbij is het in augustus al snel tegen de veertig graden in Griekenland en in een autootje heb je aircoquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
We waren sowieso van plan om te kijken om een scooter te huren en daarmee het eiland te verkennen. Heerlijk, heb er echt zo'n zin in
[..]
O die ken ik heul niet![]()
Ik ben in/op Zakynthos en Kos geweest.
Het scheelt, Griekenland heeft velen eilanden dus de kans dat je er 1 niet kent is groter dan dat je ze wel kentquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
We waren sowieso van plan om te kijken om een scooter te huren en daarmee het eiland te verkennen. Heerlijk, heb er echt zo'n zin in
[..]
O die ken ik heul niet![]()
Ik ben in/op Zakynthos en Kos geweest.
Ik van de spot in het toiletquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou van de halogeenspot boven koffieautomaat
Haal alle koffie!!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
oh en mijn stoofpot van gisteren was zooooo lekker
En light. Score!
ERMAGERD IK WAS OOK AAN HET POEPENquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren onder mijn nachtkastlampje deed de holo zélfs een beetje pijn aan mijn ogen![]()
![]()
Ja, eigen schuld, dan moet je vanavond extra lang TV kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Mijn frietjes waren niet geheel light.... en heb ook geen 7u tv gekeken daarna... Crap
Uiteraard heb ik me vanmorgen zeer bewust niet gewogen![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, eigen schuld, dan moet je vanavond extra lang TV kijken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD IK WAS OOK AAN HET POEPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee?
Goed punt wel, maar een scooter lijkt me zo leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kerkyra is ECHT een leuk stadje. Ik zou trouwens kijken of een huurautootje haalbaar is... het eiland is nog best groot en zeker langs de noordkust 1 grote spaghetti van haarspeldbochten. Daarbij is het in augustus al snel tegen de veertig graden in Griekenland en in een autootje heb je airco
ja, dat is kerkyra en je kan er prima shoppen en terrassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed punt wel, maar een scooter lijkt me zo leuk
(zeker omdat m'n vriendin dan mag rijden en ik achterop ga zitten).
Sowieso gaat het rijden voor haar worden denk ik, daar heb je een bepaalde tijd een rijbewijs voor nodig toch?
En anders blijven we gewoon de hele vakantie op onze reet op de loungebedjes hangen![]()
![]()
![]()
Ben je ook in Corfu-stad geweest? Valt daar nog een beetje te falen?
vast!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met fokken verbrand je vast meer calorieën dan met tv kijken, want dan beweeg je je vingers![]()
Misschien mag je in plaats van 8 uur tv kijken ook 6 uur fokken
O neequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]grimm, american horror story....
ERMAGERD DAT HEB IKquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is kerkyra en je kan er prima shoppen en terrassen
Voor huurauto moet je 1 jaar een rijbewijs hebben idd.
Ja maar velen mayo... en joppiesaus hmmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met fokken verbrand je vast meer calorieën dan met tv kijken, want dan beweeg je je vingers![]()
seems legitquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
ja. Corfu heet ook eigenlijk kerkyraquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DAT HEB IK![]()
O Kerkyra is Corfu-stad?
I've got a lot to learn![]()
![]()
Shoppen![]()
1 jaar al? Gaat snel zeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DAT HEB IK![]()
O Kerkyra is Corfu-stad?
I've got a lot to learn![]()
![]()
Shoppen![]()
ik kan het woord joppiesaus alleen nog maar horen zoals in die Lotto reclamequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar velen mayo... en joppiesaus hmmm10u tv kijken
Morgen alvast vrij nemen omdat ik tv moet kijken
Velen verwarringquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Corfu heet ook eigenlijk kerkyra
Ik zat in college, dan kan ik toch niks doen behalve luisterenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je wat minder op fok zit danJust a thought
dat is de tokkiespellingquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen verwarring
Op maps noemen ze het Korfoe![]()
![]()
![]()
Ik heb hem eind november 2011 gehaald, Mijn auto heb ik 2 december 2011 gekocht dacht ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1 jaar al? Gaat snel zeg!
Nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem eind november 2011 gehaald, Mijn auto heb ik 2 december 2011 gekocht dacht ik
Nee zo te zien kan je ook fokkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat in college, dan kan ik toch niks doen behalve luisteren
Ja ik helaas ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het woord joppiesaus alleen nog maar horen zoals in die Lotto reclame
Zeer matigquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had 11 maanden en 1 week mijn rijbewijs toen ik naar samos ging, dat was best matig
Neinz sorry, ik zit nu wel opdrachten te makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee zo te zien kan je ook fokkenEn als je daar tijd voor hebt; heb je eik dus ook tijd om andere opdrachten te doen
![]()
sukkel!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeer matig
Ik was mn rijbewijs vergeten toen ik m een jaar had en op vakantie ging
Zeker matig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had 11 maanden en 1 week mijn rijbewijs toen ik naar samos ging, dat was best matig
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker matig.
Maar ik vraag me soberso af of ik wel ga rijden hoor. Ik kan het vast wel, maar de vraag is hoeveel plezier ik eraan beleef. Terwijl mijn vriendin het daadwerkelijk leuk zal vinden(zij heeft haar rijbewijs al 10 jaar)
Filmpjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dan haar gewoon laten doen
Ik rijd ook zelden in vreemde landen omdat cif dat gewoon echt heel erg leuk vindt en ik vind het maar al te best om te kunnen rondkijken en matigen auto-filmpjes te maken
Ik vind autorijden leuk, maar bergen met haarspeldbochten.. mehquote:
heerlijk juistquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind autorijden leuk, maar bergen met haarspeldbochten.. meh
Zeker als de weg smal is. In Duitsland ben ik met Fred op zo'n berg geweest met een smalle weg naar beneden.. Ik was bloednerveus, heb de hele weg alleen maar zitten denken *geen tegenligger geen tegenligger geen tegenligger*. En ik reed niet eens zelf
"CIF IS KEI AAN HET CONCENTREREN. KIJK EENS NAAR DE CAMERA. KIJK EENS. KIEK DAN. HALLOOOOO"quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Filmpjes![]()
"ERMAGERD WE RIJDEN KIEK EEN BERG"
[..]
Ik vind autorijden leuk, maar bergen met haarspeldbochten.. meh
Zeker als de weg smal is. In Duitsland ben ik met Fred op zo'n berg geweest met een smalle weg naar beneden.. Ik was bloednerveus, heb de hele weg alleen maar zitten denken *geen tegenligger geen tegenligger geen tegenligger*. En ik reed niet eens zelf
Ja dat vond Fred ookquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"CIF IS KEI AAN HET CONCENTREREN. KIJK EENS NAAR DE CAMERA. KIJK EENS. KIEK DAN. HALLOOOOO"
Gooi die filmpjes eens op youtube/feestboekquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
In Toscane ook
"Ooooooooo keimooi uitzicht op het meer vanuit hier!1!11 CIF GA AAN DE KANT MET JE HOOFD"
"IK BEN TOCH AAN HET RIJDEN !!!"
"Ow jah......."
ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
wij stoppen altijd even als we wat moois zien. Dan parkeren we de auto en stappen we uit zodat we er allebei ten volste van kunnen genieten
Ja wij stoppen ook vaak; maar wij reden echt giga veel en ik vind dan alles keimooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
wij stoppen altijd even als we wat moois zien. Dan parkeren we de auto en stappen we uit zodat we er allebei ten volste van kunnen genieten
We hebben van 2005 filmmateriaal op onze vidcameraquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gooi die filmpjes eens op youtube/feestboek![]()
OOK GRATIS!quote:
Oh, thnx, ik had al naar een comparison zitten zoeken, maar faalde jammerlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Middelste is Halo-graphic, rechts is Miss Bliss
buiten de schoolvakanties gaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zoeken eik ook altijd iets uit waar weinig/geen kinderen zijn![]()
Nou, ik denk het welquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, thnx, ik had al naar een comparison zitten zoeken, maar faalde jammerlijkdan bestel ik gewoon halo-graphic (tenzij jij 1 van de 2 kwijtwil
).
Wij ook. Hallo, het is vakantie, we zijn niet aan het werkquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zoeken eik ook altijd iets uit waar weinig/geen kinderen zijn![]()
Lijkt me een goeie dealquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik denk het wel
No need for both!
Wil je?
Check.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie dealkunnen we zaterdag meteen regelen!
ERMAHGERD MAG IK DAN JE BABY VASTHOUDEN?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef Incantrix het volgende:
Dm!
En ermahgerd, ik ga zaterdag proberen te lakken
Surequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD MAG IK DAN JE BABY VASTHOUDEN?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
We gaan allemaal Skjoe's eierstokken horen![]()
quote:
Nee hoor, dat helpt allemaal al niet meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef Incantrix het volgende:
Of misschien is ze op slag genezen, ze heeft nog steeds veel baby-acné
Puistenkind?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef Incantrix het volgende:
Of misschien is ze op slag genezen, ze heeft nog steeds veel baby-acné
Doen we ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buiten de schoolvakanties gaan
Jij mag de poetel vasthoudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Als jullie mij maar niet verplichten den baby vast te houdenWant voor mij zijn die minimensjes nog altijd haske breekbaar
![]()
jaaaaaaaaaaaaa EN ROL... EN ROLLLLL.... EEEENNN ROOOOLLLLLLLLquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij mag de poetel vasthouden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat helpt allemaal al niet meer
We kijken er wel doorheen johquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef Incantrix het volgende:
Onder de puistjes zit echt een heel mooi kind hoorhet ziet er alleen zo sneu uit, al die pukkeltjes..
Ahquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef Incantrix het volgende:
Onder de puistjes zit echt een heel mooi kind hoorhet ziet er alleen zo sneu uit, al die pukkeltjes..
dat is toch logisch buiten de schoolvakanties?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doen we ookMaar dan nog weinig/geen kids
met een OPI kwastjequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We kijken er wel doorheen joh
Gaan we haar nagels ook lakken?
Lolquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
" Stom kint, je verpest je mani! " *PATS*
Die slapen nog de halve dag, daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lolik denk dat je al strand op het vijlen.
En buiten schoolvakanties heb je wel nog categorie 0 tot 4 jaar
Nee uitzoeken bedoel ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch logisch buiten de schoolvakanties?
Oh ja uiteraard, je gaat geen "kindvriendelijke" vakantie boekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee uitzoeken bedoel ikSommige hotels zijn redelijk gemaakt voor kids. En ja ook buiten schoolvakanties zitten er dan kids. Dus zoeken wij specifiek hotels/huisjes/whatever waar kinderen soberso weinig te zoeken hebben
Vergeet de school niet op de hoek bij onsquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
anderszijds sluit dat wel mooi aan op de kintvriendelijke wijk waar je woont en je kintvriendelijke auto
Ja hotels hoeft ook niet zo van mij. Appartementje mag wel, maar ik wil gewoon op m'n balkon kunnen hangen en ontbijt maken en spelletjes doen en bier zuipen en enquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
ExactlyIn Rhodos hadden we wel een familiehotel (hadden schoonouders geboekt); en dat vond ik al behoorlijk vervelend. Hoe weinig kids er ook waren; MAAR DAN NOG
Hoezo gaan die 'spelen' in het zwembadZo vervelend dit
![]()
Nah kan wel wat hebben
Maar ik verkies de privé bungalow dingesen soberso wel over hotels eik
![]()
Zelf koken (lees: uiteten)Eigen huis/thuin
; liefst privé zwembad er bij
is Samson kintvriendelijk?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vergeet de school niet op de hoek bij ons![]()
Hallon, ik heb een vraag, maar het antwoord bevalt me niet, wil iemand mij het antwoord geven dat ik graag wil horen? TnX!quote:Wat is nou eigenlijk de beste manier om vet te verliezen ?
en nu wil ik niet echt de antwoorden hardlopen en fietsen.
is er een andere manier om veel vet te verliezen ?
bv: krachttraining ?
Eh?quote:Volgens Het Laatste Nieuws stelt justitie al zijn hoop op de wetenschap, omdat criminelen rond Eindhoven erom bekend staan niet te klikken.
En dan suikerstaafjes en koffie voeren zodat ze wel lekker actief blijftquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
" Stom kint, je verpest je mani! " *PATS*
WAAR KAN IK BOEKEN?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden er reisbureaus zijn met een categorie "kintonvriendelijke vakanties"?![]()
nu.nlquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar lees je dat allemaal?
De treurnisquote:
nee, dat komt gewoon van FOKquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De treurnisdat eerste ook ofniet?
Stef al dik een jaar niet meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die slapen nog de halve dag, daar heb ik geen last van
En ouders met een baby in Griekenland in september zijn ook meestal geen luidruchtige tokkies.
Ik heb ook eigenlijk niet per definitie een hekel aan kinderen op vakantie. Ik heb een hekel aan tokkiefamilies met velen kinderen op vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef al dik een jaar niet meer
Maar dat laatste is wel waar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie mogen me allemaal uitlachen zaterdag
disclaimer
Het verschil tussen mannen en vrouwen is dat mannen het wel gewoon tegen elkaar zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er hebben twee mannelijke collega's van me ruzieDe een heeft een dikke vette fout gemaakt en probeert dat op een ander af te schuiven en die ander gaat nu helemaal uit z'n plaat
![]()
Ik hoorde niet helemaal wat er gezegd was, alleen de boze collega hoorde ik steeds dingen zeggen als:
'Ja maar dat heb jij toch gedaan en niet ik?!'
'Dus je zit nu gewoon lekker te LIEGEN!'
'JA GA MAAR LEKKER DOOR MET JE LEUGENS'
'Je weet net zo goed als ik dat dat niet waar is'
En toen rende eerst de een naar de manager en nu de anderterwijl de rest van de mannen aan het roddelen is. Echt, het zijn soms net wijven
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet naar de kapperCurls gone wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie mogen me allemaal uitlachen zaterdag
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik moet naar de kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie mogen me allemaal uitlachen zaterdag![]()
Mja dit is nu de zoveelste keer dat hij het probeert af te schuiven, dus nu is die andere collega ontploftquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het verschil tussen mannen en vrouwen is dat mannen het wel gewoon tegen elkaar zeggen
Maar verder schelen we weinig
Jupquote:
ik moet naar de kapperERMAHGERD EEN 2DE POETEL OP DE MEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie mogen me allemaal uitlachen zaterdag
Nee?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nouja, kan me best voorstellen dat als je die van mij in een schijtbui treft, je ook bij jezelf denkt 'flikker dat jong in het zwembad met een molensteen eraan'quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk niet per definitie een hekel aan kinderen op vakantie. Ik heb een hekel aan tokkiefamilies met velen kinderen op vakantie
ik postte het met een redenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, kan me best voorstellen dat als je die van mij in een schijtbui treft, je ook bij jezelf denkt 'flikker dat jong in het zwembad met een molensteen eraan'![]()
Je haar![]()
ik wilde echt niet, maar ik lollerde toch.
quote:
Gewoon kopen johquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn kind wil als Luigi naar carnaval op de opvang volgende week
Weet alleen niet of ik maar gewoon een kant en klaar pak koop, of zelf iets maak.
Denk het ook, zelfgemaakt vind ik leuker, maar waar de hel ik tijd en spullen vandaan moet halen.. Yup, gewoon bij bol! Weet alleen niet goed welke maat, maar ik zie wel ff.quote:
Die leeftijdsindicaties zijn altijd zulks een failquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef Incantrix het volgende:
Ah, uiteraard heeft mijn 3-jarige het pak nodig dat als leeftijdscategorie '5-6 jaar' heeft
Echt zeg, goed dat ik het nazochtquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die leeftijdsindicaties zijn altijd zulks een fail
Ik zag het net op hun facebook staan inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Dwyn het volgende:
Meh, the Wizard of Oz palettes zijn bij Sephora maar voorlopig kom ik er niet in de buurt.
Wil tepelsientje niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik hou trouwens van mijn huisartsik vroeg gister om een doorverwijzing voor een lactatiekundige (een borstvoedingsdeskundige), zegt hij 'weet je het zeker? Die mensen zijn nog erger dan zwartkousen!'
Evasive manouvres to avoid borstvoedingsmafia
Wil prima an sich, maar nu Isabel 3 weken is roept iedereen dat ik gebruik van tepelhoedje beter af kan bouwen, maar ik durf dat zelf niet (voeden is nog steeds niet pijnloos). Maar mijn ha vind afbouwen onzin, die zegt dat het zo prima kan, maar elders lees ik van alles over stille ondervoeding. Jij een idee wat te geloven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wil tepelsientje niet?
Iets waar ik mee kan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |