dat is ook zeker zo hoor! en daar kan ik op mijn channel ook prima tegen. Het probleem is dat ik nu vind dat ze gelijk hebben. Ik vind mijn eigen video's okay en als ze daar op zeiken denk ik doe het lekker zelf maar beter dan, maar dit keer baal ik zelf ook van de video dus mjaaaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
en sjaan, haters gonna hate. velen zullen jaloers zijn . probeer er dus doorheen te kijken, ik snap dat dat moeilijk en kudt is
NOES, niet het jaloezie-argumentquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
en sjaan, haters gonna hate. velen zullen jaloers zijn . probeer er dus doorheen te kijken, ik snap dat dat moeilijk en kudt is
ja da's wel buttquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo hoor! en daar kan ik op mijn channel ook prima tegen. Het probleem is dat ik nu vind dat ze gelijk hebben. Ik vind mijn eigen video's okay en als ze daar op zeiken denk ik doe het lekker zelf maar beter dan, maar dit keer baal ik zelf ook van de video dus mjaaa
ermahgerd het is wel zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES, niet het jaloezie-argument![]()
![]()
![]()
Met je volgende video ga je ze laten zien wat je allemaal kanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo hoor! en daar kan ik op mijn channel ook prima tegen. Het probleem is dat ik nu vind dat ze gelijk hebben. Ik vind mijn eigen video's okay en als ze daar op zeiken denk ik doe het lekker zelf maar beter dan, maar dit keer baal ik zelf ook van de video dus mjaaa
Datquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met je volgende video ga je ze laten zien wat je allemaal kan
Yeah maar ik had dit keer een deadline, hij moest eind deze maand online staan en ik had de lakjes van de nieuwe collectie pas laatquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatEn dan stuur je de vid pas als je helemaal tevreden bent en dan nog hondermiljoenmiljar meer goeien video's
![]()
Mja, ik laat hem er maar bij, want ik denk niet dat ik iemand help door er op door te gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja hey niet iedereen en allemaal, maar ze zitten er echt wel tussen, zo werkt dat nou eenmaal
Daarom; vlg vid heb je soberso al meer tijd ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeah maar ik had dit keer een deadline, hij moest eind deze maand online staan en ik had de lakjes van de nieuwe collectie pas laat
En als je weer in tijdsgebrek komt je tetten laten zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon platslaan volgende keer met filmpjes waar je zelf tevreden over bent.
Ermahgerd zo'n goeien ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je weer in tijdsgebrek komt je tetten laten zien![]()
Nee?
okayquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je weer in tijdsgebrek komt je tetten laten zien![]()
Nee?
Ermahgerd zovelen vermaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
OMG HOE heb ik deze reeks kunnen missen
Topicreeks: Input voor grap
En Sjaan ik ga zometeen eens je filmpje bekijken
Zijn de swatches goedgekeurd door haar blindengeleidehond?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeden vraag.
ze heeft ook een chanel swatch:
[ afbeelding ]
erg he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn de swatches goedgekeurd door haar blindengeleidehond?
ctrl + z!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Mijn Google docs sheet vond het nodig de hele rij met merknaam te hernoemen naar a england.
Neen. Toen ik 'm opende stond dat er INEENS. Ik weet van niksquote:
Oh nee, dan mag het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:51 schreef Incantrix het volgende:
Sjaanyou rock, volgende keer beter, je hebt het beste gedaan dat je kon met de omstandigheden die je had!
Skjoe, mosterd na de maaltijd hoor, maar dingetje uit Scrubs loopt ook wel eens in zo'n pak
Geeft niks mopquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
debs ik zie niet echt boeiende lakjes
welke ga jij halen? ik zie er 2 die ik wel leuk vind maar geen schreeuwende must haves, en k wil eigenlijk zo min mogelijk zooi meer kopen!quote:
Ik wilde wellicht die nieuwe set halen, die witte + zwarte + glitter. Maar heel erg nodig is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke ga jij halen? ik zie er 2 die ik wel leuk vind maar geen schreeuwende must haves, en k wil eigenlijk zo min mogelijk zooi meer kopen!
ik vind dus alleen die glitter leuk en hij staat er ook los maar ik denk niet dat ik hem ooit ga dragen, of 1 keertje en dan ligt hij weer in een ladequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde wellicht die nieuwe set halen, die witte + zwarte + glitter. Maar heel erg nodig is het nou ook weer niet.
Zit in topic 5 maar hoe goed is datquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef megamandy het volgende:
Die Bert heeft gewoon dat hele topic getrolld![]()
Het wordt nog beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit in topic 5 maar hoe goed is dat
heb je alles gelezen? kan de clou onder een spoiler?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef megamandy het volgende:
Die Bert heeft gewoon dat hele topic getrolld![]()
Wat volwassenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind dus alleen die glitter leuk en hij staat er ook los maar ik denk niet dat ik hem ooit ga dragen, of 1 keertje en dan ligt hij weer in een ladedus i kdoe toch maar verstandig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |