Heul makkelijk hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ook niet met vrouwen btw. Als je in het openbaar iets gaat drinken, kun je zelf weggaan wanneer je wilt, maar zie iemand maar eens je huis uit te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
"Ik ga je er zo uitschoppen want moet nog wat voor m'n werk doen."
"Nee ik wil niet met je neuken, ga weg."
oja nog makkelijkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
Mijn date heeft me er bijna iedere keer nog uitgeschoptquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ook niet met vrouwen btw. Als je in het openbaar iets gaat drinken, kun je zelf weggaan wanneer je wilt, maar zie iemand maar eens je huis uit te krijgen.
Eerste twee zijn wel goed jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
ik krijg bijna medelijden met jequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Mijn date heeft me er bijna iedere keer nog uit geschopt
alle 3 gebruiktquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
Haha ken jij diegene ook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Viking84 het volgende:
De eerste oneliner binnen van iemand die zegt me irl te kennen. Dit vind ik eng
Neequote:
Nee t was echt een manquote:
Zit jij op paiq en heb je een blauwe ik denk sjaal om? Iets iets blauws op de foto?quote:
Ja ik zit op paiq, nee niets blauwsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit jij op paiq en heb je een blauwe ik denk sjaal om? Iets iets blauws op de foto?
Oh oh, ik was overtuigd dat jij dat wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |