quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Mano_ het volgende:
Even snel:
Zodra YT er klaar mee is zou 'ie het moeten doen
Godverdommequote:Na de troll van L1 snel even geupload
Heb de hele middag al tijd besteed om hierachter te komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vanuit L1 (die hebben zelf ook een site en een radiozender) is er geen woord over gerept, of toch wel?
Mede door dat taaltje overweeg ik serieus al enige tijd om in Limburg te gaan wonenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef -trutje- het volgende:
Nu voel ik me aangerand door Bert![]()
![]()
.
Tevens heb ik oogkanker gekregen door Limburgs TV te hebben gekeken![]()
![]()
Duidelijk. Bedankt voor de uitleg allen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Heb de hele middag al tijd besteed om hierachter te komen.
Niks over te vinden inderdaad
dit! ik wil graag een reactie van mano of sudoku!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef -trutje- het volgende:
Nu voel ik me aangerand door Bert![]()
![]()
.
Tevens heb ik oogkanker gekregen door Limburgs TV te hebben gekeken![]()
![]()
Niet haten op Bert!quote:
Psssst..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef Spoons het volgende:
[..]
dit! ik wil graag een reactie van mano of sudoku!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Mano_ het volgende:
Even snel:
Zodra YT er klaar mee is zou 'ie het moeten doen
bert werkt bij L1quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch wel een flinke camera die daar gebruikt werd hoor. Dat huur je niet even voor een geintje.
Volgens mij is het op de beelden niet te zien, maar het was wel degelijk L1-spulquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch wel een flinke camera die daar gebruikt werd hoor. Dat huur je niet even voor een geintje.
Hij is TV techniek bij L1quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef TigerXtrm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |