Fok! op z'n best!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef sudokulover het volgende:
In totaal is er dus 70 euro gedoneerd!
Ben wel wat gewend met vreemde beschrijvingen op m'n rekening.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:42 schreef GekkePoes het volgende:
Ik wilde eigenlijk een hele speciale beschrijving erbij doen, maar toch maar nietmss moet je ooit een keer met die bankafschriften bij de belastingdienst langs en dan heb je heel wat uit te leggen
Hij zal altijd dichtbij blijvenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef roislecxe het volgende:
Jammer dat hij langzaam dicht zal gaan
Heb al meer dan week deze pagina openstaan op mn laptop.
In ieder geval ontzettend gelachen![]()
En Bert, blijf gewoon het nieuws lezen, wat topics volgen en af en toe een reactie plaatsen. Je bent een blijvertje!
Ja... we zijn bijna zover. Mooie afsluiter zo, tien volgeposte delen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef roislecxe het volgende:
Jammer dat hij langzaam dicht zal gaan
Heb al meer dan week deze pagina openstaan op mn laptop.
In ieder geval ontzettend gelachen![]()
En Bert, blijf gewoon het nieuws lezen, wat topics volgen en af en toe een reactie plaatsen. Je bent een blijvertje!
ik verwijs naar dit topicquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend met vreemde beschrijvingen op m'n rekening.Je mag het wel nog een keer proberen?
Idd, het was prachtigquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Ja... we zijn bijna zover. Mooie afsluiter zo, tien volgeposte delen.
Mano_ had het er gisteren al over, maar ik heb niks van dit topic meegekregen. Ga m straks ff lezenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik verwijs naar dit topicheb je die ooit gezien ?
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Ben benieuwd of je volgende topics ook zo geniaal zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef sudokulover het volgende:
Kom! Knal 'm nog even vol! Maak ik nog een mooie lapo en dan is het weer leuk geweest![]()
okquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef sudokulover het volgende:
Kom! Knal 'm nog even vol! Maak ik nog een mooie lapo en dan is het weer leuk geweest![]()
Top!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef sudokulover het volgende:
In totaal is er dus 70 euro gedoneerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |