Beeldmerk in filmpje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het de camera van L1 was.....
Was. Want Bert had de microfoon van L1 vast.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het de camera van L1 was.....
Jij bent hekkensluiter, vind dat jij dan ook mee mag met Feno.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geo is te casual. Feno is huidige lijstaanvoerder en die woont nog relatief dichtbij , ik stem op Feno.
After Effects.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, dat filmpje in het vorige deel had wel een L1 logo. Niet dat dat wat zegt verder natuurlijk..
Je mag nog een beetje oefenen en dan ben je er.quote:
Lafaard. Andere sturen zodat je zelf niet hoeft.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij bent hekkensluiter, vind dat jij dan ook mee mag met Feno.
Lekker zooitjequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het niet uitgezonden. Iedereen heeft voor niets gekeken
Geloofwaardiger, maar het zegt nog altijd niet veel.quote:
Ik moet al die statistieken ook al bijhouden, heb het druk genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lafaard. Andere sturen zodat je zelf niet hoeft.
Ik verwacht rellen in Reuver, Vinkenslag en Geleen-Zuid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit loopt echt helemaal uit de klauwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haren was er niets bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verwacht rellen in Reuver, Vinkenslag en Geleen-Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |