SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan zo nog maar even wat anders halen.....
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Remia Ovenschotel Tomaat-Champignon
A.U.B., begin er niet aan!
Als je nog moet eten, gelieve dan niet mijn volgende commentaar te lezen:je werd er niet blij vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan zo nog maar even wat anders halen.....?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Zeker niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je werd er niet blij van?
het woord ons doet me al rillen, en de rest laat ook weinig aan de verbeelding overquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Ons favo gerecht: zelf aardappelpartjes gemaakt en gekruid, rode en gele paprika erbij, nog meer kruiden, in de oven en erbij een lekker mals biefstukje
Ach, het is gewoon een simpel, maar wel erg lekker gerechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het woord ons doet me al rillen, en de rest laat ook weinig aan de verbeelding over
? Dat is dan toch knolselderij stamppot?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond: boerenkool stamppot van knolselderij met daarbij runderchipolataworstjes.
misschien knol ipv aardappelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Prego het volgende:
[..]
? Dat is dan toch knolselderij stamppot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |