sudokuloverquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Lutte het volgende:
Die linkse jongen uit tandenborstelgate is vrij eeuhm.. Appetijtelijk voor een FOK!ker
Heeft iemand zijn tandhaar laten slippen op tv?quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Lutte het volgende:
Die linkse jongen uit tandenborstelgate is vrij eeuhm.. Appetijtelijk voor een FOK!ker
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Pheno het volgende:
Risotto met peer, bleekselderij, wortel en surimi. En parmezaanse kaas ofc.
Beter dan die linkerjongen uit een of ander gat. (geen idee dus waar het over gaat).quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan die linkerjongen uit een of ander gat. (geen idee dus waar het over gaat).
Nog even checken gaatquote:
Gelukkig verschillen de smaken en wij zijn al een stukje ouderquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
Is er nog een andere linkerkant? Ik zie het ook niet.
Klein stukje maar, Kal. Klein stukje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smaken en wij zijn al een stukje ouder
ja, heel ieniemienie stukjequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Klein stukje maar, Kal. Klein stukje.
Oh oke, ik snap 'm niet. Een zooi ONZ'ers zijn er met open ogen ingetuind?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan die linkerjongen uit een of ander gat. (geen idee dus waar het over gaat).
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef Kally het volgende:
Oh en ik stierf een beetje
[ afbeelding ]
Ja, al heb ik er al genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou een kat willen alleen al om er de hele godganse dag gare foto's van te maken.
Een FOK!ker kreeg per ongeluk een klachtenmail van iemand. Die FOK!ker besluit een grap uit te halen met die gene. Laat hem naar de Albert Heijn rijden voor een formulier die niet bestaat, laat hem foto's maken, ed. Een aantal andere besluiten donaties te doen voor een leuk kado die dan overhandigd kan worden. Uiteindelijk besluiten ze langs te gaan en het geheel te filmen(op vriendelijke wijze).quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh oke, ik snap 'm niet. Een zooi ONZ'ers zijn er met open ogen ingetuind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |