Misschien knoei jij minder dan ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hebben al jaren laminaat in de keuken
Hou altijd wel ergens een paar pakken laminaat over in een jaar. Dan leggen we gewoon even de keuken weer eens opnieuw. Ligt ook wel aan het soort laminaat. Het ene soort houd het beter als het andere. Ben er zelf nog niet achter waar dat aan ligt. We hebben nu winkel kwaliteit liggen. Het blijkt in onze keuken bagger te zijn en moet er eigenlijk weer eens vervangen worden. Vorige was een slaapkamer kwaliteit en die was tot op het einde goed. Alleen de kleur van huidige was beter.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien knoei jij minder dan ik.
Ik heb bewust tegels in de keuken.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest net toch wat in de vaatwasser zetten, dus ik denk ik kijk ook ff: óók een plaatje![]()
Het is ook beter om de vaatwasser pas te openen als deze afgekoeld isquote:Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, jullie gaan lekker! Groot werkblad, heerlijk!
Het werkblad lijkt me van fineer, klopt dat? Ga je ter hoogte van de vaatwasser ook een soort afdekplaatje aanbrengen? Toen wij huizen aan het bezichtigen waren is me een aantal keer opgevallen dat bij de vaatwasser het fineer afbladderde aan de onderkant. Beetje zonde natuurlijk.
Natuurlijk, maar mijn ervaring is dat ik niet altijd dat geduld heb.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is ook beter om de vaatwasser pas te openen als deze afgekoeld is.
Dat ken ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mijn ervaring is dat ik niet altijd dat geduld heb..
Is ook zo, maar het is dus niet goed voor gefineerd multiplexquote:Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het sowieso handiger om hem meteen open te zetten, want adn kan de damp eruit en droogt alles beter op
Nou ja, ook dat doen m'n ouders al >10 jaar, goede fineer danquote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het is dus niet goed voor gefineerd multiplex.
Tja, ik kreeg het echt op mijn hart gedrukt van de keukenleverancier toen ik vorig jaar mijn nieuwe keuken kreeg... "Niet de vaatwasser openen als ie nog heet is!"quote:Op maandag 18 februari 2013 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ook dat doen m'n ouders al >10 jaar, goede fineer dan
Blikken plaatje zit er bij de meeste afwasmachines bijgeleverd. Zo ziet die er uit bij Bosch inbouwmachines. Tegenwoordig vaak gecombineerd als montage plaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je die speciaal kopen? Nooit van gehoord en nooit gebruikt eigenlijk. Ouders hebben dat ook niet en dat is >10 jaar lang goed gegaan.! Maar we zullen er 's naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |