Huh hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij ben jij datingverslaafd ofzo?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh, ik was overtuigd dat jij dat was
Hey slet, hier die lieve gek!
heb ik als one liner gestruurd
Ja! 2credita verspeeld haha.quote:
Geneukt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik t even hier over mm rl-date hebben? Het was erg leuk
Vertel meer!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook al eens wat foto's in de stapel gehad waarbij ik sterk twijfelde op de persoon op de foto wel een vrouw wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Er stond trouwens ook een man tussen de foto's die ik moest beoordelen?zeker per ongeluk ingevuld dat 'ie een vrouw was ofzo
Ik had er gisteren eentje die ik een oneliner had willen sturen, maar ze eindigde niet in m'n top 6quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens wat foto's in de stapel gehad waarbij ik sterk twijfelde op de persoon op de foto wel een vrouw was. Die eindigden dan ook onderop de beoordelingsstapel
.
Meer details mogen bestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef Cue_ het volgende:
Ja en? Die 1 euro 50 is ze wel toch wel waard?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren eentje die ik een oneliner had willen sturen, maar ze eindigde niet in m'n top 6.
Volgens mij kan je tijdens het foto beoordelen al een oneliner sturen op basis van de foto. Maar dan kan je niet die matching score zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren eentje die ik een oneliner had willen sturen, maar ze eindigde niet in m'n top 6.
Tuulk niet. Ze komt vanzelf wel weer een keer bovendrijven bij het foto's beoordelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en? Die 1 euro 50 is ze wel toch wel waard?
Ik let daar vaak wel op bij het beoordelen. Als ik een foto zie van iemand die ik wil benaderen, zorg ik gewoon dat ze zo hoog mogelijk komtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kost credits en die heeft ze denk niet meer. Kopen is kennelijk ook geen optie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:34 schreef Silenus het volgende:
Benader haar gewoon meteen, zou ik zeggen. Je kunt haar toch direct een oneliner sturen?
Jawel, heb ik wel, maar ze is nu al weg, voor altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kost credits en die heeft ze denk niet meer. Kopen is kennelijk ook geen optie.
Ja, dat was ook mijn bedoeling, maar ging niet helemaal goed dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik let daar vaak wel op bij het beoordelen. Als ik een foto zie van iemand die ik wil benaderen, zorg ik gewoon dat ze zo hoog mogelijk komt.
Dat vind ik ook een nadeel van paiq.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Pff, lastig om gesprekken op gang te houden op Paiq als er steeds met een tussenpoos van een hele of een halve dag op elkaar gereageerd wordt.
Dan zal het allemaal wel niet zo interessant zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Pff, lastig om gesprekken op gang te houden op Paiq als er steeds met een tussenpoos van een hele of een halve dag op elkaar gereageerd wordt.
Dat is wel irritant ja. Ik zeg zelf tegenwoordig ook vijna alleen nog wat als de mensen zelf ook online zijn. Dan is de kans groter dat je ook een reactie krijgt. Bij mensen die eens per maand online zijn heb ik ook het idee dat ze niet echt op zoek zijn (of al iemand gevonden hebben) en dan hebben berichtjes ook weinig zin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou als jij het allemaal zo goed weet, leg ons dan eens uit hoe we het dan moeten doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef piere het volgende:
[..]
Dan zal het allemaal wel niet zo interessant zijn
Dat beweer ik niet maar mijn persoonlijke ervaring is dat als ik iemand interessant vind ik daar dan ook meer tijd aan besteed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou als jij het allemaal zo goed weet, leg ons dan eens uit hoe we het dan moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |