Zou wel lache zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bert trollt ONS nu ook al??
En het toch in scene blijkt gezet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef Fopje het volgende:
Ik ga echt lachen als het helemaal niet op tv komt en wederom een grap van Bert is
Daar geloof ik niks van. Volgens mij word jij dan heel erg verdrietig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef Fopje het volgende:
Ik ga echt lachen als het helemaal niet op tv komt en wederom een grap van Bert is
Mijn ogen worden al waterigquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Volgens mij word jij dan heel erg verdrietig.
De TS niet, Bert misschien welquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik hoop niet dat de originele TS een gigantische trollactie heeft opgezet.
ahah dat zou wel heel mooi zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef dimmak het volgende:
Of Sudokulover trollt ons big time vanaf post 1!
wacht gewoon tot de hoofdpunten voorbij zijn en start de opname danquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef garriej het volgende:
Stomme normale nieuws! ik ben het wel aan het opnemen maar wel klote kwalieteit opname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |