quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Welkom in het grote Fok! als speler topic. Dit idee is opgedaan op het Managers United forum. Toen vroegen we ons af hoe Fok! users het zouden doen als speler door middel van de FM Editor?!
Word jij de wereldvoetballer van de komende jaren? Of zal je roemloos ten onder gaan in de Jupiler League?
Hou de ontwikkeling van de Fok! spelers in de gaten hier: http://www.forcedinduction.nl/
Ronde 1 is gestart op 23 januari 2013 en loopt op dit moment nog.
Ronde 2 inschrijvingen zijn geopend! Lees meer hier: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrière?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
De database zal de grootste voetballanden in Europa bevatten en starten in Nederland in juli 2012. Het kan dus zijn dat je in Zuid Amerika belandt na een aantal seizoenen, of dat je onderin de Italiaanse serie B bengelt. Dit is afhankelijk van jouw keuzes aan het begin.
We zijn de eerste ronde gestart op 23 januari 2013. Ronde 2 zal kort na 1 februari 2013 starten met een aantal nieuwe regels.
Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde voor zijn potentieel.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale “Fok! als speler” forum, zoals je hierboven vind.
Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Hoe zit het met onze abilities dan? PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability. (wat je nu bent)
Ben je 17 jaar, dan is je CA 100.
Ben je 18 jaar, dan is je CA 110.
Ben je 19 jaar, dan is je CA 120.
Ben je 20 jaar, dan is je CA 130.
Ben je 21 jaar, dan is je CA 140.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Aan het einde van het seizoen 2019/2020 worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
5. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
8. Iedereen kiest dezelfde club! Wat nu?
Dit is tricky. Het wordt één database, waar men dus samen kan komen te spelen. Tot de deadline mag je wel je speler aanpassen en dus ook de club. Als je aanpast, gaarne de hele inschrijving opnieuw plaatsen voor overzicht.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Ronde 1
Ronde 2: Inschrijving geopendTadumtiedum.
17,25 miljoen, dat is niet mis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:45 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe toptransfer voor Bogdan?
[ afbeelding ]
Dat was een lekkere clausule, pfoe, grootverdiener.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef Sejt het volgende:
Woerden gaat meer verdienen na interland.
[ afbeelding ]
Bogdan is van Sejtquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef Fuszy het volgende:
Van wie is bogdan eigenlijk?
heb je ook nog nieuws over mij Sejt?
Alleen jammer dat dat al 2 seizoenen zo isquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:34 schreef Sejt het volgende:
Bla in vorm voor Heracles. Eerste team lonkt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Sejt het volgende:
Miguel matchwinner voor Portugal!
[ afbeelding ]
Geen nieuws tot nu toe, maar we gaan zometeen de transferperiode inquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef Fuszy het volgende:
Van wie is bogdan eigenlijk?
heb je ook nog nieuws over mij Sejt?
Kan je wel een screentje geven over mijn laatste wedstrijden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geen nieuws tot nu toe, maar we gaan zometeen de transferperiode in
ik heb een 9,6 gehaald niet lang geledenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Thas het volgende:
[..]![]()
Dat is misschien wel het beste wat een van onze spelers tot nu toe heeft gepresteerd
Met welk team, tegen welk team?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een 9,6 gehaald niet lang geleden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je wel een screentje geven over mijn laatste wedstrijden?
Denk dat je een weekje te laat was ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist kan je vinden hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=780#pid780
ik heb meer goals en ben 2 miljoen meer waard. Prevcquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
4,2m waard nu. Redelijk in vorm denk ik zo
Prevc is homo, Fuszy nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb meer goals en ben 2 miljoen meer waard. Prevc
Is inderdaad ook gewoon van de club/divisie afhankelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prevc is homo, Fuszy niet.
Maar ik heb sowieso het gevoel dat mensen in het buitenland sneller meer waard zijn
Ja, dat kan heel goed. Heb de game door laten lopen vandaag tot 20 juni. Iets later dan normaal, maar wist niet dat 'ie dan al reset. Excuusquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Denk dat je een weekje te laat was ofzo? Gezien mn speler opeens op 0 apps staat, terwijl hij er midden in het seizoen al 21 had?
Dat kan sowieso, zoals ik vanochtend in m'n lange post schreefquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Typisch het volgende:
Sejt, zou je de game wat langer door kunnen laten gaan? Spelers die als 17 jarige e.d. begonnen zijn gaan nu pas presteren.
Ah oke, verder niet gelezen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat kan sowieso, zoals ik vanochtend in m'n lange post schreef
quote:Ik zal het een en ander even uitleggen, zodat iedereen er meer gerust op is.
Ronde 1
De eerste ronde was gestart met de intentie om rond 2020 te kijken hoe we ervoor staan. Willen we verder of niet? Meteen na de start waren er al mensen die riepen, dat we gewoon door moesten gaan tot bijvoorbeeld 2025.
Op dit moment is mijn PC bezig om tot juni 2018 te spelen (daar heb ik dus updates van vanavond) en we komen dus al dichtbij ons initiële doel: einde seizoen 2019/2020.
Echter is de eerste ronde de eerste ooit, en is er een stapel met regels e.a. dat verbeterd kan worden. Sowieso kan ik bekend maken dat men tussen de 130 en 160 in ligt met hun PA, wat betekent dat speler 1 misschien 130 heeft en speler 2 160. Dat is niet echt eerlijk, maar dat is een fout van mijn zijde in de eerste ronde.
Uiteindelijk kunnen we al concluderen, dat ronde 1 een succes is, maar dat het ook nóg beter kan.
Ronde 2
Inschrijvingen, database aanmaken en alle andere voorbereiding is een proces dat in totaal ongeveer 4 tot 5 dagen inneemt. Daarnaast zullen we op een VPS gaan draaien en niet op mijn PC thuis. Dit zal ook even gewenning zijn en geeft derhalve iets vertraging.
Inschrijvingen zijn dus nu geopend, maar de game zal, op z'n vroegst, pas zondag gestart worden. Dat houdt in, dat we nog meerdere dagen hebben om ronde 1 te spelen.
Regels e.d. zijn meer fijn gesteld in de nieuwe ronde. Men zal een hoger potentieel hebben en iedereen zal dezelfde kansen hebben om dit te halen, afhankelijk van hun keuzes.
Daarnaast zijn persoonlijkheden toegevoegd, dat, mits goed ingevuld, situaties als "speler 1 speelt niet maar tekent bij" waarschijnlijk sterk verminderd.
Al dit goede moeten we niet laten wachten. Met in het achterhoofd, dat er 4-5 dagen nodig is om een nieuwe ronde op te zetten, heb ik de inschrijvingen geopend. Dit houdt niet in, dat we ronde 1 vergeten. Integendeel, daar kunnen we nu, na het enthousiasme van gisterenavond, weer op focussen!
Ondertussen regel ik alle voorbereidingen voor ronde 2, zodat we uiteindelijk nadeloos en zonder periode zonder updates kunnen overstappen naar de volgende ronde.
Dus nu hebben jullie je ingeschreven (nog niet gedaan? tot vrijdagavond 20.00uur de tijd) en kunnen jullie je weer focussen op ronde 1, waarmee we gewoon doorgaan. We hebben ook de mogelijkheid om eventueel ronde 1 verder te laten lopen na de start van ronde 2, aangezien het op verschillende PC's zal lopen. Dus geen paniek, er is aan iedereen gedacht.
Aan de andere kant weet ik ook dondersgoed dat ik misschien niet iedereen volledig tevreden kan stellen.
PS: Er zijn nog veel meer dingen overwogen, zoals spelers die bijna niet in het topic komen, spelers die in reserves spelen en niet echt meer zullen verbeteren, etc.
Zou je dan kunnen vertellen hoeveel apps/assists/avg rating m'n speler vorig seizoen had? Screen hoeft niet als dat langer duurt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel goed. Heb de game door laten lopen vandaag tot 20 juni. Iets later dan normaal, maar wist niet dat 'ie dan al reset. Excuus
Dat duurt 5 secondenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Zou je dan kunnen vertellen hoeveel apps/assists/avg rating m'n speler vorig seizoen had? Screen hoeft niet als dat langer duurt.
Niet eens voor mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef Sejt het volgende:
Vele Fok!ers in de belangstelling!
[ afbeelding ]
Nadat de transfer binnen was vond hij het blijkbaar niet meer nodig om z'n best te doenquote:
Ulfie: HSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef Sejt het volgende:
Vele Fok!ers in de belangstelling!
[ afbeelding ]
Algemene attributen screens komen 2 september 2018quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Typisch het volgende:
Screentje van mijn speler zijn stats aub? Na 33 U21 wedstrijden wordt het tijd voor het grote Oranje mij dunkt.
Top.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Algemene attributen screens komen 2 september 2018Schat over een uurtje ofzo.
HSV... ik had hoger gehoopt, maar het is een mooie stap vanaf VVV.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ulfie: HSV
Juan: Union Berlin
Jackson: Huddersfield
Garrus: Blackburn
Jasper: OH Leuven, Union Berlin
Drazic: Stoke
Fargo: Mainz
Beton: Fulham
Miguel: Blackpool, Fulham, Stoke
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Mag ik ook zo'n screentje van Ulfie
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, weer gedegradeerd met DusseldorfWel verlengd zie ik, mag toch aannemen dat ik intussen aanvoerder van dat zooitje ben?
Blackburnquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Sejt het volgende:
Miguel matchwinner voor Portugal!
[ afbeelding ]
Wat een creatiequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef Sejt het volgende:
Miguel 3e in Best Foreign Based Player of the Year!
[ afbeelding ]
Dat was van deze 2 wedstrijden. Daarna heb je voor de reserves gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef ado98 het volgende:
lol ik heb 2 invalbeuren gehad en 4! keer gecoordof heb ik het verkeerd gezien xd?
Zo:quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ik ben trots.
In de belangstelling van Stoke, Blackpool en Fulham, hoe staan die er voor?
ik vraaag me af waarom ze me niet een keer laten spelen in de basisquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat was van deze 2 wedstrijden. Daarna heb je voor de reserves gespeeld.
[ afbeelding ]
Helaas, op het moment niemand.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Aguero het volgende:
Toen Óscar bij Swindon zat speelde hij het meest van alle FOK!spelers en zit hij bij Fulham weg te rotten op de bank.![]()
Is er misschien een club die belangstelling heeft in een creatieve Chileense rechtsbuiten?
Terecht. Eigenhandig naar plek 8 geschoten afgelopen seizoenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef Sejt het volgende:
Fuszy wil topverdiener worden bij NEC.
[ afbeelding ]
wooooowquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:51 schreef Sejt het volgende:
Jeboi naar hoogste divisie in Servië!
[ afbeelding ]
netjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:53 schreef Sejt het volgende:
Petr ziet toekomst bij Blackpool.
[ afbeelding ]
"Leoon. naar PSV"quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:56 schreef Sejt het volgende:
Ben er over 30-40 minuten weer met het laatste transfernieuws!!
Ik zag jouw account op XBW.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels uitgegroeid tot een redelijke basisspeler bij een middenmoter in 't Championship.
Kom nooit meer weg uit Cardiff ben ik bang.
Volgens mij heeft Machientje ook al toegeslagen in de CL.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Spoortie het volgende:
Spoortie 3e met Leverkusen. Eerste hier die gaat spelen en scoren in de Champions League?
Kak, hij had naar Blackburn moeten gaan, de idioot!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef Sejt het volgende:
Garrus tevreden in Alkmaar.
[ afbeelding ]
Hopelijk is de belangstelling van Union Berlin concreet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Sejt het volgende:
We horen het zo!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hopelijk is de belangstelling van Union Berlin concreet.
Even in het zicht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:43 schreef Djurres het volgende:
Nog iemand op zoek naar FM13?
Heb hem gekocht over een website, blijkt er 3 weken verzendtijd op te zitten.
Ga het spel dus nu dubbel aanschaffen omdat we de DB moeten gaan maken, maarja, zit dan met 2 versies.
Heb dus 1 maal FM13 over, compleet in de verpakking. Mag voor 27,50 overgenomen worden inclusief verzendkosten. Weet dan dus wel dat ik de game zelf nog niet in huis heb!
3 dagen. :pquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef Donaldo het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je over nemen. Hoeveel van de drie weken is er al verstreken?
Pics van de stats aub.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Sejt het volgende:
2 september 2018: 3 Transfers te melden en 1 nieuwe international
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Sejt het volgende:
Garrus en Jordi winnen thriller in UEFA cup.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Sejt het volgende:
Recordtransfer!! Frederik naar Southampton!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Sejt het volgende:
Laatste transfernieuws!! Jordi naar Internazionale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Petr Prevc Pools international!?
[ afbeelding ]
Ik moet niet zo kut doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Sejt het volgende:
Ook Jasper niet akkoord met contract van 'nieuwe' club:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:46 schreef Sejt het volgende:
Frederik maakt meteen zijn debuut.
[ afbeelding ]
Yep, contract uitgediend en toen heel even clubloosquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Jordy
Was die niet weggestuurd door Den Bosch na seizoen 1?
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
best aardige stats zo
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb door de degradatie een salarisverlaging gekregen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt waarom is Dion unhappy bij Twente...
Ok. Trustequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:25 schreef Sejt het volgende:
Zo, ik laat 'm weer doorlopen tot december 2018Ik ga mn nest in!
Sta technisch stil bij Ajax.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Sejt het volgende:
Screens update voor 2 september 2018: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=3
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Ulfie moet Feyenoord broodnodige kwaliteit brengen!
[ afbeelding ]
Ruilen? Mijn spelertje heeft nu een seizoen bij die kut club van je er op zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ach, dan maar daarna alsnog naar Ajax
Nice!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Graagquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn spelertje heeft nu een seizoen bij die kut club van je er op zitten.
Anilover.ru is jarig vandaag, hij wordt 25.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Volgens mij zit er een spambot op forcedinduction.nl
D'r zitten al langer spammers, heb er al een stuk of 6 gebanned - en ook rechten uitgezet, maar ze blijven terugkomen. Misschien kan Djurres er iets aan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Volgens mij zit er een spambot op forcedinduction.nl
Alleen registreren via invites?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
D'r zitten al langer spammers, heb er al een stuk of 6 gebanned - en ook rechten uitgezet, maar ze blijven terugkomen. Misschien kan Djurres er iets aan doen.
Dat zal ik zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat iemand mij nadoet qua Mass Effect characters, er komt zo te zien een Thane Krios bij
Heb het captcha veld 'hidden' gezet, zou spammers moeten voorkomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Alleen registreren via invites?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef Sejt het volgende:
Zooo, daar zijn we weer!
Updates van 2 sept 2018 tot 31 dec 2018 komen eraan
Zal ik je wat moois vertellen, Ulfie is de naam van mijn huisdier, en elke keer als k naar dat beestje kijk denk ik aan die gast die doodleuk zn contract verlengt zodat hij 5 jaar bij VVV zitquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zal ik je wat moois vertellen, Ulfie is de naam van mijn huisdier, en elke keer als k naar dat beestje kijk denk ik aan die gast die doodleuk zn contract verlengt zodat hij 5 jaar bij VVV zit
Dat is wel nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:57 schreef Sejt het volgende:
Jordi maakt debuut bij Inter.
[ afbeelding ]
Volquote:
Kan je dit in m'n topic zetten?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
Btw puntje erbij in Dribbling en Decisions, puntje eraf in Crossing, Positioning, Agility, Jumping, Stamina en Strenght
Lekker Carlos, daar kom je alleen 5 jaar te laat mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:49 schreef Sejt het volgende:
Carlos wil weg uit Nijmegen.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je dit in m'n topic zetten?
Ik zie geen fouten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef leoon. het volgende:
Goedenavond weer! Niemand fouten gezien in mijn aanmelding voor ronde 2? Heb al 100x gekeken maar volgens mij is hij helemaal goed maar ja..
HIj klopt helemaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef leoon. het volgende:
Goedenavond weer! Niemand fouten gezien in mijn aanmelding voor ronde 2? Heb al 100x gekeken maar volgens mij is hij helemaal goed maar ja..
Je speelt constant sinds oktober 2018quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:38 schreef BlaBla87 het volgende:
Aan dat bericht over blaat te zien denk ik dat die speelt of ligt het aan mij?
2 januari 2019:quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ik het doe. Heb nu nog een half jaar contract? Dus ik zal wel weer transfervrij vertrekken
Terug naar de reserves dan maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:50 schreef Sejt het volgende:
Thad terug van FC Edmonton.
[ afbeelding ]
Liever reserve bij jouw club dan basis bij NECquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Terug naar de reserves dan maar![]()
Mooi nu nog wat beter gaan spelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt constant sinds oktober 2018
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef ado98 het volgende:
Mooie updates weeris er nog interesse of nieuws over Fab de Koning?
Helemaal niets op het momentquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef ado98 het volgende:
Mooie updates weeris er nog interesse of nieuws over Fab de Koning?
Wat een flierefluiter is die Grootmoed toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Sejt het volgende:
Grootmoed langer bij Aue.
[ afbeelding ]
Aue is anders een prachtige club!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat een flierefluiter is die Grootmoed toch.
Yep, het hangt eromquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nice, jij bent dus de enige die meer interlands voor Nederland heeft dan mijn speler
Begrijpelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef Sejt het volgende:
Dion niet blij in Duitsland.
[ afbeelding ]
Ik heb er niet zoveel verstand van. Grappig dat we allebei dezelfde dingen hebben bij Techniek. En 11 punten bij die Fysiek; dat zijn wel een lage stats, maar nu weet je wel zeker dat je die stats niet laag begint (op 3,4 en 5 bv. Fokke had Strenght 3quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]
En wat denken jullie? Een goalgetter?
Meen je? Was je de vorige ronde goed? Anders moet ik ff wat aanpassen als we hetzelfde hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van. Grappig dat we allebei dezelfde dingen hebben bij Techniek. En 11 punten bij die Fysiek; dat zijn wel een lage stats, maar nu weet je wel zeker dat je die stats niet laag begint (op 3,4 en 5 bv. Fokke had Strenght 3).
Dit zijn de stats van Fokke toen hij werd aangemaakt:quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef leoon. het volgende:
[..]
Meen je? Was je de vorige ronde goed? Anders moet ik ff wat aanpassen als we hetzelfde hebben
En dit was het resultaat:quote:Voornaam: Fokke
Achternaam: Fokkema
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum, –plaats en –land: 05-11-1993 (19 jr), Heerenveen, Nederland
Max. 2 gesproken talen: Nederlands, Engels
Lengte: 175 cm
Gewicht: 70 kg
Links- of rechtsvoetig: Links
Max. 2 posities: AMR, AMC
2 Preferred moves: Shoots With Power, Places Shots
Club: SC Heerenveen
Attributes:
Fysiek: Acceleration 15, Pace 15
Technisch: Long Shots 15, Finishing 15, First Touch 10
Mental: Position 15, Decisions 15, Anticipation 10
Jezusquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de stats van Fokke toen hij werd aangemaakt:
En dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Dat is nog niks, ik had techniek 15 ingevuld en kreeg 10quote:
Mwah. Niet helemaal mee eens. Xavi heeft ook 20 positioning (of iig Pirlo volgens mij) en die verdedigt toch niet echt. Op (centrale) middenvelders lijkt het mij ook een nuttige stat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Sejt het volgende:
Ik raad jullie sowieso allemaal aan om de betekenis van attributen door te nemen, zodat je weet wat alles betekent. Positioning is bijvoorbeeld iets voor verdedigers.
Mag ik nu naar het echte Duitsland?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Sejt het volgende:
Kaiserslautern geïnteresseerd in Van Heeswijk.
[ afbeelding ]
Je hebt 2 attributen in FM voor positie kiezen: Positioning voor defensief en Off The Ball voor offensief.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Mwah. Niet helemaal mee eens. Xavi heeft ook 20 positioning (of iig Pirlo volgens mij) en die verdedigt toch niet echt. Op (centrale) middenvelders lijkt het mij ook een nuttige stat.
klopt, maar voor een middenvelder is het wel prettig om beide redelijk hoog te hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt 2 attributen in FM voor positie kiezen: Positioning voor defensief en Off The Ball voor offensief.
Het kan nuttig zijn voor een box-to-box middenvelder, die beide rollen in principe moet/kan vervullen. Maar een aanvallende middenvelder zal veel meer hebben aan Off The Ball dan aan Positioning.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
klopt, maar voor een middenvelder is het wel prettig om beide redelijk hoog te hebben
Goed manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Goed bezig Sejt.Hoe is het met je b0i in Servië? (
)
Daar ben ik mee bekend. In de FM13 manual staat bij positioning:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt 2 attributen in FM voor positie kiezen: Positioning voor defensief en Off The Ball voor offensief.
bij off the ball:quote:Positioning
Positioning is the ability of a player to read a situation and position himself in the best possible position to deal with the unfolding events. Anticipation will help him in the first stage but in terms of his actual positioning, it comes down to this attribute. A higher rating will ensure the player takes up a better position.
Imo is Positioning daarmee minstens zo nuttig voor CM's als Off the Ball. Voor wingers (en misschien CAM's) zou ik inderdaad eerder voor OtB gaan.quote:Off the Ball
A player's movement without the ball. Similar to Anticipation, this is how well a player, particularly attacking ones, can assess a situation and then move off the ball, making themselves available to receive a pass in a dangerous position.
Wauw.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
Goed man9 februari 2019:
[ afbeelding ]
Voor CM's wel inderdaad, al zal het nog van de rol afhangen. Een playmaker zal een tikje meer OtB willen dan Positioning, waar een Ball Winning middenvelder meer positioning wil.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef Thas het volgende:
Imo is Positioning daarmee minstens zo nuttig voor CM's als Off the Ball. Voor wingers (en misschien CAM's) zou ik inderdaad eerder voor OtB gaan.
Fans... zo labiel als een vrouw in haar menstruatieperiode.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Sejt het volgende:
Djurres krijgt steun van fans.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Fans... zo labiel als een vrouw in haar menstruatieperiode.
[ afbeelding ]
Dat laatste zeker; off the ball gaat inderdaad voornamelijk om de looplijnen. Daarom vooral handig voor wingers en aanvallers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat positioning voor aanvallers hun werkelijke positionering betekende en dat off the ball eerder over de looplijnen ging.
Hangt natuurlijk ook van je type speler af. Een grote sterke spits zal andere moves hebben dan een snelle vaardige spitsquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb m'n speler wat veranderd naar aanleiding van jullie discussie. Heb nog een vraag: welke eigenschappen uit deze lijst zijn voor een spits belangrijk?
Ik kom zelf op:
- zoekt vrije ruimte op
- schiet krachtig
- plaatst schoten
- krult schot
- dribbelt graag om doelman
- blijft rechtop bij tackles
- loopt zelden met de bal
- speelt met rug naar doel
- probeert omhaal
dat ligt inderdaad aan het type spits, dit vind ik een handig overzichtquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je type speler af. Een grote sterke spits zal andere moves hebben dan een snelle vaardige spits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
En verlengt derhalve niet zijn contract.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Sejt het volgende:
Dieter razend op manager.
[ afbeelding ]
hij speelt eindelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Sejt het volgende:
Thad beslissend voor Houston!
[ afbeelding ]
En wint de Player of the Week.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Sejt het volgende:
Thad beslissend voor Houston!
[ afbeelding ]
Ik heb helaas niet veel meer info dan dit, aangezien de competitie niet geladen is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe doet Juan Grootmoed het in de Derde Bundesliga?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef Sejt het volgende:
Ook Garrus maakt indruk in de Kuip.
[ afbeelding ]
Dank je voor het overzicht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Sejt het volgende:
Ik heb helaas niet veel meer info dan dit, aangezien de competitie niet geladen is.
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Sejt het volgende:
Tweede plaats in Full Back of the Year voor Bogdan.
[ afbeelding ]
Dat is dus een goede keus geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Sejt het volgende:
Als iemand zich probeert te registreren, geef even een seintje hier.
Om spam tegen te gaan, heb ik administrator activation aangezet, wat leidt tot zoiets:
[ afbeelding ]
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wat lees ik nou?! Dion in Oranje?!!![]()
!
En hij heeft nog niet eens een basisplaats bij Twente
Heb je een screentje van mijn speler?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Sejt het volgende:
Voor mensen die zich nog niet ingeschreven hebben voor Ronde 2: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 (zie "LEES DIT EERST")
Morgenavond 20.00uur sluiten de inschrijvingen!
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Sejt het volgende:
Voor mensen die zich nog niet ingeschreven hebben voor Ronde 2: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 (zie "LEES DIT EERST")
Morgenavond 20.00uur sluiten de inschrijvingen!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een screentje van mijn speler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |