Pompoensoep is lekker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef supersof het volgende:
en nee pizza, pompoenen zijn niet lekker
Ik eet nooit pompoenenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef supersof het volgende:
en nee pizza, pompoenen zijn niet lekker
OMGquote:
Het is toch een beetje vreemd enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
laat die mensen lekker joh
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
OF, je moet je nu wel gedragen ok ok?
''Note that firing NERF guns or any other projectiles which can harass people around the venue is still strictly prohibited. Doing so will result in confiscation or your removal from the meet.''quote:
Ja maar ik ga toch om 6uur wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
OF, je moet je nu wel gedragen ok ok?
Tja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar inderdaad ik snap het hele nut er ook niet van
wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Note that firing NERF guns or any other projectiles which can harass people around the venue is still strictly prohibited. Doing so will result in confiscation or your removal from the meet.''
Wat.
Ja hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed gedrumd?
hihi drumstick
awesomequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch om 6uur weg
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke, maar wel gedragen he. Ik wil het zwart op wit hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK heb rare dingen gezien zoals feties ofzo iets ik kan het enigzins begrijpen maar waarom zou je dit leuk vinden als je zo oud bent?quote:
FOK!Tquote:
Ja ik wil niet nog 1 lange banquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, maar wel gedragen he. Ik wil het zwart op wit hebben.
Nou nou. dan moet ik nog wel paar weekjes meer sporten hoorquote:
idkquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK heb rare dingen gezien zoals feties ofzo iets ik kan het enigzins begrijpen maar waarom zou je dit leuk vinden als je zo oud bent?
Oke goed zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik wil niet nog 1 lange ban
quote:
hahaha likewisequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou. dan moet ik nog wel paar weekjes meer sporten hoor
dat zei roald niet ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:
Heb het woord smoken al 1x geteld!!
[..]
Maar gaat goed hoor. ook met eten en stuff. hou dit nog wel fftjes vol denk ikquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
JUST GIVE ME A REASON JUST A LITTLE BITS ENAF
Wat voorn liedjes speel je allemaal?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor
Nieuwe moeilijke dingen ftw
Hypo kindquote:
Pizzaquote:
goedzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gaat goed hoor. ook met eten en stuff. hou dit nog wel fftjes vol denk ik
Negeer maar jaquote:
Ik kan niet iedereenquote:
hoiquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet iedereenSof
![]()
Ik word ook door vele genegeerd dus
smoesjes jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet iedereenSof
![]()
Ik word ook door vele genegeerd dus
Dat staat toch aandoenlijk?quote:
5 tot 10 kg, maar gaat er vooral om dat ik mijn stofwisseling weer beetje op orde krijg. Want eten blijft lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedzo![]()
Hoeveel wil je kwijt?
oke baiquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben weg nog een fijne avond ik post vanavond nog wel even, denk rond 10uur..
toedeloequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Pinkquote:
boks ik moet nog 13quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat staat toch aandoenlijk?
[..]
5 tot 10 kg, maar gaat er vooral om dat ik mijn stofwisseling weer beetje op orde krijg. Want eten blijft lekker
P!NKquote:
wat een mensenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie gaat er mee op bronykamp?
http://www.bronies.nl/e10(...)_viewtopic.php?53235
ik ik ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie gaat er mee op bronykamp?
http://www.bronies.nl/e10(...)_viewtopic.php?53235
Ik weet, en we zijn beide baas dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
P!NK
FOK!T
zie de overeenkomst dan
doeg!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoeveel ben je al kwijt?quote:
leuk garpjuhquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet, en we zijn beide baas dus![]()
nee ok dat was een grapje
ja he hihaho XDXDquote:
hoezo, ben jij dik dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat staat toch aandoenlijk?
[..]
5 tot 10 kg, maar gaat er vooral om dat ik mijn stofwisseling weer beetje op orde krijg. Want eten blijft lekker
oh noesquote:
Nou dik/dik.. ik ben niet ongezond dikquote:
ohjaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
omg net was honey boo boo in dat waterpark dat je die kop van die vrouw ziet zie je ook wel als foto hier haha die was wel erg
Oh oke.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dik/dik.. ik ben niet ongezond dikMaar er mag wel wat af ja.
Eetsequote:
Bij mij zie je het meer in uiterlijk en minder in gewicht zeg maarquote:
Jaloersssquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij zie je het meer in uiterlijk en minder in gewicht zeg maar
Van alles maar ik leer nu vooral theoretische dingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voorn liedjes speel je allemaal?
Ja dat is wel vervelend. want qua gewicht ben ik gezondquote:
Nee je mag niet gr grquote:
quote:
Het is best wel cool dat je drumtquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Van alles maar ik leer nu vooral theoretische dingen
jij lijkt helemaal niet dik toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel vervelend. want qua gewicht ben ik gezondmaar uiterlijk lijk ik wel weer iets te dik, dus. daarom maar ff buik strak krijgen
weet ikquote:
Met kleding aan lijk je al snel niet dikquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij lijkt helemaal niet dik toch?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is best wel cool dat je drumt
Deze jongen wil in je broekje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is best wel cool dat je drumt
Vrijdag mag je jezelf volvretenquote:
Doen we ;;$$;quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik wil het je wel leren hoor
oh spannend :$ :$ :$ :$$$quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik wil het je wel leren hoor
leg jij het effe simpel uit oke want die wikipedianen praten over poep die ik niet snap, E&M he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stofwisseling
Haha nee doe ik ook niet hoor, ga wel rekening houden ermeequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag mag je jezelf volvreten
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze jongen wil in je broekje.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet de enige hier.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aii aii gquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee doe ik ook niet hoor, ga wel rekening houden ermee
ja ik snap het zelf ook niet, maar mn ouders zeggen dat wij dat allemaal hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
leg jij het effe simpel uit oke want die wikipedianen praten over poep die ik niet snap, E&M he.
OMG OMG DEAL!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
Lb als jij mij leert drummen leer ik jou gitaar spelen.
wow dat zongen ze net bij mijquote:
quote:
Inderdaad. als je dus niet sport heb je sneller een langzamere stofwisseling en word je dus ook sneller dikker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snap het zelf ook niet, maar mn ouders zeggen dat wij dat allemaal hebben.
Is dat hoe goed en snel je lichaam eten verwerkt. En hoe sneller je dingen verbrandt enzo. Lastig uitleggen.
Achteraan sluitenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
Lb als jij mij leert drummen leer ik jou gitaar spelen.
Volgens mij heb ik dan een heel goeie stofwisseling want ik eet enorm veel maar ik kom nooit aan. Hooguit piepklein beetje meer vet als ik een tijdje niet gesport heb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snap het zelf ook niet, maar mn ouders zeggen dat wij dat allemaal hebben.
Is dat hoe goed en snel je lichaam eten verwerkt. En hoe sneller je dingen verbrandt enzo. Lastig uitleggen.
Ja Maroon5quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kreeg dit nummer net toegestuurd en het is best wel goed
Jij sport en je bent jongquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een heel goeie stofwisseling want ik eet enorm veel maar ik kom nooit aan. Hooguit piepklein beetje meer vet als ik een tijdje niet gesport heb.
eet mandarijnenschillen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een heel goeie stofwisseling want ik eet enorm veel maar ik kom nooit aan. Hooguit piepklein beetje meer vet als ik een tijdje niet gesport heb.
zooo jaloersquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tinychat drumles xdxdquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA
WANNEER KOM JE LANGS?
Ja dat kan welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
nu heb ik Troeee Love met lily allen. en P!NK in duet. ook goed nummer hoop dat dat de 4e single van dat fantastische album wordt.quote:
Dat is zo hatelijk hequote:
* Pizza_Pepperoni high fivetquote:
hi5quote:
Ik ookquote:
quote:
Ga ook leren danquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die een instrument kunnen spelen
nanana zoek gewoon youtube instructies op zo kan ik het ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die een instrument kunnen spelen
ja ik heb me een halfjaar uit mij naad gewerkt om 11 kilo kwijt te raken gvdquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo hatelijk heVooral die mensen die geen ene kut uitvoeren en zich elke dag helemaal volvreten en geen gram aankomen
ken ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
nu heb ik Troeee Love met lily allen. en P!NK in duet. ook goed nummer hoop dat dat de 4e single van dat fantastische album wordt.
ja ik heb me een halfjaar uit mijn naad gewerkt om 11 kilo kwijt te raken gvdquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo hatelijk heVooral die mensen die geen ene kut uitvoeren en zich elke dag helemaal volvreten en geen gram aankomen
Dat is een stom liedquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
And AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIAAAAAAAAAIIIII WILL AAAAAALWAYS LOVE YOUUUUUU
Stoerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook een kinderkeyboard, stoer he
Niet iedereen kan dat zomaar lijkt me neequote:
Ik heb een zwarte met allemaal stickers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
die had ik vroeger ook
een roze.
Als je een kazoo hebt, ben ik verliefdquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook een kinderkeyboard, stoer he
Nouja dat is opzich een goede verhouding toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb me een halfjaar uit mijn naad gewerkt om 11 kilo kwijt te raken gvd
Heldquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil viool leren spelen
En dan Nirvana ofzo op viool
eigenlijk vind ik pink helemaal niet zo leuk tbhquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet dat hele album uit je hoofd kennen, alleen maar de hits![]()
![]()
Mn brotje speelt viool.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil viool leren spelen
En dan Nirvana ofzo op viool
Volgens mij heb ik nog zo'n dingetje liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je een kazoo hebt, ben ik verliefd![]()
NEE GEEN KAZOO OMG WAT EEN KLOTEDINGEN ZIJN DAT. HAAL ZE WEG. HAAL HET WEG.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
neequote:
Heb ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik pink helemaal niet zo leuk tbh
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn brotje speelt viool.
Hij is stom overigens
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog zo'n dingetje liggen. Cheapest fun you'll ever have
fijn voor haarquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is de beste vocalist van de 80s 90s en 00s
HELEMAAL NIET, IS HEEL LEUK HOOR.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE GEEN KAZOO OMG WAT EEN KLOTEDINGEN ZIJN DAT. HAAL ZE WEG. HAAL HET WEG.
quote:
ja het moet ook niet te snel gaan maar soms is het best frustrerendquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja dat is opzich een goede verhouding toch?
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
HET IS HET GELUID VAN EEN SOORT GEMUTEERDE STIKKENDE DRONKEN EEND. BAH.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET, IS HEEL LEUK HOOR.
Ik moet pompoenen etenquote:
Kan ik me voorstellen ja. Zeker als je gewoon telkens maar gezond blijft eten en veel sportquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het moet ook niet te snel gaan maar soms is het best frustrerend
gr gr je grootste fan.quote:
If it sounds like a duck, and walks like a duck, it probably isn't a duck.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HET IS HET GELUID VAN EEN SOORT GEMUTEERDE STIKKENDE DRONKEN EEND. BAH.
ja zolang ik nu sowieso onder die 80 blijf en richting de 60 ga ben ik blijquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Zeker als je gewoon telkens maar gezond blijft eten en veel sport
pompoenen zijn viesquote:
Gewoon luisteren naar wat de priester ook altijd tegen mij zei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar wat de priester ook altijd tegen mij zei.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
60 kg hm, je was 1,75 he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zolang ik nu sowieso onder die 80 blijf en richting de 60 ga ben ik blij
DAS AWESOME MAN. WIL JE NOG DRUMLES OF NIETquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HET IS HET GELUID VAN EEN SOORT GEMUTEERDE STIKKENDE DRONKEN EEND. BAH.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar wat de priester ook altijd tegen mij zei.En ik zie geen tegenstand, nigger dit is geen wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Priester is online als een pasgemaakte websiteJe maintiendrai
Nouja scheelt dat je gemiddelde lengte hebt. Mag je ook wel iets meer wegenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee 1,70 maar wil minstens 65 wegen
Vleesquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Behalve aardappelen met groente en vlees.
Ligt eraan, mijn ma maakt het heerlakquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aardappelen zijn vies als ze gekookt zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar ben ook breed gebouwd dus dan ziet het er al snel niet meer mooi vrouwelijk uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja scheelt dat je gemiddelde lengte hebt. Mag je ook wel iets meer wegen
quote:
Gebakken aardappels zijn ook lekkerderquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aardappelen zijn vies als ze gekookt zijn.
Gohquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Taexon het volgende:
Ik kan toveren!
Ik heb zojuist een pizza laten verdwijnen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Taexon het volgende:
Ik kan toveren!
ik ben er nogquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Taexon het volgende:
Ik kan toveren!
aardappels uit de ovenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook lekkerder
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aardappelen zijn vies als ze gekookt zijn.
Lekker juistquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:
Truequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Gekookte aardappels is soms best lekker hoor, met de juiste groenten dan
oneluvv allesquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gedeelde gekookte aardappelhaatomg voorbestemd.
Heb ik nog nooit opquote:
weet ook niet waarom het aardappeltaart heetquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
zullen we over eten ophouden? Ik heb honger.
Rusti?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weet ook niet waarom het aardappeltaart heetwant het is met rusti. maar het is echt facking lekker
Priesterquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En ik zie geen tegenstand, nigger dit is geen wedstrijd
Priester is online als een pasgemaakte website
quote:
WEJJOOOOquote:
Ik hou ook niet zo van spareribs neequote:
Okiquote:
je moederquote:
Skizoo en die sneue mensen zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Priester![]()
Ga eens echt nederhop luisteren, gij.
Saté en kipquote:
high fivequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van spareribs nee
Ohja over een zieke stofwisseling gesprokenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
Heb net gegeten, maar nu heb ik ineens trek in erwtensoep
vreetzakquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
Heb net gegeten, maar nu heb ik ineens trek in erwtensoep
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja over een zieke stofwisseling gesprokenhet levende bewijs
Kan zelfs volop weightgainers erbij nemen maar zelfs dat doet me niks zolang ik geen krachttraining erbij doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |