Omdat meer mensen hadden geantwoord, dat was z'n eis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:08 schreef porsche1 het volgende:
Hoezo gooi je deze dicht???????? ONZ / LompeHork!
Nog niet genoeg in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat meer mensen hadden geantwoord, dat was z'n eis.
Nee, dit was genoeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nog niet genoeg in mijn ogen.
Kunnen we hier een discussie over houden, over wat genoeg is?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef Topiek het volgende:
BEN IK DAN EINDELIJK MOD?!
ONZ / Selectie aan de poort
Who did that?
Bemoei je nou eens met je eigen zaken manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:17 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / Penisbaard's nieuwste vlog
waarom dicht
Wut?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bemoei je nou eens met je eigen zaken man
Ga lekker posten en minder janken.
Topics over/van gebanden zien we liever niet, dat is allesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wut?![]()
Feedback is voor wat ook alweer? En waar ben ik ook alweer mee bezig?
Dus ergens vind jij het ook onterecht dat die dicht is? Anders had je wel verteld waarom hij dicht is.
Verder jank ik niet, ik vraag enkel waarom hij dicht is en dat wordt afgedrukt als janken. Vind het gewoon een onterecht slotje omdat het grappig was, en was niet de enigste. Er wordt ook niks 'strafbaars' gedaan in het filmpje of het topic.
Oh, het filmpje is van een gebande? Daar heb ik overheen gelezen, maar het was niet per se gericht naar FOK!, mag het dan nog niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Topics over/van gebanden zien we liever niet, dat is allesniet onlogisch ook als op het posten uit naam van een gebande ook een ban oplevert.
Niets ten nadele van het topic, maar we beginnen daar gewoon niet
Yes, staat in de titel van dat topicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh, het filmpje is van een gebande? Daar heb ik overheen gelezen, maar het was niet per se gericht naar FOK!, mag het dan nog niet?
Ahh begrijpelijk, dank.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, staat in de titel van dat topic
Neuh, dan zien we het nog steeds liever niet, we prefereren gebanden geen aandacht te geven.
Had het topic gekickt, lette niet op de datum en dacht dat het topic recent was. Zat namelijk in Kerstballetjes pohi te kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef Adelante het volgende:
Waarom dat Sneyder pics topic dicht? Was toch niets mis mee?
Ik vond dat topic vanaf post 1 al vrij kansloos.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:35 schreef Adelante het volgende:
Ja maar tis een kick van 2 wkn niet van twee jaar ofzo en het topic is nog actueel.
Zou graag zien dat ie weer open gaat
quote:
Piemels en kutten mogen nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / Bazenspul!
Waarom pas je de OP aan? Niets schokkends te zien toch? Kun je net zo goed het topic sluiten, nu is het gedegradeerd tot een baggertopic.
Done.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Welke piemels en kutten? Mij niet opgevallen, dm mij die foto eens s.v.p.
Zeg, pak eens een kipfiletje met elastiekjes en ga lekker masturberen ofzo, ipv hier een beetje klagen!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Welke piemels en kutten? Mij niet opgevallen, dm mij die foto eens s.v.p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zwarte staat je niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef smegmanus het volgende:
Klagen en feedback, er is een verschil jeweetz.
stuur even een mail naar forum@fok.nl met daarin je DMs ok?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef Superthomas het volgende:
De user "Jajeweettoch" zit mij uit te schelden via DM. hij maakt me uit voor mongool en strooit met het woord kanker alsof het pepernoten zijn.
Ik zou graag willen dat hij op z'n minst een note krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |